ادعاهای عجیب یکی از اقوام تتلو؛ امیر هر کاری کرد مردم برایش داستان درست کردند

ادعاهای عجیب یکی از اقوام تتلو؛ امیر هر کاری کرد مردم برایش داستان درست کردند

روزنامه اعتماد با یکی از اقوام نزدیک تتلو در مورد جزییات زندگی این خواننده گفت‌وگویی داشته است. او در صحبت‌هایش گفت: به نظر من با امیرحسین بازی شد تا بتوانند یکسری دستورات به او بدهند. یعنی از او سوءاستفاده شد و مغز او را شست‌و‌شو دادند. امیرحسین هر چه به سرش آمد به خاطر سادگی و بی‌شیله پیله بودن خودش بود.

بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

مادر امیر به خاطر اعتیاد همسرش از او جدا شد. امیرحسین نوجوان بود که پدر و مادرش از هم جدا شدند.

امیرحسین بسیار به فوتبال علاقه داشت. از طرفی هم می‌خواست در دسته‌های سینه‌زنی مربوط به عاشورا تاسوعا نوحه بخواند. گاهی دوستان امیرحسین او را به این برنامه‌ها می‌بردند تا نوحه‌خوانی کند.

صدای امیر خیلی قشنگ بود و اکثرا صدای او را دوست داشتند. مادرش هم به خاطر صدای خوب امیر به او گفت؛ پسرم تو که اینقدر صدایت خوب است برو خواننده شو؛ یعنی تشویقش کرد.

مصاحبه با یکی از اقوام تتلو؛ هر چه به سرش آمد به خاطر سادگی‌اش بود

در همان زمان هم یکی از دوستان مادر امیر که قصد داشت به خارج از کشور برود به او گفته بود که پدرم نیاز به پرستار دارد شما به خانه او بروید تا هم در طبقه پایین خانه زندگی کنید و هم از پدرم پرستاری کنید. مادر امیر هم به خاطر حرف دوستش قبول کرد که به آنجا بروند؛ خانه‌ای دو طبقه در خیابان جردن. این اتفاق در ذهن امیر تاثیر بدی گذاشت و از اینکه مادرش درخواست دوستش را رد نکرد، ناراحت شد.

امیر بعد از اینکه از ایران رفت یکسری بی‌احترامی‌هایی به مادرش کرد که به خاطر غرور جوانی و شرایطی که در خارج از کشور داشت، این اقدام را انجام داد، چون امیرحسین به ‌شدت به مادرش علاقه داشت و به نوعی او را می‌پرستید. با وجود تمام حرف‌هایی که امیر در حالت غیرعادی به مادرش گفته بود باز مادرش می‌گفت؛ من پسرم را می‌شناسم و او را بزرگ کردم، می‌دانم روحش پاک است اصلا ایرادی ندارد هر چه می‌خواهد بگوید. 

اطرافیان امیر در خارج از کشور باعث شدند که او هم به مشروبات الکلی روی بیاورد و هم به برخی مواد مخدر. مصرف مشروبات الکی، مواد مخدر و فشاری که دوستانش به او وارد می‌کردند منجر شد تا امیر برخی حرف‌ها را که نباید به زبان بیاورد.

مصاحبه با یکی از اقوام تتلو؛ هر چه به سرش آمد به خاطر سادگی‌اش بود

به نظر من با امیرحسین بازی شد تا بتوانند یکسری دستورات به او بدهند. یعنی از او سوءاستفاده شد و مغز او را شست‌و‌شو دادند. امیرحسین هر چه به سرش آمد به خاطر سادگی و بی‌شیله پیله بودن خودش بود. از هر طریقی که شد از امیر خیلی سوءاستفاده کردند.

امیرحسین وقتی ایران بود هر کاری کرد نتوانست برای موزیک‌هایش مجوز بگیرد و اصلا نمی‌خواستند کمکش کنند. بنابراین امیر مجبور شد به هر راهی برود تا شاید بتواند برای موزیک‌هایش مجوز بگیرد و اتفاقا همین که حاضر شد به هر راهی برود و هر کاری انجام دهد از جامعه طرد شد. مثلا امیرحسین وقتی از چیزی دفاع می‌کرد از مردم حرف می‌شنید و اگر دفاع نمی‌کرد باز هم حرف می‌شنید. متاسفانه امیر هر کاری کرد مردم یک داستان برایش درست کردند.

اینکه اعلام کردند امیرحسین دستگیر شده ما خیلی ناراحت شدیم. امیر خودخواسته به ایران آمد. حالا شاید امیدهایی به او دادند یا اصلا خودش دلش برای خانواده‌اش تنگ شده که خواسته به ایران بیاید. امیرحسین حتی شاید پیش خودش گفته باشد فوقش مرا می‌کشند، اما به هر حال حاضر شد قید همه ‌چیز را بزند و به ایران بیاید.

۹ نظر

ورود

  • مهیار فروردین ۱۹, ۱۴۰۳

    کشورو رهبر بزرگوار و با شعور ما قطعا مثل تا به الان رفتار خوبی نشون میدن و تا بتونن کمکش میکنن، گواهش پرسینگیه که حتی مجبورش نکردن در بیاره یا خانوادشو نبینه ،،پس چشماتونو باز کنید چیزب که تو مملکت خودمون اتفاق میفترو مشاهده کنید، ن ابدوغ نشنال صعودی،صیحدینیستیو، پس ما بهترین رهبرو بهترین نظامو دینو کشورو داریم❤️🇮🇷❤️

    • ... فروردین ۱۹, ۱۴۰۳

      بهتره ساکت شی چون جز امسال تو کسی از مردم شریف ایران طرفدار اون کودک کش خونخوار نیستند

  • ناشناس فروردین ۱۹, ۱۴۰۳

    من فقط مخالف آهنگا فوشی تتلو بودم تتلو معلومه درکل آدم سادیه کسی که یه پشه ام حاضر نمیشد بکشه خب معموله که خیلی سادس بع نظر کار یم کرده بیشتر اثر مواد هر کس زیاد مواد مصرف کنه تاثیر خیلی وحشتناکی روش میزاره مواد عین هفت سر اژدهاش خداکنه وقتی اومد بیرون راهش درست بره دیگه استعدادش هدر نده منم صداشو هنوز دوست دارم

  • محمد فروردین ۲۰, ۱۴۰۳

    واقعا مردمان جالبی هستیم ما ایرانی ها ، هر عمل خطایی از این دفتر نقاشی سر زده به خاطر روح لطیف و دل ساده اش بوده؟! توی این چند وقته که ایران درگیر اغتشاشات بود معترضین راحت هر کسی رو که چهره بسیجی داشت رو میکشدن بعد یه سری از این یاغی ها دفاع میکردن مثلا کمپین نه به اعدام فلانی یعنی به هر دری میزدن که اون قاتل و جانی رو تبرئه کنند و مظلوم نشان دهند ، ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است

    • حامد فروردین ۲۰, ۱۴۰۳

      جالبه واقعا
      ما طرفدار این دفتر نقاشی هستیم یا رئیس جمهور منتخب شما باهاش رای جمع میکرد و بعد دورش انداخت؟!!
      هرکس چهره بسیجی ای داشت میکشدن؟! میدونی چند نفر از مردم معترض کشته شدن و چند تا دونه نیروی سرکوب؟!
      یکم فکر کن قبل از حرف زدن

  • علی فروردین ۲۱, ۱۴۰۳

    انشااءالله آزادیت سلطان.. هیچ کس تو ایران از تو برتری ندارد همه یکسان هستند.. اگر اگر به قول بعضی شایعات دودختر بخاطر آمیر تتلو خودشکی کردن یا نکردن..ولی یک ملت چی یک ملت از دست مشکلات و هزینه های زندگی و خرج و مخارج و گرانی آرزوی مرگ دارن و خداوند بزرگ میداند که روزی چندنفر خودکشی میکنند و یابه مواد مخدر روی می آورند که اونا هم جزع خودکشی حساب میشه. جواب اینارو کی میخاد بده ملت؟؟؟؟امیرحسین یک انسان دل پاک که اکثر کاراش و صحبتاش بابت تشویق به مواد و تشویق به فهاشی بوده.انشاءالله به یاری خدا آزاد بشه زندانی یا اعدام درد هیچ کس را دوا نمیکنه. انشاءالله بری کنهر خانوادت و توهم زندگیت رو بکنی… مردمی که با اعدام امیرحسین موافقن همون لاشخورای شکم سیر ازهمه چی بیخبر هستند…. انشااءالله آزاد میشه سلطان بکوری چشم حسودا.. انشاءالله آزادیت

    • احمدرضا فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

      ببین داستان تتلو و امسال اونو پیش میکشن تا ماله روی کارهای خودشون بکشن و هیچکس هم اینجا به کارها و پولهایی که میخورن حق اعتراض نداره که حجاریان چقدر برد و خورد مدیر عامل بانک ملی چقدر دزدید و جالب اینه هیچ خبری ازشون نیست اره دوست عزیز ما توی همچین مملکتی زندگی میکنیم مرگ خوبه برای همسایه اینکه چقدر توی کشور بخاطر تورم دارن سکته میکنن یا چقدر مغزها از کشور میرن یا اینکه ثروتمندترین کشور دنیا یعنی از لحاظ نفت و گاز اول ولی نیمی مردمش زیر خط فقر و اونوقت مدیر بانک چهارصد هزار دلار برای خودش عیدی رد میکنه خیلی جالبه کشورمون یعنی یکروز نمیشه که صحبت از گرونی سکه طلا ماشین یا هر اقلامی نباشه خیلی خوبه کشور ما امروز چیزی خریدی فردا منتظر نباش همون قیمت بخری خیلی خوبه کشور ما ایران خودرو اعلام میکنه نودو نه درصد از تولید توی خود داخل کشور تولید میشه ولی نمیدونم قیمت چرا با دلار بالا میه ههه جالبه تازه ماشینی که سیصد درصد سود میگیره ایران خودرو میرسه دست دلالهای خودش ی صدو چند درصدم اونا سود میگیرن اثلا ادم مخش تعطیل میشه اینا یک هزارم از مشکلاتمونه تازه اونم مواردی که دستشون رو میشه نمیتونن لاپوشونی کنند مواردی که ما نمیفهمیم کنار اره دوست عزیز جواب اعتراضمون که میدونی با چیه یا طناب دار یا گلوله داغ و اسم حکومتمون هم گذاشتن جمهوری هههه عالی هست صدتا سور به …زده خدا پدر قضافی رو بیامرزه

  • معترض فروردین ۲۱, ۱۴۰۳

    کدام سادگی ؟؟؟تجاوز ب این همه دختر و تاسیس حرم سرا و توهین و فحاشی به سپاه و رهبری و بسیج و……..اسمش چیه .اعدامش کنید بابا این مثلا به چ دردی میخوره

    • مرغ حق فروردین ۲۴, ۱۴۰۳

      دخترا رو ب زور میبردن،دختر بی صاحابی ک میره ترکیه ولنگ و باز میشینه جلو پسره باید صبحونه نهار شامش و بدن و با ی کیف سوغاتی راهی ایران کنن؟