طرح ویژه خرید اقساطی گوشی از دیجی‌کالا

طرح ویژه خرید اقساطی گوشی از دیجی‌کالا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از دوستداران انواع خاص گوشی‌ها هستید آماده باشید که می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین روش‌های خرید اقساطی موبایل آشنا کنیم. این خرید با تسهیلات خاصی همراه است و با جرات می‌توان گفت استفاده از آن با محدودیت خاصی همراه نیست. خریدی که ما برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم، طرح ویژه خرید اقساطی گوشی از دیجی‌کالا است. اما این طرح چیست و چگونه می‌توان آن را دریافت کرد؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید با این مطلب همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین روش‌های خرید قسطی آشنا کنیم.

روش خرید قسطی گوشی از دیجی کالا

برای خرید اعتباری گوشی از دیجی کالا، ابتدا باید جهت دریافت اعتبار ثبت نام کنید. ثبت نام را می‌توانید به سه روش انجام دهید. روش اول از طریق آنلاین، روش دوم به صورت حضوری و روش سوم از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی است.

در روش آنلاین همانطور که از نام آن نیز مشخص است می‌توانید با مراجعه آنلاین به سامانه دیجی‌پی، مشخصات لازم را وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. بعد از آن باید منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی‌پی مدارک شما را بررسی کنند. این پروسه معمولا خیلی سریع انجام می‌شود و بیشتر از دو روز طول نمی‌کشد. در صورت تایید مدارک، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و شما می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

روش حضوری، روش دیگر برای ثبت نام است که از طریق مراجعه به شعب بانکی مشخص شده در سایت دیجی‌پی، انجام می‌شود. خوبی این روش آن است که کارشناسان در زمان ثبت نام به شما کمک می‌کنند و هر سوال یا مشکلی که که داشته باشید می‌توانید به راحتی از کارشناسان بپرسید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. از طرفی بعد از اتمام ثبت نام، وضعیت اعتبار شما در همان زمان مشخص می‌شود. یعنی لازم نیست دو روز منتظر بمانید تا ببینید آیا با این وام موافقت می‌شود یا خیر.

ثبت نام با اپلیکیشن دیجی‌پی نیز روش دیگری است که پروسه آن تقریبا مشابه ثبت نام آنلاین است. با این تفاوت که در این روش، شما باید ابتدا اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و بعد از آن، گزینه ثبت درخواست وام را انتخاب کنید و با تکمیل مشخصات خود منتظر اعتبارسنجی بمانید. البته اپلیکیشن علاوه بر این گزینه، از امکانات پرداختی دیگری همچون پرداخت قبوض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، کیف پول و… نیز برخوردار است. بنابراین با نصب این اپلیکیشن می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم وام دیجی‌پی را دریافت کنید و هم از آن برای پرداخت قبوض خود یا سایر امور پرداختی استفاده نمایید.

طرح ویژه خرید اقساطی گوشی از دیجی‌کالا

مبلغ وام چقدر است و چگونه تسویه می‌شود؟

اعتبار دیجی‌پی حداقل ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است. بعد از دریافت این اعتبار می‌توانید از فروشگاه‌های متعددی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند، خرید خود را انجام دهید. اولین موعد سررسید قسط نیز یک ماه بعد از دریافت وام است. مدت زمان بازپرداخت نیز با توجه به مقدار وام تعیین شده است.

مدارک لازم برای دریافت وام چیست؟

شاید باورتان نشود اما دریافت وام دیجی‌پی به راحتی و تنها با وارد کردن درست اطلاعات شخصی و نیز یک فقره چک یا سفته الکترونیکی امکان‌پذیر است. دریافت این وام حتی بدون نیاز به پیش پرداخت یا بلوکه شدن پول است.

آیا همه می‌توانند از وام دیجی‌پی استفاده کنند؟

بله همه شما می‌توانید این وام را دریافت کنید. البته تنها محدودیتی که در این زمینه وجود دارد محدودیت سنی است. بر این اساس افراد کمتر از ۱۸ سال و نیز افراد بزرگ‌تر از ۷۰ سال نمی‌توانند این وام را دریافت کنند.

در چه صورت اعتبار ما تایید نمی‌شود؟

معمولا در اکثر موارد با اعطای وام یا اعتبار به شما موافقت می‌شود. مگر آنکه شما دارای چک برگشتی باشید، بدهی بانکی داشته باشید و یا آنکه ضامن یک فرد بد حساب بوده باشید. در غیر این صورت به راحتی با وام شما موافقت می‌شود.

گوشی را چگونه تهیه کنم؟

بعد از آنکه وام را دریافت کردید می‌توانید وارد یکی از سایت‌ها یا فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی شوید و با انتخاب گوشی مورد نظر خود، آن را سفارش دهید. دیجی کالا از جمله فروشگاه‌هابیی است که در آن انواع گوشی‌ها موجود است. توجه داشته باشید که دریافت وام به معنای دریافت وام نقدی نیست؛ بلکه این اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و از طریق آن می‌توانید خرید کنید.

به عبارتی امکان برداشت وام به صورت نقدی وجود ندارد. همچنین بد نیست بدانید اگر قیمت گوشی شما بالاتر از مبلغ وام باشد در این صورت باید مابه التفاوت را پرداخت کنید. در مواردی که قیمت گوشی کمتر از وام باشد، مابه التفاوت در موجودی شما باقی می‌ماند و مبی‌توانید از طریق آن خریدهای دیگری را انجام دهید.

۸ نظر

ورود

  • fery اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    لاامصب اعتبار قبلی دادی الان موقع خرید نمیزاری استفاده کنیم میخای وام بدی گوشی بدی ؟/😆

  • علی اکبر سبکتکین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    سلام: باورتان بشود یا نشود برای وام بانک تجارت باید حساب کار کرده یاسپرده ذاشته باشید به اضافه دسته چک تا شاید وام هرید اقساطی تعلق بگیرد. اگر حساب و دسته چک ندارید اقدام بیهوده است.

    • میر محمد حسینی اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      من نمی‌فهمم چرا بعضیا تو نق زدن و ذکر مصیبت دائم در حال مسابقه هستن…تو تاکسی ….و ی جمع….خب بعضی چیزاش راسته…مثل مین دیجی پی ….و ایضا اگه رتبه اعتباری بال داشته باشید میتونید از خود برنامه باجت نجات ۲۰ تومان وام بگیرید…

  • سعید اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    کاملا واقعی هست ، من یه پنجاه تومن گرفتم و یه بیست تومن! خیلی از رفت و آمد بانک بهتره !
    تنها ایرادی که داره سودش خیلی بالاست ‌و هزینه زیرساخت جدا میگیرن .
    و قبلا هجده ماهه داشت و الان حداکثر دوازده ماهه میدن که بازپرداختش رو سخت میکنه

  • Bab.f اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    باسلام
    این رو هم به خریداران ساده بفرمایید که باید حدود ۴۸ درصد سود پرداخت کنند😡 حدود ۲۳ درصد سود بانکی و بالای ۲۴ درصد هم دی جی پی بابت هزینه زیر ساخت میگیره، یه گوشی ۱۰ میلیونی حدود ۱۵ تومن تموم میشه

  • امیر اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    یه سود و هزینه زیر ساختی میگیره که دهن ادم رو سرویس میکنه ، بعدش مثل بلو بانک باید حتما کل کاراشو انجام بدی و یه کارت برات افتتاح حساب بکنه و اخرشم میگه حسابتون بهش وام تعلق نمیگیره ، این ملت چه خاکی تو سرشون بریزن

  • برایان اسفند ۲۳, ۱۴۰۲

    این سودی که اینا میکشن روش نزول خورای یهودی نمیکشیدن،،