افشای تصادفی نامه طلب بخشش دنی آلوز از همسرش از درون زندان

افشای تصادفی نامه طلب بخشش دنی آلوز از همسرش از درون زندان

جوانا سانز، همسر سابق دنی آلوز، نامه ای که ستاره ی فوتبال برزیل، از درون زندان برای او نوشته بود را تصادفاً در اینستاگرام خود منتشر کرد.

این فوتبالیست ۴۰ ساله در اتهام تجاوز به یک زن در کلابی شبانه در شهر بارسلون در دسامبر سال ۲۰۲۲، مجرم شناخته شده است.

آلوز پیش از آنکه هفته ی گذشته با رأی دادگاه به تحمل ۴ سال و نیم حبس محکوم شود، برای جوانا سانز، همسر سابق خود که به دنبال متهم شدن او به تجاوز جنسی به زندگی مشترکش با آقای فوتبالیست پایان داد، از درون زندانی نامه ای صمیمانه نوشته بود.

آلوز در این نامه از سانز که یک مدل ۳۰ ساله ی اسپانیایی است، تقاضای بخشش کرده و از او به خاطر اینکه توانسته در این دوران سخت زنی قوی باشد، تشکر کرده بود.

آلوز همچنین در این نامه از علاقه ی خود به سانز گفته بود. او نوشته بود که بسیار دوستش دارد و همیشه خود را کنار او احساس می کند و اینکه آن ها باهم می توانند قوی تر باشند.

این فوتبالیست مشهور در نامه ی خود سانز را به خاطر تاب آوری اش در برابر این رسوایی نیز ستوده بود.

آلوز در این نامه نوشته بود:

با همه ی نقص هایم این را فهمیده ام که نمی توانم وقتم را صرف چیزی کنم که دیگر وجود ندارد، بلکه باید انرژی ام را روی چیزی بگذارم که در حال حاضر هست. و آن چیز این است که تو همان چیزی هستی که آرزویش را داشتم. همان چیزی که آرزویش را داشتم و هنوز هم آرزویش را دارم.

دلم می خواهد همه ی راه های دنیا را با تو بروم. من زن اشتباهی را انتخاب نکردم. تو همان کسی بودی که می خواستم.

برای من هیچ روزی، هیچ لحظه ای و هیچ برنامه ای نیست که تو در آن نباشی.

هر روز دعا می کنم روزی برسد که بتوانم بیدار شدنت از خواب را ببینیم.

هر کجا و در حال انجام هر کاری که باشم فرقی نمی کند، همیشه خود را در کنار تو احساس می کنم. حس های عجیبی دارم. دوستت دارم.

جوانا سانز این نامه ی عاشقانه را در ماه سپتامبر در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرد بدون آنکه اشاره کند نویسنده ی این نامه آلوز بوده است. او در کپشن پست خود نوشته بود: «همه می دانند، همه می دانند، می دانند …»

مخاطبان صفحه ی سانز خیلی زود تلاش برای پیدا کردن نویسنده ی مرموز این نامه را آغاز کردند. آن ها دستخط این نامه را با نامه ی دیگری که آلوز در ماه مارس برای سانز نوشته بود، مقایسه کردند.

وقتی کاربران اشاره کردند که نویسنده ی این نامه آلوز است، سانز فوراً پست خود را حذف کرد و گفت که قصد انتشار این نامه در اینستاگرامش را نداشته و می خواسته آن را برای دوستان نزدیکش بفرستد.

سانز در اینستاگرام خود نوشت: «من اشتباهی چیزی را اینجا برای همه پست کردم که در حقیقت برای دوستان نزدیکم بود.»

سانز همچنین از انتشار سریع این نامه در رسانه ها ابراز تعجب کرد و نوشت: «سرعت برق آسای رسانه ها! نکند نوتیفیکشن صفحه ام را فعال کرده اند؟»

دنی آلوز به ۴ سال و نیم حبس و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو به قربانی خود به دلیل تجاوز به او محکوم شده است.

با این حال، به گفته ی رسانه های اسپانیایی، این فوتبالیست برزیلی پس از گذراندن یک سوم دوران حبس خود می تواند روز ۲۰ ژوئیه از زندان آزاد شود.

بر اساس قوانین اسپانیا، آلوز اجازه خواهد یافت طی روز برای انجام کار یا شرکت در فعالیت های مختلف، زندان را ترک کند اما شب به زندان بازگردد.

این فوتبالیست مشهور همچنین می تواند به جای گذراندن حبس در اسپانیا، مجازات اخراج از اسپانیا و فرستاده شدن به برزیل را انتخاب کند.

قانون اسپانیا می گوید افراد خارجی که به یک تا ۵ سال حبس محکوم شده باشند، می توانند به جای تحمل حبس در اسپانیا، مجازات اخراج از این کشور و فرستاده شدن به وطن خود را انتخاب کنند.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود