تمسخر جنجال برانگیز تصنیف «مرغ سحر» استاد شجریان توسط مجری صدا و سیما + ویدیو

تمسخر جنجال برانگیز تصنیف «مرغ سحر» استاد شجریان توسط مجری صدا و سیما + ویدیو

مهدی یغمایی با حضور در برنامه نوروزی شبکه دو مشغول آموزش گام موسیقی بود که با تمسخر تصنیف «مرغ سحر» استاد شجریان توسط مجری شبکه ۲ صدا و سیما رو به‌ رو شد.

منبع: خبر فوری

منبع: khabarfoori
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • برسا اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

    …بگیرن صدا و سیما و مجری‌هاش رو ولی واقعا کدوم …توی این تیکه‌ای که از برنامه گذاشتین تمسخر دیده؟ مجری سر لوس بازی های معمول صدا و سیما به مهدی یغمایی گفت شعر اتل متل رو توی دستگاه ماهور بخون. مهدی یغمایی هم برای اینکه دستگاه ماهور رو معرفی کنه از تصنیف مرغ سحر استفاده کرد. بعد مجری اوسکول هم ابتدای شعر اتل متل رو با ملودی مرغ سحر استاد شجریان خوند. آخرش هم که سریع یغمایی گفت بقیه اش رو نخون که جرمون میدن که درست هم گفت. همه دیگه این ملت بت پرست رو شناختند. از اون هشتاد و چند هزار … زاده که توی هر شهر و ده و کوه و کمر سبز شدند بگیر تا هنرمندان و ورزشکاران و حتی برخی سلبریتی‌های بی خاصیت ایرانی و خارجی همه شدن مقدس و کسی حق نداره چپ بهشون نگاه کنه.

  • مجید اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

    شما زنجیره ای ها همه یک تیتر زدید،
    مرغ سحر استاد شجریان؟!!
    مرغ سحر ساخته مرحوم نی داوود و با شعری از ملک الشعرای بهار است و مرحوم شجریان فقط آن را خوانده،

    • S اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

      نهایتش اینه که از تیتر زنی مسخره ی صدا و سیما و روزنامه ها و سایت های خودتون که زنجیره ای به هم وصلن، یاد گرفتن دیگه چرا ناراحتی آخه چرا فشار میخوری اینهمه تا اسم استاد شجریان میاد چون جلوتون خم نشد؟