اگر در فضا با یک اسلحه شلیک کنیم چه اتفاقی رخ می دهد؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

اگر در فضا با یک اسلحه شلیک کنیم چه اتفاقی رخ می دهد؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، شگفتی های زیادی را درون خود جای داده است. یکی از زیباترین  و در عین حال مرموزترین آن ها، فضایی است که بالای سر ما قرار دارد. با وجود آن که پیشرفت هایی در زمینه شناخت فضا و کیهان صورت گرفته، اما میزان آن در مقایسه با سایر زمینه ای علمی، بسیار کم برآورد می شود.

یکی از مسائل چالش برانگیز در فضا، عدم وجود جاذبه است که برای انسان محدودیت هایی ایجاد می کند. اما موضوعات جالب دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.

تا به حال با خود فکر کرده اید که اگر در فضا گلوله ای را شلیک کنیم، چه اتفاقی رخ می دهد؟ برخی قوانین فیزیک و عواملی که در زمین وجود دارند، برای فضا صدق نمی کنند. به همین دلیل، می تواند اتفاقات عجیب و البته خطرناکی رخ دهد. ویدیویی که در ادامه قرار داده شده، این مسئله را کاملا برای شما تشریح می کند. دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید؛ ویدیو دارای زیرنویس فارسی است.

 

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • H آذر ۲۳, ۱۳۹۵

    عالی بود.

  • فرشبد آذر ۲۵, ۱۳۹۵

    مهمترین نکته توی ویدئو لحاظ نشده بود، این که توی فضا نمیشه شلیک کرد اصلا :))

  • محمود آذر ۲۶, ۱۳۹۵

    بنده به کسی که بتونه اینجوری خود کشی کنه یک پراید جایزه میدم مدل ۹۵ بیرنگ

  • امیدم آذر ۱۴, ۱۴۰۰

    چرا انقدر اشکال هست تو این ویدئو ? صدا از طریق دست فرد منتقل میشه به خودش فرد احتمالا بعدش بیهوش شده به‌خاطر چرخش زیاد یا شاید هم دستش خُرد بشه یا شاید هم خون از مغزش خارج بشه از راه دماغ به بیرون و یه فوتِ وحشتناک کنه در اثرش ، خلاصه آخرین چیزی که به ذهن اون بیچاره میرسه بامزه بودنه این کاره .