بهترین لایه بردار طبیعی پوست (ماسک خانگی با دستور ساده)

بهترین لایه بردار طبیعی پوست (ماسک خانگی با دستور ساده)

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سلول های پوستی مرده جلوی منافذ آن را می گیرند و به مرور زمان مشکلات زیادی مثل جوش، آکنه و … به وجود می آورند. بهترین راهکار برای پیشگیری از این مشکل استفاده از لایه بردارها است.

لایه بردارهای بازاری متاسفانه در اغلب موارد قیمت بالایی دارند، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که از لایه بردارهای طبیعی چون نمک دریا و شکر استفاده کنند. بعد از انجام این فرآیند با استفاده از کرم ضد آفتاب سیسپرسا و محصولات مراقبتی مشابه می توانید از پوست خود به بهترین شکل مراقبت کنید.

اما آیا با ماسک ها و محصولات طبیعی آشنایی دارید؟ آیا پوستتان عملکرد بسیار سالمتر و بهتری با این ترکیبات دارد؟ بهترین لایه بردار طبیعی پوست چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین لایه بردار طبیعی پوست (ماسک خانگی با دستور ساده)

معرفی بهترین لایه بردار طبیعی پوست

در صورت استفاده از یک لایه بردار طبیعی، خوب است در کنار آن از ضد آفتاب ام کیو بی رنگ، آبرسان، مرطوب کننده، سرم و … هم در روتین پوستی تان بهره بگیرید؛ بدین ترتیب کمتر دچار مشکلاتی مثل جوش می شوید و همواره از داشتن چهره ای زیبا و بدون نقص لذت می برید.

با شناخت بهترین لایه بردار طبیعی پوست به جنگ تمام سلول های مرده پوستتان بروید و طراوت و شادابی را به آن هدیه دهید:

۱. نمک دریا، بهترین لایه بردار پوست

هرچند برندهای زیادی در زمینه تولید محصولات مراقبتی فعالیت دارند؛ مثلاً محصولات ام کیو از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده که شما بدون نگرانی می توانید از آن بهره بگیرید. با این حال یکی از بهترین لایه بردارهای طبیعی برای پوست نمک دریا است.

این ماده با ذره های خشک سلول های مرده سطح صورتتان از بین می برد. نمک دریا به دلایل عدم حل شدن امکان استفاده در نواحی خشک مثل آرنج یا زانو را نیز دارد و کافیست تا آن را با کمی روغن مخلوط کنید تا تبدیل به یک لایه بردار عالی شود. این ماسک چسبندگی ندارد و به همین دلیل در حین استفاده اذیت نخواهید شد.

استفاده از نمک دریا را به خصوص برای کف پاها، توصیه می کنیم که بر اثر راه رفتن ساییده شده اند و بافتی خشن و خشک پیدا کرده اند.

با وجود مزیت های این ماسک برخی بعد از استفاده از آن دچار سوزش می شوند که برای رفع این مشکل کافیست از سایر لایه بردارهای طبیعی استفاده کنید.

۲. شکر، مناسب لایه برداری انواع پوست

شکر با دانه های ریز و بسیار کوچک خود زمینه مناسبی برای لایه برداری سلول های مرده را به وجود می آورد. توصیه می کنیم که به منظور نتیجه گیری بهتر این ماده را با روغن انگور یا زیتون ترکیب کنید و برروی ناحیه موردنظر ماساژ دهید.

این ماسک به دلیل داشتن اسید گلیکولیک بعد از مدتی نه تنها سلول های مرده را از بین می برد، بلکه چین و چروک هایتان را نیز رفع کند.

۳. جو دوسر، بهترین لایه بردار طبیعی پوست برای خانم ها

جو دوسر را برای افرادی پیشنهاد می دهیم که پوستی حساس دارند و به دنبال یک لایه بردار با کمترین میزان آسیب رسانی می گردند. جو دوسر با جذب چربی ها برای افرادی با پوست چرب هم بسیار مناسب بوده و مشکلات آنها را رفع می کند. شما باید به منظور نتیجه گیری بهتر حتما این ماده را با آسیاب پودر کرده و سپس استفاده کنید تا از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

با ترکیب جو دوسر با روغن نارگیل یک ماسک فوق العاده عالی برای لایه برداری تهیه کنید که تاثیرگذاری فوق العاده بالایی دارد.

۴. سیب، طبیعی ترین لایه بردار پوستی

اگر به دنبال ماده‌ مناسب برای شل کردن سلول های مرده و سپس حذف آنها از روی پوست می گردید، ما سیب را توصیه می کنیم که سرشار از آلفا هیدروکسی است. این اسید به خوبی به اعماق آلودگی ها نفوذ می کند و با از بین بردن آنها طراوت را به چهره تان باز می گرداند.

توصیه می کنیم که در بازه های زمانی مختلف مقداری سیب را له کرده و از آن به عنوان ماسک خانگی استفاده کنید. در صورت استفاده مداوم قطعا از نتایج شگفت انگیز این میوه بهره مند خواهید شد.

سرکه سیب نسبت به خود سیب اثرگذاری بسیار بیشتری دارد؛ بنابراین اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه تری نتایج خوبی را دریافت کنید، از این ترکیب استفاده نمایید.

۵. شیر، ساده ترین روشن کننده طبیعی پوست

در شیر ماده ای به نام اسید لاکتیک وجود دارد که می تواند به خوبی به شما در از بین بردن لایه های آلودگی کمک کند. شما می توانید کمی شیر را بر کف دستتان بریزید و سپس روی صورتتان ماساژ دهید. افرادی با پوست خشک نیز می توانند شیر را با آلوئه ورا یا تخم مرغ ترکیب کرده و روی پوستشان ماساژ دهند.

۶. جوش شیرین

بسیاری از افراد از جوش شیرین به منظور رفع سیاهی زیر بغل یا سفید کردن دندان ها استفاده می کنند. این ماده در از بین بردن لایه های مرده، بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین اگر می خواهید تاثیرگذاری ماسک خانگی تان افزایش پیدا کند، کمی جوش شیرین به آن بیفزایید.

۷. بادام، بهترین بهبود دهنده پوست برای لایه برداری

بادام در حالت طبیعی امکان استفاده برروی پوست را ندارد، بنابراین ابتدا باید با کمک آسیاب آن را پودر کرده و سپس با یک ماده مغذی نسبتا چسبنده ترکیب کرده تا قابلیت استفاده برروی صورتتان را داشته باشد. این ماده نه تنها لایه برداری را به خوبی انجام می دهد، بلکه به دلیل مواد مغذی و مناسب می تواند سلامت را به پوستتان هدیه دهد.

بهترین لایه بردار طبیعی پوست (ماسک خانگی با دستور ساده)

معرفی بهترین ماسک های لایه برداری طبیعی پوست

آیا بهترین ماسک های لایه بردار طبیعی پوست را می شناسید؟ این ماسک ها چه ویژگی هایی دارند و چطور باید آنها را تهیه کنید؟

۱. آبلیمو، شکر و عسل

یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری شکر و ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب کرده و ماده حاصله را به صورت دورانی برروی پوستتان بمالید. مدتی اجازه دهید مواد برروی صورت استراحت کرده و سپس آنها را با آب ولرم بشویید.

۲. ماست، عسل، روغن زیتون و شکر گرانول

یک چهارم فنجان روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری اصل، یک قاشق غذاخوری ماست و ۳ قاشق غذاخوری شکر گرانول ترکیب کنید. اکنون مواد را به صورت دورانی برروی صورت ماساژ داده و ۱۰ دقیقه به آنها استراحت دهید. بعد از گذشت این بازه زمانی پوستتان را بشویید.

۳. قهوه، شکر، روغن زیتون و کپسول ویتامین E

یک چهارم فنجان شکر، یک چهارم فنجان قهوه، ۳ کپسول ویتامین E و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب کنید و ماده حاصله را برروی پوست صورتتان ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه مواد روی صورتتان باقی بماند. اکنون با استفاده از آب ولرم مواد را از روی چهره تان پاک کرده و طروات و شادابی را به آن هدیه دهید.

بهترین لایه بردار طبیعی پوست (ماسک خانگی با دستور ساده)

بهترین لایه بردار طبیعی پوست که سلول های مرده را حذف می کند

بهترین لایه بردار طبیعی پوست سلول های مرده را به خوبی از سطح صورتتان حذف می کند و با جلوگیری از تجمع آنها همواره منافذتان را باز می گذارد.

اگر هر نوع ماده مراقبتی و تغذیه کننده استفاده می کنید، حتماً از قبل لایه برداری را با استفاده از محصولات طبیعی انجام دهید تا زمینه جذب آنها به پوستتان به وجود بیاید. در صورت عدم انجام این کار مواد آلودگی برروی منافذ قرار می گیرند و آنها را می بندند، بنابراین کمترین میزان جذب مواد مغذی را خواهید داشت.

بدون نظر

ورود