شوخی ولادیمیر پوتین با افسر زن ارتش روسیه و خنده های شیطنت آمیز او + ویدیو

شوخی ولادیمیر پوتین با افسر زن ارتش روسیه و خنده های شیطنت آمیز او + ویدیو

بنا بر ویدیویی که در رسانه‌های روسی منتشر شده، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با شوخی به یک افسر زن ارتش این کشور گفت: «تا حالا کسی به تو گفته که لباس نظامی خیلی بِهِت میاد؟ باور نکردنیه!» افسر زن روس هم با خنده در جواب او گفت حالا که این‌طور شد: «در تغییر آن عجله نخواهم کرد.»

مطالب مرتبط
۱۳ نظر

ورود

  • بی اعصاب اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

    جالبه همه ی دیکتاتورها فساد اخلاقی دارن

    • امیر اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

      واسه همینه بزرگ ترین متجاوزان جهان مال کشور های دموکرات هستند و بیش از ۱۰۰ پارافیلای جنسی توسط آمریکایی ها از لیست اختلالات روانی خارج شدن؟ همجنس گرایی، دو جنس گرایی، هیچ جنس گرایی، حیوان گرایی، اشیا گرایی، مرده گرایی، خون گرایی، ادرار و مدفوع گرایی و…؟ اطلاعات نداری ببند دهنو.

      • مسعود اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

        اسم این خزعبلاتو که از پایگاه یاد گرفتی گذاشتی اطلاعات دلغک؟!

    • امیرعلی امینی اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

      بهتر ندونسته قضاوت نکنی و دهن …ات رو ببندی، نباید هر مزخرفی که ذهن مرضت تراوش میکنه رو به اون دهن ..بیاری. از نظر تو بایدن پیر مرد که تو سخنرانی ها و مصاحبه ها اش چرت میزنه دیکتاتور نیست و بهتره؟!

      • مسعود اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

        با عذرخواهی از دوستان بخاطر این ادبیات؛ این تویی که باید اون گاله رو ببندی …. وطن فروش، طرف به دیکتاتوری حمله میکنه، ببین تو چقدر خودتو و وجودتو بخاطر تکه ای استخوان به دیکتاتور فروختی که داری فحاشی میکنی بهش و …درونت رو میریزی بیرون. تو این اطلاعاتو از کجا آوردی از کانال امید نادون یا از کانال مدگل؟! بوی عفونت ذهنت کل سایتو برداشت زود برم تا خفه نشدم.

  • Yadegar اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

    با سلام . این شخصی که با نام امیر اومده و شرق گدایی و دیکتاتور پرستی و کاسه لیسی(شغل اجدادش) رو ترویج میکنه, ادبیات مبتذل و سخیف تو خیلی خوب نشون میده مال کدوم لجن زار و مردابی و حاصل … هستی . چطور توهین و فحاشی اونهم به این قباحت میتونه در کامنتا ثبت بشه و جواب داده نشه . بایدن که تاحالا ناجیتون بوده و کم به دستبوسیش نرفتین که. سربازی که جلوی بایدنه از جونش نمیترسه ولی سربازی که جلوی پوتین سایکوپت و دیکتاتوره از جون خودش که هیچ از جون خانواده و نسل اندر نسلش هم میترسه . حالا برو بقیه ی ساندیستو بمک و دیگه … نخور آفرین

    • پاسخ اسفند ۲۶, ۱۴۰۲

      غربگدای بی ادب ساکت باش بی تربیت فاسد

      • S اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

        با درود. دیگه همه میدونن اینا هر چقدر هم غرب گدا باشن، به پای شرق گدا و عَرَب گداهایی چون شما نمیرسن که شکسته نفسی نفرمایید. اسامی و صفات خودتونو هم به دیگران نچسبونین به شما ها بیشتر میاد.

    • برسا اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

      اتفاقا فحاش ترین کاربران روزیاتو شماها هستین. کامنت‌های امثال تو، مسعود، کاربر !!!، شایان و … همیشه فقط توهین به بقیه کاربران هست. نمونه‌اش همین کامنت‌های زیر این نظر.

      • رضا اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

        اگه پوتین به ایران حمله می‌کرد هم اینقدر سنگشو به سینه میزدید برسا جان به یه کشور مستقل تجاوز شده چه بخواین چه نخواین اوکراین از سال ۱۹۹۱ مستقله پس دیگه اینقدر بهونه نیارین که اوکراین ماله روسیه است و پوتین برای دفاع از روسیه در برابر ناتو به اوکراین حمله کرده تازه روسیه به ایران بار ها خیانت کرده و ۶۰٪ سلاح های بعثیارو تأمین میکرده که جوونای مارو پرپر کنن

        • برسا اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

          من چه کار دارم به پوتین؟ لعنت به پوتین و روسیه و هر اجنبی شرقی یا غربی ای که به کشور و ملت ایران ستم کنه. دلیلی نداره که آدم چون با نظر کسی مخالفه بخواد با توهین و فحش و برچسب زدن حرفش رو بزنه. از یک طرف میگیم ما مخالف دیکتاتوری هستیم از یک طرف عین همون دیکتاتورها رفتار می‌کنیم. روزیاتو که نظر هر دو طرف رو منتشر می‌کنه پس چه با توهین و تحقیر نظرمون رو بگیم چه با منطق و آرامش فرقی نمیکنه. توی خیابون که نیستیم بگیم اگر فریاد نزنیم یا از خودمون دفاع نکنیم میریزند خفه مون می‌کنند. من خودم وقتی توی اینجا همچین رفتاری رو از کسانیکه ادعای مخالفت با دیکتاتوری دارند می‌بینم به آینده نا امید میشم چون واقعا فرقی بین رفتار این‌ها و همون سایبری‌ها و … که ازشون بیزاریم نمی‌بینم.

      • مسعود اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

        برسا پس فحاش ترین کاربرا ما ها هستیم؟! جدی میفرمایید؟ بابا دمت گرم!
        اصلا هم سایبری یا کور نیستی شما!
        اگه ما ها گاهی فحشی هم بدیم، به فحاش میدیم، اونم از سر دلسوزی و حرصیه که بخاطر نابودی سرزمین و هموطنامون میخوریم، فحش اینا از سر طمع و منفعت طلبی و حیوانیت و سرکوب و بی رحمیه. خودت خوب میدونی چی میگم. یکم انصاف هم چیز خوبی هست واقعا. جوابتو نمیدادم ۱٪ گفتم شاید اهل تفکر باشی.

        • برسا اسفند ۲۸, ۱۴۰۲

          اونها هم فحاش هستند (مخصوصا وقتی پای مسائل اعتقادی پیش میاد) ولی چیزی که من دیدم این بوده که اکثر کامنت‌های شما در پاسخ نظرات طیف فکری مذهبی یا موافق نظام و به سبک برچسب زنی و توهین و تحقیره. نمیگم با اونها مخالفت نکنید ولی چرا با این لحن؟ شاید هم من انتظار بیشتری از شماها که در کلام میگید دنبال آزادی بیان و دموکراسی هستید دارم. اون که از دیکتاتور حمایت میکنه اگر هم کلامش سرکوب کننده باشه تعجبی نداره ولی کسی که میگه من حامی آزادیم وقتی همونطور صحبت کنه آدم حس میکنه بین حرف و عملش فاصله هست. حداقل در جاییکه مثل روزیاتو که هر دو طرف می‌تونند با کمترین سانسور حرفشون رو بزنند چنین رویه ای به نظر من درست نیست.