همه چیز درباره‌ی ماجرای علی هیبتی که گفتند در روسیه کتک خورده است + ویدیو

همه چیز درباره‌ی ماجرای علی هیبتی که گفتند در روسیه کتک خورده است + ویدیو

ویدیویی منتشر شده که علی هیبتی در مبارزه هفته گذشته خود در سری دوم مبارزه‌های HFC-MMA در قفس در مسکو پیش از شروع مبارزه، لگدی به یک خانم به نام ماریا می‌زند. رسانه‌های زیادی مدعی شده‌اند هیبتی به‌خاطر این حرکت از تماشاگران روسی کتک خورده و برای همیشه محروم شده‌است که نادرست است.

ویدیو کتک‌کاری، مربوط به درگیری دیگری است که دقایقی بعد از مبارزه هیبتی بین حریف علی هیبتی یعنی آرکادی اوسپیان و فرد دیگری از بیرون به نام نبی نبیف، مبارز دیگر این مسابقات شکل می‌گیرد.

در بعضی رسانه‌ها گفته شده محرومیت مادام‌العمر ادعاشده در رسانه‌های روسی به نبی نبیف تعلق گرفته، که دعوا را راه‌انداخته و اوسپیان را در بیرون قفس کتک زده‌است.

در حساب اینستاگرام HFC-MMA هیچ خبری در درباره محرومیت مادام‌العمر نبی نبیف تا این لحظه منتشر نشده‌است.

علی هیبتی پس از پایان مبارزه به سراغ ماریا می‌رود و در ویدیویی که به صورت ریل از حساب HFC-MMA منتشر شده، حضورا از او عذرخواهی می‌کند.

برگزار کنندگان HFC-MMA به‌خاطر این حرکت غیر ورزشی، عذرخواهی هیبتی را کافی ندانسته، او را جریمه کرده و درآمد آن شب او را به ماریا می‌دهند. تنها این به عنوان جریمه او قید شده‌است.

منبع: برترین ها
۶ نظر

ورود

  • کوروش اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

    کار روسها که پنجاه نفر بریزن سر یک نفر( اونم ورزشکاری که اونجا مهمون شون بوده و تنهاست !! ) ،خیلی زشت و نفرت انگیزه.
    واقعیت اینه که روسها خیلی نژادپرستند و معمولا هم رفتار بدی خارجیا دارند . و حتی حکومت و پلیس و بساط قضایی شون هم با نژادپرستی روسها همراهی میکنه . مثالش اگه تو روسیه ، چند تا اوباش روس بریزند سر یک ایرانی و هر چقدر دلشون خواست و شدیدا کتکش بزنن و پولها و اموالش رو هم غارت کنند ، اگر اون شخص ایرانی به پلیس و دادگاه اونجا شکایت کنه ، نتیجه اش این میشه که ایرانی مالباخته محکوم میشه و احتمالا زندانیش میکنن ، چون در هر صورت اون‌ خارجی غلط کرده که با افراد روس تو خونه و سرزمین روسها، درگیر شده
    طبق عرف و قوانین روسیه، روسها نسبت به خارجیا کاملا آزادن و میتونن هر بلایی که دلشون خواست سر خارجیا بیارن و سیستم قضایی روسیه هم کاملا حامی و پشتیبان روسها محسوب میشه

    • amijef اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

      داداش میدونی چیکار کرده که داری اینو میگی؟ فیلمشو نمیتونن توی سایتای ایرانی بزارن، حریفش زن بوده، بعد از اینکه باخته لگد زده به باسن خانومه

    • مبین اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

      اگه یک روس به یک دختر ایرانی اینطوری لگد میزد واکنشت چی بود

    • ناشناس اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

      درود بر شرف روسها و غیرت روسی

  • علی اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

    مبارز ایرانی؟!!! تورو به ارواح جدتان اسم ایران و ایرانی را با همچین آدمایی بیش از این لکه دار نکنید.کار بی شرفانه ای که کرد هیچ توجیهی نداره و باید از اون سالن جنازه اش بیرون میومد. آشغال فکر کرده دهات خودشونه یا چون روسیه است هر غلطی دلش بخواد می تونه بکنه!

  • اذر اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

    هرکس هستی هرجا هستی تربیت خانواده و فرهنگ زادگاهت باهاته اینکه چقدر بتونی سرکوبش کنی هنره اما یک زمان میرسه که نمیتونی