برای دیدن فصل دوم سریال «Westworld» باید تا ۲۰۱۸ منتظر بمانید

برای دیدن فصل دوم سریال «Westworld» باید تا ۲۰۱۸ منتظر بمانید

«دنیای غرب» یا «وست ورلد»، یک مجموعه تلویزیونی وسترن مهیج است که توسط «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» در سبک علمی-تخیلی ساخته شده است. فصل اول این مجموعه ۱۰ قسمت داشت و نمایش آن به تازگی به پایان رسیده است. علاقه مندان و منتقدان استقبال بسیار زیادی از «دنیای غرب» به عمل آورده اند. این سریال در بررسی های مختلف، توانسته امتیازات بسیار خوبی کسب کند. قرارداد برای ساخت فصل دوم نیز به امضا رسیده و تاریخ رونمایی از آن نیز امروز اعلام شده است.

بر اساس سخنان آقای نولان، علاقه مندان به «دنیای غرب» باید تا سال ۲۰۱۸ منتظر فصل دوم سریال بمانند. در ادامه اظهار نظر وی در این رابطه را با یکدیگر می خوانیم:

ما تا سال ۲۰۱۸ به صحنه باز نمی گردیم. قبلا اعلام کرده بودیم که این سریال مقداری متفاوت خواهد بود. سریال «بازی تاج و تخت» مجموعه ای جاه طلبانه است و به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم با «اچ بی او» کار کنیم. آن ها از کتاب های فوق العاده جورج مارتین نیز استفاده می کنند و به همین دلیل، توانسته اند موفق تر از بقیه ظاهر شوند.

من نمی دانم که آن ها چه زمانی از فصل جدید خود رونمایی می کنند، اما درباره پروژه خودم می توانم بگویم که تولید و نوشتن سریال، جاه طلبانه و چالش برانگیز است. ما خیلی زود اعلام کردیم که نمی توانیم همانند سنت همیشگی تلویزیون، هر سال از یک فصل جدید رونمایی کنیم. این مسئله در دنیای فیلم های سینمایی مقداری متفاوت است. ما می توانیم هر سه سال یک بار اثری مانند بتمن بسازیم. تفاوت این دو زمینه را می توان به طور آشکار حس کرد.

بد نیست بدانید که جاناتان، برادر «کریستوفر نولان» کارگردان مشهور سه گانه بتمن است. بر اساس توضیحات بالا، باید فعلا منتظر قسمت های جدید «دنیای غرب» بمانیم.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود