همسر سروش صحت از احتمال جدایی این زوج خبر داد

همسر سروش صحت از احتمال جدایی این زوج خبر داد

سارا سالار، همسر سروش صحت، تعدادی پست عجیب در اینستاگرام خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران را شوکه کرد. او در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

همسر سروش صحت از احتمال جدایی این زوج خبر داد

او ضمن انتشار تصویر بالا نوشت: «از این عکس‌ شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

سروش صحت و سارا سالار در سال ۱۳۷۲ با هم ازدواج کردند و بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این صحبت‌های سارا سالار شایعات درست بودند.

سارا سالار کیست؟

سارا سالار در سال ۱۳۴۵ در زاهدان متولد شد. او فعالیت خود را در حوزه‌ی نویسندگی با نگارش داستان‌های کوتاه آغاز کرد و پس از آن برای مدتی به کار ترجمه پرداخت. پس از ترجمه‌ی چند مجموعه داستان کوتاه، سارا سالار دریافت که علاقه‌ی اصلی او در نویسندگی است و به همین خاطر، نگارش کتاب‌هایش را به‌صورت رسمی آغاز کرد و داستان بلند نوشت.

سارا سالار در ادامه‌ی مسیر نویسندگی خود، موفق به دریافت جایزه‌ی هوشنگ گلشیری شد.

در میان آثار سارا سالار، دو کتاب «احتمالاً گم شده‌ام» و «هست یا نیست؟» با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده‌اند و بهترین کتاب‌های سارا سالار به‌شمار می‌روند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود