تغییر نام استقلال رسما تایید شد

تغییر نام استقلال رسما تایید شد

چند وقت پیش بود که باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد. یکی از خبرنگاران نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال ادعا کرد: تلفیق برند استقلال و هلدینگ خلیج فارس این حدس و گمان را به وجود می‌آورد پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود و این تیم با نام استقلال خلیج فارس در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

ایسنا: عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

۲ نظر

ورود

  • نیما اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

    سوال من اینه: اگر این خلیج برای کل ایرانه، چرا خلیج «فارس»؟ مگر برای قوم فارسه فقط؟ چرا خلیج «ایران» نباشه اسمش؟ اگر نه که قومیت های دیگه تو ایران چرا باید برای این نام قومیت زده و فاشیستی یقه جر بدن؟ دوستان واقعا سوالیه که از اهالی فن میخوام جواب بدن

    • نیما .اک اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

      فاشیست بودن تو جملاتت داد میزنه افراد فاشسیت بی منطق و بسیار عقب موندن