میزان موفقیت IVF با توجه به سن

میزان موفقیت IVF با توجه به سن

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه با آمار از هر شش زوج یک زوج ممکن است ناباروری را تجربه کند. هدف آجی بادم ارائه کمک برای حل چالش هایی است که زوج ها در طول سفر باروری خود با آن روبرو هستند. بیش از ۲۵ سال است که ما به زوج ها کمک می کنیم تا رویای خود را برای بچه دار شدن تحقق بخشند.

سن زن اولین عامل تعیین کننده بر موفقیت IVF است. قبل از اواسط ۳۰ سالگی، میزان موفقیت فوق العاده بالا میباشد. اما پس از ۳۵ سالگی و به ویژه در زنان بالای ۴۰ سال، این میزان شروع به کاهش می کند. از آنجایی که نرخ باروری به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابد، نرخ موفقیت IVF نیز از الگوی مشابهی پیروی می‌کند که دلیل آن کاهش طبیعی مربوط به سن در کمیت و کیفیت تخمک با افزایش سن است. درمان IVF تا زمانی امکان پذیر است که تخمک با کیفیت بالا و تعداد کافی وجود داشته باشد. به همین دلیل به زوج‌ها توصیه می‌شود که برای انجام درمان IVF دیر نکنند. در یک سناریوی دیگر، اگر زوجی در حال حاضر نمی خواهند بچه دار شوند، ممکن است به فکر فریز کردن جنین باشند. به طور مشابه، یک زن مجرد اگر در اواسط ۳۰ سالگی باشد، می تواند تخمک های خود را فریز کند. در اختیار داشتن این گزینه ها، در تحقق رویاهای والدینی را برای این زوج ممکن می سازد.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

چگونه شانس موفقیت IVF را افزایش دهیم

زوج ها باید یک سبک زندگی سالم را اتخاذ کنند تا شانس موفقیت IVF را افزایش دهند. اقداماتی که می تواند بر میزان موفقیت IVF تأثیر مثبت بگذارد شامل رژیم غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات، غلات ، لوبیا و حبوبات، حفظ وزن سالم، دوری از الکل، مواد مخدر و سیگار و به حداقل رساندن استرس است.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر میزان موفقیت در IVF، انتخاب کلینیک برای درمان است. زیرا کلینیک با درصد موفقیت بالا می تواند شانس بارداری را حتی در سنین بالاتر افزایش دهد. منبع موفقیت این کلینیک ها عمدتاً در پزشکان و جنین شناسان مجرب و آزمایشگاه های مدرن معتبر مورد تایید آژانس های بین المللی نهفته است.

اگزوزوم تراپی و پی آر پی، دو نمونه از روش های ابتکاری که با هدف افزایش کیفیت و کمیت تخمک ها انجام می شود، ممکن است برای افزایش احتمال باردار شدن حتی در سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار گیرند.

میزان موفقیت IVF با توجه به سن

درمان باروری در خارج از کشور

بسیاری از زوج‌ها در سراسر جهان به دلیل هزینه‌های بالا، محدودیت‌های قانونی، عدم دسترسی به درمان‌های کمک باروری، یا خدمات ناکافی و با کیفیت پایین در کشورهای خود، چشم به کشورهای خارجی برای درمان ناباروری دارند. ترکیه یکی از محبوب ترین مکان ها برای گردشگری درمانی ( توریسم سلامت) است و گروه بیمارستانی آجی بادم به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات مراقبت های بهداشتی برای بیماران خارجی یکی از بهترین گزینه ها میباشد . دپارتمان درمان ناباروری آجی بادم پاسخگوی تقاضاهای انبوه زوج ها در سراسر جهان است. بیش از ۲۵ سال است که آجی بادم به زوج ها کمک می کند تا پدر و مادر شوند و هر سال بیش از ۱۵۰۰۰ خانواده از سراسر جهان برای تحقق با ارزش ترین رویای خود از آجی بادم بازدید می کنند.

آجی بادم مفتخر به توانمند سازی هزاران زوج مشتاق برای والدین شدن است.

مرکز درمان ناباروری آجی بادم

مجموعه مهارت‌های تخصصی مرکز پزشکی درمان ناباروری آجی بادم، با استفاده از روش‌های موفق IVF این امکان را فراهم میسازد تا درمان‌های شخصی باروری برای زوج‌هایی که با مشکلات ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند، ارائه شود. رویکرد درمانی فردی، تیم مجرب و فناوری‌های پیشرفته، میزان موفقیت IVF را در آجی بادم افزایش می‌دهد. ما نه تنها درمان‌های کمک باروری را به زوج‌ها ارائه می‌کنیم، بلکه به مدد استفاده از روش های نوین امکان انتخاب جنین‌های سالم برای بارداری از طریق آزمایش‌های ژنتیکی قبل از انتقال را نیز فراهم میکنیم.

نرخ موفقیت در آجی بادم

در آجی بادم، ما به میزان موفقیتی که برای بیماران خود به دست می آوریم افتخار می کنیم.

• نرخ کلی بارداری ما در آی وی اف ۵۶.۷ درصد است.

• برای زنان ۲۵ تا ۳۵ ساله، این رقم برابر با ۶۵ درصد است.

• برای زنان ۳۶ تا ۴۰ ساله ۴۶.۸ درصد است.

• برای زنان ۴۰ تا ۴۳ ساله، این رقم به ۲۵ درصد کاهش می یابد.

• بعد از ۴۳ تقریباً ۱۵ درصد است.

*داده های فوق مربوط به ۸۵۴۷ بیماری میباشد که در کلینیک IVF آجیبادم Maslak تحت درمان قرار گرفته اند.

سفر به آجی بادم

بیمارستانهای آجی بادم در مرکز شهر استانبول در کشور ترکیه واقع شده اند که به این واسطه این بیمارستانها با پروازهای مستقیم از بیش از ۱۳۰ کشور و ۳۴۰ شهر به راحتی قابل دسترسی میباشند. درمان خوارج از کشور به تنهایی میتواند استرس زا و خسته کننده باشد. تمام کارکنان آجی بادم به شما کمک می کنند تا دور از استرس و با بالاترین سطح خدمات در محیطی دلسوز، امن و راحت روی درمان خود تمرکز کنید. کارکنان ما به طور یکپارچه شما را برای برنامه ریزی قرار ملاقات با پزشک و آزمایش های تشخیصی، رزرو هتل، کمک به شما در تأیید بیمه نامه، و هر نیاز دیگری از خدمات ترجمه گرفته تا انتظارات مذهبی و غیره راهنمایی می کنند. تیم ما قبل، حین و بعد از درمان به شما کمک خواهد کرد.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط مرکز طب باروری و ناباروری آجی آبادم هستید، توصیه می کنیم با دفاتر اطلاعات آجیبادم تماس بگیرید.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود