طریقه استفاده صحیح از تلگرام در طول روز

طریقه استفاده صحیح از تلگرام در طول روز

امروزه در دنیای دیجیتال به جرات می‌توان گفت که پیام‌رسان تلگرام با در اختیار داشتن قابلیت‌های متنوع، مزایای ویژه‌ای مثل فضای ابری رایگان و عملکرد سریعی که دارد جز بهترین برنامه‌های پیام‌رسان دنیا شناخته می‌شود.

طریقه استفاده صحیح از تلگرام در طول روز

تلگرام با تعداد بسیار بالای کاربر فعال ماهانه به یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا تبدیل شده است، اما همچنان با فیلتر این سرویس در سال‌های اخیر در ایران کاربران بسیاری علاقمند به استفاده از آن هستند و با اضافه شدن قابلیت‌های جدید در هر به‌روزرسانی تلگرام روزبه‌روز بر تعداد کاربران این پلتفرم اضافه می‌شود.

تلگرام در ابتدا امکانات نسبتا محدودی داشت اما از زمان آغازبه‌کار خود با گذشت زمان تغییرات گسترده‌ای به‌خود دیده است. امروزه حتی با ورود نسخه جدید و اشتراکی تلگرام پرمیوم به بازار این برنامه توانسته است با بزرگ‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا مانند واتساپ رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

در ادامه اطلاعات مفیدی در رابطه با قابلیت‌های تلگرام و نسخه پرمیوم را به زبان ساده مورد بررسی قرار می‌دهیم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در صورت نیاز اقدام به تهیه تلگرام پرمیوم نمایید.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام چندین سال با هزینه‌ی شخصی مدیر عاملش پاول دورف سرپا بود، اما زمانی که تعداد کاربران افزایش یافت نه‌تنها به سرورها فشار می‌آمد بلکه هزینه‌های عملیاتی نیز افزایش یافت. چندین سال پس از عرضه تلگرام، سرانجام این شرکت تأیید کرد که تبلیغات را به این پیام‌رسان اضافه خواهد کرد.

بهتر است بدانید که این پیام‌رسان همواره بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی به کاربران خود اتکا کرده و برای ادامه‌ی سیاست خود به فکر درآمدزایی از طریق کاربرانش افتاد، اما با گذشت زمان حتی تبلیغات جواب‌گو نبود، به همین دلیل شرکت تلگرام تصمیم به رونمایی از سرویس سرویس اشتراکی تلگرام پرمیوم Telegram Premium گرفت.

در این راستا تلگرام با معرفی نسخه پرمیوم برای کسب درآمد از کاربرانش در برابر پرداخت هزینه‌ای یک سری قابلیت‌ها را در اختیار افرادی که نسخه‌ی پرمیوم دارند قرار داده است. شرکت تلگرام با ارائه نسخه تلگرام پرمیوم علاوه بر اضافه نمودن قابلیت‌های جدید، سایر قابلیت‌های فعلی این پیام‌رسان محبوب را هم ارتقا داده است.

قابلیت‌های داشتن اکانت پرمیوم تلگرام

این اولین باری است که یک سرویس پیام‌رسان با میلیون‌ها علاقمند و کاربر در نقاط مختلف دنیا، میزبان سرویس اشتراکی شده است. سرویس‌های واتساپ، فیسبوک مسنجر، سرویس‌ پیام‌رسانی پیش‌فرض گوگل و اپل همگی به عنوان رقبای بزرگ تلگرام شناخته می‌شوند و از بهترین پیام‌رسان‌های مجازی هستند اما هیچکدام دارای نسخه اشتراکی نبوده و تمامی امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

طریقه استفاده صحیح از تلگرام در طول روز

البته نسخه معمولی و رایگان تلگرام هم قابلیت‌های متنوع‌تری را نسبت به سایر سرویس‌ها به کاربران خود ارائه داده است، در ادامه قابلیت‌های مختلفی را که با اکانت پرمیوم تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌گیرد را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

در زمان استفاده از تلگرام معمولی کاربران اجازه آپلود فایل‌های با حجم نهایت ۲ گیگابایت را داشتند، این در حالی است که تلگرام پریمیوم به کاربران خود این امکان را می‌دهد که فایل‌هایی تا حجم ۴ گیگابایتی را برای یکدیگر ارسال کنند. همچنین نسخه‌ی پرمیوم از سرعت دانلود بالاتری برخوردار است.

کاربران می‌توانند در تلگرام پرمیوم برای معرفی خود یا کسب‌وکارها بیوگرافی طولانی‌تری بنویسند و حتی به آن لینک اضافه کنند. البته با استفاده از این نسخه افراد می‌توانند از کاراکترهای بیشتری در کپشن محتواهای چندرسانه‌ای استفاده نمایند، علاوه بر این کاربران تلگرام پرمیوم قادر هستند حداکثر ۲۰ لینک عمومی t.me را برای انجام امور خود رزرو داشته باشند.

استفاده از ویژگی استوری برای کاربرانی که نسخه‌ی رایگان تلگرام را استفاده می‌کنند هم فعال خواهد بود، اما اگر کاربران از پیش‌شماره‌ی ایران و روسیه استفاده کنند، امکان استفاده از استوری را نخواهند داشت، اما خرید تلگرام پریمیوم قابلیت استوری را برای آن‌ها فعال می‌نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا سایر قابلیت‌های تلگرام پرمیوم عبارتند از:

  • شخصی سازی لوگوی تلگرام
  • حذف تبلیغات آزاردهنده تلگرام با خرید نسخه پرمیوم
  • امکان تبدیل صدا به متن و پشتیبانی از زبان فارسی
  • اضافه کردن تیک آبی به پروفایل
  • استفاده از قابلیت Boost برای کانال‌ها
  • استفاده از ایموجی‌های سفارشی‌سازی شده
  • اضافه شدن نشان پریمیوم در پروفایل و صفحه کاربری شما
  • شخصی‌سازی بیشتر در پوشه‌ها (امکان باز شدن یک پوشه خاص در زمان ورود به تلگرام)
  • رفع محدودیت پوشه‌ها از ۱۰ به ۲۰ عدد
  • پخش خودکار پروفایل ویدئو کاربران حتی در صفحه چت شخصی
  • افزایش تعداد کانال‌ها و گروه‌ها از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ عدد

فروشگاه مورد نظر جهت خرید تلگرام

پیشرفت دنیای دیجیتال امروزی و استفاده بالای کاربران از پلتفرم‌های متعدد به دلایل مختلف در این فضا، همچنین نیازمندی بسیاری از برنامه‌ها به پشتیبانی و به‌روزرسانی باعث شده است در کشورمان ایران نیز شرکت‌های مختلفی اقدام به فروش و پشتیبانی برنامه‌های فضای مجازی داشته باشند، به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که برای خرید تلگرام از طریق سایت‌ها یا شرکت‌های معتبر اقدام نمایید تا در صورت بروز مشکل از خدمات پشتیبانی برای برنامه خود بهره‌مند باشید و بدون صرف هزینه‌های اضافی از امکانات این برنامه نهایت استفاده را داشته باشید.

جمع بندی

استفاده از تلگرام صرفا در جهت ارتباط شخصی کاربران و جنبه سرگرمی نخواهد بود، بسیاری از افراد با استفاده از این سرویس در جهت پیشرفت کسب‌وکار خود گام برمی‌دارند و از این طریق به صورت روزانه کسب درآمد می‌کنند. خرید تلگرام پرمیوم این امکان را به افراد می‌دهد تا با صرف هزینه‌ای اندک بدون محدودیت از تمامی قابلیت‌های این نسخه از تلگرام استفاده نمایند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود