تشخیص اصل بودن یخچال بوش، سامسونگ و ال جی

تشخیص اصل بودن یخچال بوش، سامسونگ و ال جی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قطعاً اصل بودن یخچال یکی از اصلی ترین مواردی است که در هنگام خرید یخچال می تواند دغدغه بسیاری از کاربران باشد. چرا که امروزه برخی از فروشندگان به منظور سود بیشتر اقدام به عرضه محصولات فیک و تقلبی می کنند، از این رو تشخیص یخچال اصل می تواند برای افراد چالش برانگیز باشد.
 با این حال تشخیص اصل بودن یخچال بوش، سامسونگ و ال جی با کمی دقت و توجه به یک سری ویژگی اصلی می تواند راحت تر از آن چیزی باشد که فکرش را می کنید. با توجه به این موضوع در این مطلب ما با ذکر راه حل هایی نحوه تشخیص یخچال اصل از تقلبی را برای شما توضیح خواهیم داد که می تواند در هنگام خرید بسیار کاربردی باشد.

بررسی ظاهر یخچال اصل از تقلبی

یکی از اصلی ترین تفاوت یخچال اصل از تقلبی کیفیت قطعات است. به طور معمول در تولید یخچال های اصلی از قطعات با کیفیت و با دوام استفاده شده است. به نحوی که شما در هنگام خرید یخچال فریزر اصل هیچ گونه خط و خش یا نا همواری را در بدنه یخچال مشاهده نخواهید کرد. همچنین در محصولات اصلی تمام اجزا همچون چراغ، قفسه ها، قطعات آبریز با بهترین کیفیت و با چیدمان منظمی داخل یخچال تعبیه شده اند که در مدل های تقلبی چنین نیست.

توجه کردن به شماره سریال و برچسب برای تشخیص یخچال اصل از تقلبی

تشخیص اصل بودن یخچال بوش، تشخیص اصل بودن یخچال سامسونگ از طریق شماره سریال و برچسب چگونه است؟ شرکت های تولید کننده یخچال تمام ویژگی های محصول را به صورت یک شماره سریال و برچسب در قسمت داخلی یا پشت یخچال نصب می کنند، که در صورت داشتن یک دستگاه بارکد خوان به راحتی می توانید اصل بودن یخچال را تشخیص دهید.

استفاده از برچسب های زیاد

یکی دیگر از نکاتی که سبب تمایز یخچال اصل از تقلبی شده وجود برچسب های متعدد بر روی دستگاه است. کمپانی های تولید کننده معمولاً از چسباندن لیبل ها و برچسب های متعدد بر روی دستگاه خودداری می کنند. با این حال اگر بر روی یک یخچال برچسب و لیبل های بسیاری را مشاهده کردید به احتمال زیاد فیک و تقلبی است. بنابراین سعی کنید به مشخصات درج شده بر روی شماره سریال یخچال دقت بیشتری داشته باشید. معمولاً در شماره سریال یخچال های اصلی از _،/، حروف و اعداد استفاده شده است.
 با توجه به اهمیت این موضوع اکنون اگر قصد خرید یخچال اصل از مدل های دوقلو را دارید ما به شما یخچال دوقلو بوش را پیشنهاد می کنیم. زیرا که یخچال دوقلو بوش در کنار ظرفیت بالا از فناوری ها و قابلیت های بسیار کارآمدی برخوردار است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت یخچال دوقلوی بوش اصل آلمان به گونه ای است که برای خرید آن نیاز به صرف هزینه بیشتر است.

تشخیص اصل بودن یخچال بوش، سامسونگ و ال جی

تشخیص اصل بودن یخچال از طریق سرچ در گوگل

یکی دیگر از روش های تشخیص یخچال اصل از تقلبی سرچ مدل در گوگل است. مسلماً برندهای اصلی پس از تولید، محصولات خود را داخل سایت قرار می دهند. با توجه به این موضوع زمانی که یک فروشنده مدلی از یخچال را به شما معرفی می کند با سرچ آن در گوگل می توانید به تشخیص اصل یا تقلبی بودن یخچال پی ببرید. در صورتی که مدل معرفی شده توسط فروشنده دارای سایت مرجع بود بی شک محصول انتخابی شما اصل خواهد بود.
اما اگر مدل انتخابی شما از هیچ منبع و مرجعی برخوردار نبود به احتمال زیاد یخچال شما فیک و تقلبی است. به عنوان مثال فرض کنید که فروشنده مدلی از یخچال ال جی اصل کره را به شما معرفی می کند، با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به راحتی از اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. چرا که در سایت اصلی تمام ویژگی ها و مشخصات فنی محصول ذکر شده است که شما می توانید با مقایسه مدل معرفی شده توسط فروشنده و مدل موجود در سایت به اصل بودن آن پی ببرید.

تفاوت قیمت اصلی ترین راه برای تشخیص اصل یا فیک بودن انواع یخچال

اگر قصد خرید یخچال سامسونگ، ال جی و یا بوش را دارید اما با نحوه تشخیص اصل بودن یخچال فریزر سامسونگ و سایر برندها آشنایی ندارید، توجه کردن به قیمت می تواند آسان ترین راه برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن یخچال باشد. با توجه به اینکه برندهای معتبر از بهترین و پیشرفته ترین قابلیت ها و فناوری ها برای یخچال های خود استفاده می کنند، قیمت محصولاتشان نیز به نسبت سایر مارک های موجود در بازار قطعاً در رِنج بیشتری عرضه خواهد شد.
با این حال اگر فروشگاهی یخچال بوش، ال جی و یا سامسونگ را با قیمت بسیار ارزان و نامتعارفی به شما معرفی کرد بدون شک مدل پیشنهاد شده فیک و تقلبی است.

انتخاب مراکز معتبر بهترین روش برای خرید یخچال اصل

اگر قصد خرید یخچال اصل را دارید به مراکز فروش یخچال اصل مراجعه کنید. با توجه به اینکه حفظ اعتبار و شهرت برای فروشندگان محصولات خانگی اصل در اولویت است، سعی کنید مراکز فروش محصولات اصلی را شناسایی و خرید یخچال را انجام دهید. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که فروشگاه های عرضه کننده محصولات اصلی برای تضمین اصالت محصول و همچنین اطمینان خاطر مشتریان همراه یخچال یا سایر محصولاتشان یک کارت گارانتی را نیز ارائه می دهند.
این در حالی است که فروشگاه های عرضه کننده یخچال های فیک هیچ گونه خدمات پس از فروش و گارانتی را برای محصولات خود در نظر نمی گیرند.

تشخیص اصل بودن یخچال بوش، سامسونگ و ال جی

خرید یخچال بوش، سامسونگ و ال جی با تضمین اصالت از آترین پلاس

تشخیص اصل بودن یخچال با توجه به نکاتی که در این مطلب ذکر شد می تواند بسیار راحت و آسان باشد. از آنجایی که اصل بودن یخچال برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، آترین پلاس نیز سعی کرده است تا مجموعه ای از بهترین مدل یخچال های اصل از برندهای معتبر همچون بوش، ال جی و سامسونگ را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با این وجود شما نیز می توانید در صورت تمایل با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی ۱۸ ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

یک نظر

ورود

  • اهورامزدا فروردین ۱۷, ۱۴۰۳

    درود.بهترین راه گفتگو یا بردن تعمیرکار وارد به برندهای خارجی اصل به فروشگاه های لوازم خانگی هست مبلغی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه این بازدید و تشخیص اصالت دستگاه هست.به هیچ عنوان به حرف فروشند توجه نکنید.این نوع تشخیص اصالت دستگاه خوشبختانه در کرج داره جا میافته.تعمیرکارانی با حداقل تجربه ۲۰سال.