لباس های رایج زنانه که دیگر از مُد افتاده اند

لباس های رایج زنانه که دیگر از مُد افتاده اند

تصور رایج این است که لباس های به اصطلاح «بیسیک» (لباس هایی که جزء اساسی و همیشگی پوشش ما هستند) – چه لباس های ساده و چه لباس های برند – هرگز از مُد نمی افتند. اما این امر کاملاً درست نیست، چون لباس های کلاسیک هم در مواردی بالاخره از مُد افتاده می شوند.

در ادامه از لباس های زنانه ی رایجی خواهیم گفت که دیگر از مُد افتاده اند.

۱- جوراب شلواری های رنگ پای براق

کارشناسان مُد مدت ها است توصیه می کنند استفاده از جوراب شلواری های رنگ پای براق را کنار بگذارید. اول اینکه برق این جوراب شلواری ها باعث می شود پاها پهن تر به نظر برسند. در حالی که جوراب شلواری های مات پاها را باریک تر و شیک تر نشان می دهند. هنگام خرید جوراب شلواری فراموش نکنید که جوراب شلواری های رنگ پا هر چقدر نازک تر باشند، روی پا شیک تر هستند.

۲- پیراهن های سفید رنگ با تای دوخته شده

پیراهن های سفید ساده شاید گزینه ی مناسبی برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی به نظر برسند. اما نکات جزئی ای درمورد آن ها هست که باید در نظر گرفته شوند. تا چند سال قبل پیراهن ها سبک جذبی داشتند که فرم اندام را نشان می دادند و به همین دلیل در قسمت های مختلف آن ها تای دوخت شده استفاده می شد. حالا اما لباس های آزاد مُد هستند که نماد استایلی شیک اما راحتند.

۳- کت های تنگ و کوتاه

کت های زنانه همیشه مُد هستند. اما در سال های اخیر دستخوش تغییراتی شده اند. حالا کت های گشاد یا نیمه گشاد مُد هستند. لزومی به استفاده از کت های سایز بزرگ نیست. کافی است کت خیلی تنگ و کوتاه نباشد.

۴- کاپشن های تنگ

کاپشن های باریک و تنگ برای زمستان مناسب نیستند. این مدل کاپشن ها نه تنها گرمای کافی ایجاد نمی کنند، بلکه پوشیدن کمترین لباس در زیر آن ها را هم غیر ممکن می سازند. کارشناسان مُد توصیه می کنند از کاپشن های گشاد استفاده کنید. به گفته ی آن ها هر چه فضای خالی میان بدن و کاپشن بیشتر باشد، بهتر است.

۵- شلوارهای جین جذب

شلوارهای جین جذب دیگر از مُد افتاده اند و آن ها جایشان را به شلوارهای راسته و دیگر مدل های آزادتر داده اند که پوشیدن شان بسیار راحت تر است و عیوب ظاهری پاها را هم برجسته نمی کنند. مزیت این شلوارها این است که هم برای اندام های باریک مناسب اند و هم اندام های پُر.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود