مشت‌زن یک دست؛ درخشش پسر اسطوره چلسی در رقابت‌های MMA + ویدیو

مشت‌زن یک دست؛ درخشش پسر اسطوره چلسی در رقابت‌های MMA + ویدیو

جیک پیکوک، مشت زن یک‌دست انگلیسی و پسر گوین پیکوک، اسطوره تیم فوتبال چلسی، عزم خود را برای رسیدن به اوج مبارزات جزم کرده است. این کیک‌بوکسر ۳۰ ساله پس از پیروزی در یک تورنمنت در سال گذشته، با رکورد حرفه‌ای ۱۲ برد و یک شکست که با توجه به اینکه بخشی از دست راستش را از دست داده، قابل توجه است، برای مبارزات MMA در مسابقات ONE Championship شرکت کرد.

پیکوک در اولین حضور خود در این رقابت‌ها در اوایل این ماه در بانکوک تایلند حریف ژاپنی خود کُهِی شینجو (Kohei Shinjo) را شکست داد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

این مبارز انگلیسی الاصل، زمانی که پدرش حرفه فوتبال را کنار گذاشت تا کشیش شود به کانادا نقل مکان کرد و حالا یکی از بهترین مبارزان موی‌تای در آمریکای شمالی است و آرزوی بزرگی برای موفقیت بین‌المللی در رینگ دارد. او می‌گوید: «اکنون که در این سطح قرار دارم، فکر نمی‌کنم دیگر دست کم گرفته شوم. می‌خواهم خودم را به چالش بکشم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.»

جیک پیکوک امیدوار است که داستان زندگی‌اش الهام بخش دیگران باشد تا برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند. او می‌گوید: «هرگز دوست ندارم به خاطر معلولیتم جلب توجه کنم. ترجیح می‌دهم سرم را پایین نگه دارم و کارم را انجام دهم تا به عنوان یک مبارز بزرگ شناخته شوم. این یک فرصت شگفت‌انگیز برای تشویق دیگران است.»

با شروعی درخشان در بالاترین سطح رقابت‌های مشت‌زنی، این قهرمان یک‌دست انگیزه فراوانی برای درخشش در آینده دارد. داستان پیکوک نمونه‌ای از اراده و پشتکار برای غلبه بر محدودیت‌هاست که می‌تواند الهام‌بخش بسیاری باشد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود