عید ۱۴۰۳ «تتر عیدی بگیر»

عید ۱۴۰۳ «تتر عیدی بگیر»

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صرافی رمزارزی تترلند پیش از شروع سال ۱۴۰۳، در کمپینی به نام «تتر عیدی بگیر» به پیشواز بهار رفته است و به کاربران خود تتر عیدی می‌دهد. با شرکت در این کمپین و انجام چند فعالیت ساده، می‌توانید تتر عیدی بگیرید.

کمپین «تتر عیدی بگیر» از ۱۲اسفند آغاز شده است و تا ۲۲ اسفند ادامه پیدا می‌کند. شما می‌توانید با دعوت دوستانتان به تترلند یا انجام معاملات خرید و فروش تتر در این صرافی، امتیاز کسب کنید و در پایان کمپین به‌ازای امتیاز به‌دست‌آمده، تتر هدیه بگیرید.

عید ۱۴۰۳ «تتر عیدی بگیر»

چگونه در کمپین «تتر عیدی بگیر» امتیاز کسب کنم؟

در این کمپین که از ۱۲ تا ۲۲اسفند برگزار می‌شود، با دعوت دوستان و آشنایانتان به تترلند از‌طریق کد دعوت و ثبت‌نام آنان یا انجام معاملات خرید و فروش تتر در بخش معامله آسان تترلند، می‌توانید امتیاز کسب کنید.

هر امتیاز معادل یک تتر است و در پایان کمپین، به‌ازای هر امتیاز یک تتر عیدی دریافت خواهید کرد. به‌عنوان، مثال اگر ۱۰۰ امتیاز داشته باشید، ۱۰۰ تتر عیدی می‌گیرید.

جایزه هر شرکت‌کننده حداکثر ۷ روز پس از پایان کمپین به کیف‌پول حساب کاربری‌‌اش در تترلند واریز می‌شود. به‌بیان بهتر تا قبل از شروع سال نو، عیدی تترلند به همه شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

عید ۱۴۰۳ «تتر عیدی بگیر»

تتر؛ همان دلار، اما دیجیتال و آسان‌تر

عیدی امسال صرافی تترلند برای کاربرانش رمزارز تتر است. حال تتر دقیقاً چیست و چه کاربرد و ارزشی دارد؟ تتر رمزارزی پایدار با نماد اختصاری USDT است که ارزش آن همواره با یک دلار آمریکا برابری می‌کند. تتر برای حفظ ارزش سرمایه در زمان نوسان‌های شدید بازار رمزارزها و البته تورم به‌کار می‌رود. درواقع، دلار آمریکا پشتوانه و ضامن ارزش تتر است.

تتر مانند پل ارتباطی میان دنیای ارزهای فیات و رمزارزها عمل می‌کند. ویژگی‌هایی مانند شفافیت کم‌نظیر و ثبات قیمت و کارمزد اندک، باعث شده است تا تتر به «دلار دیجیتال» شهرت پیدا کند.

صرافی تترلند، بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش تتر در ایران، فعالیتش را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و از آن زمان تاکنون، بستری امن و آسان و هوشمند برای خرید و فروش رمزارز تتر در‌اختیار کاربران ایرانی قرار داده است.

دعوت دوستان؛ درآمد دلاری مادام‌العمر

سرویس دعوت دوستان صرفاً مختص به کمپین «تتر عیدی بگیر» نیست و یکی از سرویس‌های صرافی تترلند است. شما می‌توانید حتی پس از دریافت عیدی‌تان، درصدی از کارمزد تراکنش‌های دوستانی که با کد شما در تترلند ثبت‌نام کرده‌اند، برای مادام‌العمر دریافت کنید.

دعوت دوستان یکی از راه‌های متداول برای معرفی خدمات یا محصولات شرکت‌ها به مخاطبان بیشتر است. کاربران تترلند می‌توانند با استفاده از کد دعوت، این صرافی را به دوستان و آشنایانشان معرفی و در ازای آن، درصدی از کارمزد تمامی تراکنش‌های افراد دعوت‌شده را تا پایان عمر به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

سرویس دعوت دوستان صرافی تترلند بدین‌صورت است که اگر دوستان کاربران تترلند با استفاده از کد دعوت آنان در این صرافی ثبت‌نام و احراز هویت کنند، درنهایت هر دو طرف از این موضوع سود خواهند برد. از یک طرف، شخصی که با کد دعوت ثبت‌نام کرده‌ است، بدون پرداخت کارمزد اولین‌ معامله‌اش را انجام می‌دهد و از طرف دیگر، شخص صاحب کد دعوت مادام‌العمر ۲۰درصد از کارمزد معاملات دوست دعوت‌شده‌اش را دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است که حداقل و حداکثر میزان این پاداش به‌ترتیب ۲۰ و ۵۵درصد است. بدین‌ترتیب، هرچه تعداد افراد دعوت‌شده بیشتر شود، درصد پاداش نیز افزایش می‌یابد. حداقل پاداش ۲۰درصدی برای دعوت موفق ۱ تا ۳ نفر است و با افزایش تعداد افراد دعوت‌شده، میزان آن نیز بیشتر می‌شود.

کمپین عیدانه تترلند؛ آغازی برای درآمد دلاری مداوم

کمپین «تتر عیدی بگیر» هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید با انجام معاملات خرید و فروش تتر یا دعوت دوستان بیشتر، تتر رایگان بیشتری کسب کنید.

برای شرکت در کمپین نوروزی تترلند، می‌توانید به لندینگ وب‌سایت و اپلیکیشن این صرافی رمزارزی مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود