۱۲ عطر مردانه که بهترین انتخاب برای نوروز ۱۴۰۳ هستند

۱۲ عطر مردانه که بهترین انتخاب برای نوروز ۱۴۰۳ هستند

اگر از آن دسته افرادی باشید که همواره با پیدا کردن یک ادکلن مناسب و بی‌نقص برای خودشان مشکل داشته‌اند، حتماً خوب می‌دانید که انتخاب بهترین عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ چه کار دشوار و چالش‌برانگیزی است. داشتن عطرها و ادکلن‌هایی که بتوانند شخصیت و حضور شما را پررنگ‌تر از هر زمان دیگری جلوه‌ بدهند، موضوعی نیست که بخواهید نسبت به آن بی‌توجه باشید.

در بسیاری از مواقع دانستن نکات انتخاب عطر مردانه برای همه‌ افراد ممکن نیست و آن‌ها نیاز دارند که با محدود کردن گزینه‌هایشان، بهترین عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ را برای خود خریداری کنند. در این مطلب،‌ به معرفی بهترین ادکلن‌ها و عطر‌های مردانه‌ای می‌پردازیم که می‌توانید در سال جدید از آن‌ها برای داشتن رایحه‌ای فوق‌العاده و متفاوت استفاده کنید. با ما همراه باشید.

۱. ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل Bleu De Chanel

ادو پرفیوم بلو شنل یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرهای برند شنل به شمار می‌آید و هر فردی حداقل یک بار بوی آن را در مراسم‌ها و مهمانی‌های مختلف احساس کرده است. این ادو پرفیوم در حالت کلی، احساس تازگی و خنکی خاصی را به شما و اطرافیانتان القا می‌کند و از آنجایی که در همه‌ فصل‌های سال می‌توان از آن استفاده کرد، این عطر به یک گزینه‌ عالی برای انتخاب رایحه‌ شخصی افراد تبدیل شده است. بنابراین خوب است که در هنگام خرید انواع عطر مردانه‌ اصل این ادو پرفیوم را هم در نظر داشته باشید.

در لحظات اولیه‌ استفاده از ادو پرفیوم بلو شنل عطر نعناع، ترنج، پوست لیمو، مرکبات و فلفل صورتی به مشام شما می‌خورد. تنها با گذشت چند دقیقه، عطر فوق‌العاده‌ گل شمعدانی، اسطوخودوس، جوز هندی و یاسمن را احساس خواهید کرد. با گذشت یک ساعت نوت پایانی عطر که حاوی رایحه‌‌‌های تکمیل‌کننده‌ این ادو پرفیوم یعنی بوی عود، سدر، صندل، دانه‌ تونکا و کاج به مشام شما می‌رسد.

۲. ادو پرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا ۱۱۶ مدل ساواج دیور

ادو پرفیوم ساواج دیور که عطرساز معروف این برند یعنی فرانسوا دماشی (Francois Demachy) آن را با الهام از طبیعت ساخته است، برای کسانی که به دنبال عطری با رایحه‌ چوب و جنگل می‌گردند گزینه‌ بسیاری مناسبی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید در تمام فصل‌های سال از این ادو پرفیوم به عنوان عطر اصلی و مخصوص خود استفاده کنید.

در یک ساعت اول استفاده از ادو پرفیوم ساواج دیور، عطر نارنج،‌ اسطوخودوس، جوز هندی، گل شمعدانی، صمغ درخت لامی، گیاه خس‌خس و نعنای هندی به مشام شما می‌رسد. با گذشت زمان، بوی عنبر و وانیل با نت‌های میانی این عطر ترکیب شده و رایحه‌ای خنک و تند را ایجاد می‌کند. قیمت عطر دیور هم درست مانند کیفیت آن مناسب است و به راحتی می‌توان ادو پرفیوم ساواج را تهیه کرد.

۳. ادو تویلت مردانه رالف لورن مدل Polo Black

ادو تویلت مردانه‌ پولو بلک از برند رالف لورن، یکی از آن عطرهایی است که با گذشت زمان بارها و بارها خودش را ثابت کرده‌ و هرگز قرار نیست محبوبیت خود را از دست بدهد. این عطر دارای رایحه‌ای جسورانه، خاص و پررنگ است و توسط عطرساز معروف پیر نگرین (Pierre Negrin) برای استفاده در تمامی فصل‌های سال ساخته شده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید انواع عطر جیبی و ادکلن، این ادو تویلت را به هیچ‌وجه فراموش نکنید.

عطر ادو تویلت مردانه‌ پولو بلک با رایحه‌ گیرای نارنگی،‌ انبه و لیمو آغاز می‌شود. در نت میانی آن بوی مریم گلی و دانه‌ تونکا به مشامتان می‌رسد و در آخر عطر فوق‌العاده‌ چوب صندل و نعنای هندی برای چندین ساعت با شما همراه خواهد شد.

۴. ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل تام فورد تنباکو وانیل

ادو پرفیوم تنباکو وانیل تام فورد برای روز‌‌های گرم و دلپذیر بهاری گزینه‌ بسیار مناسبی است؛ چرا که عطر شیرین و گرمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت آغازین این عطر دارای رایحه‌ تنباکو و ادویه‌جات معطر است و در نوت میانی بوی خارق‌العاده‌ وانیل، شکوفه‌ تنباکو، دانه‌ تونکا و کاکائو به مشامتان می‌رسد. پس از گذشت زمان و در آخر هم عطر چوب و میوه‌های خشک شده تا ۴ الی ۵ ساعت با شما همراه خواهد بود.

۵. ادو تویلت مردانه ویکتور اند رالف مدل Spicebomb

ادو تویلت اسپایس بامب ویکتور اند رالف از زمان عرضه‌ خود در سال ۲۰۱۲ تا به حال، همواره یکی از محبوب‌ترین عطرهای مردانه‌ بازار به شما آمده است. این ادو تویلت دارای رایحه‌ تند، شیرین، گرم و  در عین حال اعتیادآوری است و همین ویژگی مهم آن باعث شده تا برای استفاده در تمامی فصل‌های سال مناسب باشد.

به محض استفاده از ادو تویلت اسپایس بامب، عطر نارنج،‌ گریپ فروت و صمغ به مشام شما خواهد رسید. تنها با گذشت چند دقیقه رایحه‌ فلفل پاپریکا، زعفران و دارچین به عنوان نت میانی در فضا حس می‌شود. این عطر‌ها احساس هیجان، شادی و انرژی زیادی را به شما القا می‌کنند و با گذشت زمان با بوی گیاه خس‌خس، چرم و تنباکو کامل می‌شوند.

۶. ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua di Gio

ادو تویلت آکوا دی جیو از برند محبوب جورجیو آرمانی برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شده است. این عطر که با الهام از رایحه‌ فراموش‌نشدنی اقیانوس ساخته شده،‌ یک انتخاب عالی برای روز‌های گرم سال به شمار می‌آید. ساختار اصلی آکوا دی جیو بر پایه‌ میوه‌ها، مرکبات، گل‌ها و چوب است.

عطر ادو تویلت آکوا دی جیو با رایحه‌ لیمو، یاسمین و پرتقال شروع می‌شود و به مرور زمان ترکیبی از بوی هلو، گل فریزیا، رزماری، گل سیکلامن، بنفشه، رز و جوز هندی به مشامتان می‌رسد. در آخر هم عطر مشک،‌ سدر،‌ خزه‌ موس و نعنای هندی برای چندین ساعت با شما همراه خواهد بود.

۷. ادو پرفیوم مردانه نایس پاپت مدل ورساچه اروس

ادو پرفیوم مردانه‌ اروس از برند ورساچه عطر خنکی دارد و انتخاب آن به عنوان عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. جالب است بدانید که، نام این ادو پرفیوم با اسم خدای عشق در اساطیر یونان یکی است و سازنده‌ آن سعی کرده تا قدرت و عظمت چشمگیر این خدا را در رایحه‌ این عطر بگنجاند.

هنگام اسپری کردن ادو پرفیوم مردانه‌ اروس، بوی لیمو، سیب سبز و نعناع به مشام شما خواهد رسید. با گذشت زمان نوت‌های میانی یعنی عطر عنبر، گل شمعدانی و دانه‌ تونکا جای رایحه‌های قبلی را می‌گیرند و احساس شادی و هیجان گرمی را به شما القا می‌کنند. در انتها و پس از گذشت حداقل یک ساعت شما متوجه بوی دلپذیر سدر اطلسی، چوب درخت سدر، خزه‌ درخت بلوط، گیاه خس‌خس و وانیل خواهید شد.

۸. پرفیوم مردانه کارولینا هررا مدل Bad Boy

اگر به دنبال عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ می‌گردید و هنوز نمی‌دانید که باید به سراغ چه ادکلنی بروید، پیشنهاد می‌کنیم پرفیوم مردانه‌ بد بوی (Bad Boy) را هم در لیست خود قرار دهید. رایحه‌ این عطر که توسط سه عطرساز معروف به نام‌های برونو یوانوویچ (Bruno Jovanovic)، نیکلاس بیولی (Nicolas Beaulieu) و فانی بال (Fanny Bal) ساخته شده،‌ پیچیده، تند و در عین حال پررنگ است و به همین دلیل می‌توان از آن در فصل‌های بهار،‌ پاییز و زمستان استفاده کرد.

نوت آغازین پرفیوم مردانه‌ بد بوی حاوی عطر شاهدانه و گریپ فروت است و با گذشت زمان در نوت‌های میانی و پایانی، رایحه‌ فلفل سیاه، گل شمعدانی، چرم و گیاه خس‌خس را در بوی آن احساس می‌کنید.

۹. ادو پرفیوم مردانه مهمت مدل ۱Million Lucky

اگر ادو پرفیوم مردانه‌ ۱Million Lucky بهترین عطر مردانه‌ سال جدید نباشد، حداقل یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. این ادو پرفیوم دارای رایحه‌ای گرم و شیرینی بوده و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال مناسب است؛‌ پس هرگز از آن غافل نشوید.

عطر این ادو پرفیوم با رایحه‌ آلو و گریپ فروت آغاز می‌شود و به مرور زمان با از راه رسیدن نت‌های میانی یعنی بوی گل یاس،‌ عسل، سدر،‌ چوب کشمیر، فندق و شکوفه‌ نارنج، بسیار شیرین‌تر از قبل به مشام می‌رسد. با گذشت زمان نت‌های پایانی،‌ یعنی همان بوی خزه‌ درخت بلوط،‌ گیاه خس‌خس و نعنای هندی به خوبی تثبیت می‌شود و رایحه‌ای گرم و دلپذیری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

۱۰. ادو تویلت مردانه رالف لورن Polo Red

اگر به دنبال خاص‌ترین عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ می‌گردید، هرگز  ادو تویلت پولو رد رالف لورن را فراموش نکنید. این عطر کلاسیک که توسط عطرساز معروف، اُلیویه ژیلوتان (Olivier Gillotin) ساخته شده، دارای رایحه‌ای تند و گرم است و افراد می‌توانند در فصل‌های تابستان و پاییز از آن استفاده کنند.

ساختار این عطر بر پایه‌ مرکبات و گیاهان معطر است و بی‌شک بهترین عطر مردانه‌ عید نوروز ۱۴۰۳ به حساب می‌آید. رایحه‌ ادو تویلت پولو رد با گریپ فروت، لیمو و گیاه قره‌قاط آغاز می‌شود و به مرور زمان عطر زعفران، مریم گلی، چوب، عنبر و قهوه را به خود می‌گیرد.

۱۱. ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل Invictus

عطر ترند نوروز ۱۴۰۳ بر اساس سلایق شخصی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد، اما ادو پرفیوم اینویکتوس یک گزینه‌ مناسب برای استفاده‌ روزانه است. این عطر رایحه‌ طبیعی و خنکی دارد و استفاده از آن در ماه‌های گرم سال، می‌تواند حس‌وحال پرانرژی و شاد شما را حفظ کند.

با اولین اسپری این ادو پرفیوم به بدنتان،‌ رایحه‌ پرتقال ماندرین در فضا پخش می‌شود. با گذشت چند دقیقه، این رایحه جای خود را به عطر گل یاس و برگ بو می‌دهد. در پایان هم عطر نعنای هندی،‌ عنبر، خزه‌ درخت بلوط و چوب گایاک بوی ادو پرفیوم اینویکتوس شما را تندتر و شادتر می‌کند.

۱۲. تستر ادو پرفیوم مردانه بلک ارکید مدل TOM FORD

ادو پرفیوم مردانه‌ بلک ارکید از برند تام فورد به راحتی می‌تواند به عنوان بهترین عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ انتخاب شود. این عطر برای استفاده در روز‌های گرم سال مناسب است و می‌تواند جذابیت ویژه‌ای را به استایل شما اضافه کند. اگر می‌خواهید یک رایحه‌ شخصی لوکس، باوقار و با اصالت داشته باشید،‌ بهتر است بدانید که هیچ ادکلنی نمی‌تواند شما را به اندازه ادو پرفیوم بلک ارکید راضی کند.

این عطر در لحظات اولیه دارای رایحه‌ ترنج، لیمو و یاس است و در عرض چند دقیقه،‌ عطر گل ارکیده، نیلوفر آبی و فلفل را در فضا پخش می‌کند. در ادامه و با گذشت یک الی دو ساعت عطر به یاد ماندنی عنبر، وانیل، مشک سفید،‌ شکلات مکزیکی،‌ نعنای هندی، وانیل و چوب صندل از این ادکلن به مشام شما می‌رسد.

سخن پایانی

انتخاب عطر عید نوروز مردانه ۱۴۰۳ نمی‌تواند کار راحت و بدون دردسری باشد،‌ گاهی ممکن است با وجود تحقیق چندین و چندباره درباره‌ یک ادکلن در هنگام امتحان کردن آن احساس رضایتمندی نداشته باشید. با این وجود، پیشنهاد می‌کنیم که هرگز  امتحان کردن عطرهای جدید را فراموش نکنید و سعی داشته باشید که برای ایجاد تنوع در کنار چند ادکلن و رایحه‌ اختصاصی خود عطرهای دیگر را هم خریداری و بررسی کنید.

منبع: چی بپوشم

منبع: chibepoosham
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود