حواشی انتخابات ۱۱ اسفند؛ از ویدئوهای وایرال خبرنگار لبنانی تا صحبت های سلبریتی ها

حواشی انتخابات ۱۱ اسفند؛ از ویدئوهای وایرال خبرنگار لبنانی تا صحبت های سلبریتی ها

دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری دیروز جمعه ۱۱ اسفند ماه در سرتاسر کشور برگزار شد.

در ادامه مروری بر حواشی انتخابات خواهیم داشت.

اشک شوق خبرنگار زن لبنانی پس از دیدن رهبری و دریافت چفیه ی ایشان

بیسان طراف، خبرنگار زن لبنانی شبکه ی المیادین روز گذشته از جمله خبرنگاران حاضر در حسینیه ی امام خمینی (ره)، محل اخذ رأی رهبری بود. انتشار ویدئویی هایی از اشک شوق این خبرنگار لبنانی پس از دیدن رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و همینطور دریافت چفیه ی ایشان، نام او را بر سر زبان ها انداخته است.

پس از وایرال شدن ویدئوهای بیسان طراف، او روز گذشته در شبکه های مختلف صدا و سیما حضور پیدا کرد.

طراف در برنامه ی «سیاست خارجی» شبکه سه سیما گفت: «آقای خامنه‌ای به من نگاه کرد و سرش را تکان داد. به من گفت صبر کن. ایشان از دیدن من غافلگیر شد. فکر نمی‌کردم ویدئوی من منتشر شود.»

همچنین انتشار تصویری از شکل پوشش این خبرنگار زن در برنامه ای در شبکه دو سیما، خبرساز شده است.

حواشی انتخابات 11 اسفند

حضور هنرمندان در انتخابات

برخی هنرمندان عرصه های سینما و موسیقی دیروز برای شرکت در انتخابات پای صندوق های رأی حاضر شدند که تصاویری از آن ها منتشر شده است.

محسن افشانی، احمد نجفی، فرهاد قائمیان، بهروز افخمی، جعفر دهقان، مهران رجبی، هوشنگ توکلی، جهانگیز الماسی، کیانوش گرامی، مسعود اطیابی، بهمن دان، قاسم افشار و  امید جهان از جمله ی این هنرمندان بودند.

حواشی انتخابات 11 اسفند

حواشی انتخابات 11 اسفند

حواشی انتخابات 11 اسفند

حواشی انتخابات 11 اسفند

حواشی انتخابات 11 اسفند

حواشی انتخابات 11 اسفند

آزیتا ترکاشوند، بازیگر تلویزیون هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی از شرکت خود در انتخابات خبر داد.

حواشی انتخابات 11 اسفند

به گزارش «ایرنا» خبرگزاری رسمی دولت؛ مهران رجبی که دیروز برای رای دادن به تالار وحدت رفته بود گفت: «امروز اینجا جمع شدیم تا خوش بگذرانیم و صدر این خوشگذارنی، آمدیم که رای بدهیم.»

وی افزود: «امروز جمعه، اینجا تالار وحدت محل گردهمایی همکاران هنرمندمان است؛ امروز می‌خواهیم قلب‌های بیمار و سرگردان را متوجه کنیم که در گذشته اتفاقات قشنگی بوده و الان هم هست.»

رجبی گفت: «امیدواریم در آینده نزدیک اتفاقات قشنگ‌تری هم رخ بدهد. می‌خواهیم پرغرور و سرفراز کشور را به قله افتخار برسانیم. کمترین و ابتدایی‌ترین قدم همین رای دادن است. هر چه دشمنان می‌گویند برعکس آن را انجام دهیم تا به مقصد برسیم.»

همچنین به گزارش خبرگزاری دولتی «مهر»؛ احمد نجفی هم در مصاحبه ای پس از شرکت در انتخابات گفت: «کسانی که قهر کردند و رای نمی‌دهند را که نمیتوانیم روی سرشان کلاشینکف بگذاریم، رای دادن یک فهم است، یک ادراک و آگاهی است. گول حرف‌های یک مشت آدم دوره افتاده عقب مانده‌ای که فکر می‌کنند از آن طرف دنیا می‌توانند در سرنوشت ایرانی‌ها تاثیرگذار باشند را نخورید.»

صحبت های احمد خمینی خطاب به جوانان معترض پس از شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری «مهر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی روز گذشته در حسینیه جماران رأی خود را در صندوق انداخت و گفت: «این حق ماست برای انتخاب فردای کشورمان و آینده فرزندانمان. اگر جوانان اعتراض سیاسی دارند، بدانند که این انتخابات را نباید محدود کنند.»

سوء قصد به جان امام جمعه ی میبد در محل رأی ‌‎‌گیری

به گزارش «همشهری آنلاین»؛ روز گذشته فردی با انگیزه ی نامعلوم با یک شیء تیز به امام جمعه موقت میبد، حجت الاسلام و المسلمین حسنی حمله کرد که با دخالت نمازگزاران این سوءقصد ناکام ماند. گفتنی است این فرد دستگیر شده است.

حواشی انتخابات 11 اسفند

ویدئوی پربازدید از صحبت های دختر جوانی که در انتخابات شرکت کرد

وبسایت خبری «فرارو» حرف‌ های دختر جوانی که دیروز در انتخابات شرکت کرده بود را منتشر کرده که در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.

او در این ویدئو می‌گوید: «من برای ایرانم اومدم. از اوضاع معیشت مردم خیلی ناراحتم ولی باید شرکت کنیم.»

۵ نظر

ورود

  • ….. اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

    شوی مضحک اقلیت 😆

  • احسان اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

    بله خوب لبنانی های عزیز باید هم اشک بریزند

    ماشالله انقدر که حاکمیت به لبنان توجه داره و میلیادر ها دلار خرجشون میکنن، حتی از لحاظ انسانی هم برای نظام ارزش بیشتری دارند همان طور که میبینید دختران لبنانی میتونن با حجاب ناکامل بیان اما اگر یک دختر ایرانی با حجاب ناکامل بیاد یا باید بره توی گونی، معلومه اصلا مملکت ما ایرانی ها مال لبنانی ها میباشد…. انشالله با این وضع پر شور بودن انتخابات باید از چند سال دیگه همین لبنانی ها و عراقی هارو بیارند به جای ملت رای بدن

  • حامد اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

    از افغانستانی و لبنانی گرفته تا ..و دلقک همه دور هم جمع شدن برای نابودی ایران

    • Vpn اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

      کسی فکر نکنم با خود ایران مشکل داشته باشه مسئله درباره اونایی هست که ایران رو اداره میکنن

  • علی اسفند ۱۵, ۱۴۰۲

    اون خبرنگار خیلی زرنگه،اون هم فهمیده تو ایران چه نمایشی جواب میده!!!