همستر کامبت چیست؟ راهنما و آموزش استخراج همستر کامبت

همستر کامبت چیست؟ راهنما و آموزش استخراج همستر کامبت

بازار بازی‌های تلگرامی، داغ داغ است. نات کوین به عنوان پرچمدار بازی‌های سبک جدید، یعنی کسب درآمد با ضربه‌زدن (Tap-to-Earn) است. بسیاری از کاربران که پس از لیست شدن نات‌کوین (Notcoin) در صرافی‌هایی مثل بایننس و بیت‌پین و فروش آن، درآمد خوبی را کسب کردند، این‌روزها به دنبال دریافت پاسخ به این سوال هستند که همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست و نحوه استخراج همستر کامبت چگونه است؟

همستر کامبت چیست؟

در دنیای پر هیاهوی امروز، تلگرام به پلتفرمی فراتر از یک پیام‌رسان تبدیل شده است. حال، شاهد ظهور نسل جدیدی از بازی‌ها در این پیام‌رسان محبوب هستیم که با تلفیق فناوری وب۳، جذابیت و سودآوری را به طور همزمان برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

استخراج ارز دیجیتال با کلیک کردن!

همستر کامبت چیست؟

همه چیز با بازی نات‌کوین آغاز شد. بازی‌ای که به سادگی و با چند کلیک، امکان استخراج ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کرد. این ایده نوآورانه، انقلابی در دنیای بازی‌های موبایلی ایجاد کرد و طولی نکشید که بازی‌های دیگری مانند کتیزن و فانتوم نیز با الهام از این ایده، پا به عرصه وجود گذاشتند.

سادگی، جذابیت و کسب درآمد: رموز موفقیت بازی‌های کلیکی

بازی‌های کلیکی تلگرام، فارغ از تنوع در گیم‌پلی، وجه مشترکی دارند و آن هم سادگی، جذابیت و امکان کسب درآمد رایگان است. این ویژگی‌ها، این بازی‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از کاربران تبدیل کرده است.

همستر کامبت: ورود به دنیای بازی‌های کلیکی با قدرت!

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت، جدیدترین عضو این خانواده هیجان‌انگیز است. این بازی که از حمایت صرافی ارز دیجیتال معتبر بینگ‌ایکس برخوردار است، در آینده‌ای نزدیک به لیست معاملات این صرافی و سایر پلتفرم‌های معتبر اضافه خواهد شد. 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت یکی از پروژه‌های دیگر مثل نات کوین و تپ سواپ است که روی پیامرسان تلگرام اجرا شده است. در این بازی شما نقش مدیر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال را دارید که می‌تواند درآمد خود را کنترل کند. برای استخراج همستر کامبت باید وظایف و ماموریت‌های خود را به طور کامل انجام دهید. همچنین، می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید.

برنامه همستر کامبت کاملا رایگان است و احتمال دارد مثل نات کوین پس از سپری‌کردن دوره‌ی استخراج، در صرافی‌های مختلف لیست شود. البته توجه کنید که به عوامل مختلفی بستگی دارد و نباید به طور کامل روی این موضوع حساب کنید! چون زمان لیست شدن همستر کامبت اصلا مشخص نیست.

راهنما و آموزش استخراج همستر کامبت

همستر کامبت چیست؟

برای شروع بازی و استخراج همستر کامبت روی تصویر یا لینک زیر کلیک کنید تا وارد ربات اصلی این بازی تلگرامی شوید:

https://t.me/hamster_kombat_bot

سپس در صفحه باز شده تلگرام، روی دکمه Start کلیک کنید.

همستر کامبت چیست؟

در این مرحله وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید.

همستر کامبت چیست؟

در این قسمت می‌توانید پنل اصلی بازی ربات همستر کامبت را ببینید. این بازی ۴ بخش اصلی دارد. با کلیک روی کاراکتر بازی که شبیه یک همستر است، ماین شروع می‌شود.

آشنایی با بخش‌های اصلی بازی همستر کامبت:

Airdrop: در حال حاضر امکان استفاده از این بخش وجود ندارد. با کلیک بر روی این دکمه، لیست برنامه‌های بازی همستر کامبت برای شما نمایش داده خواهد شد.

Eran: در این بخش شما می‌توانید با انجام ماموریت و تسک‌های مختلف، توکن یا سکه‌های بیشتری را به دست آورده و به حساب خود در بازی واریز کنید.

Friends: مثل نات کوین و تپ سواپ، در این بازی نیز می‌توانید با دعوت دوستان خود به کسب درآمد بپردازید و کوین بیشتری دریافت کنید.

Mine: اینجا بخش‌های مختلفی طراحی شده است. شما می‌توانید با دیدن مقالات و تبلیغات مختلف، Profit خود را در ساعت، بالا ببرید. این کار باعث می شود حتی وقتی که در ربات آنلاین نیستید، به صورت خودکار سیستم به استخراج ارز همستر کامبت بپردازد.

Exchange: برای انتخاب اینکه مدیر کدام صرافی هستید باید وارد این بخش شوید.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود