کری فیشر بازیگر سرشناس فیلم جنگ ستارگان در سن ۶۰ سالگی درگذشت

کری فیشر بازیگر سرشناس فیلم جنگ ستارگان در سن ۶۰ سالگی درگذشت

«کری فیشر» بازیگر سه گانه اصلی فیلم جنگ ستارگان و ایفا کننده نقش «پرنسس لیا اورگانا»، دیشب در سن ۶۰ سالگی درگذشت. وی هفته گذشته دچار حمله قلبی شده بود.

«سیمون هالز» سخنگوی آن ها از طرف «بیلی لورد» دختر خانم فیشر این بیانیه را منتشر کرده است:

با نهایت تاسف و ناراحتی باید اعلام کنم که بیلی لورد، مرگ مادرش در ساعت ۸:۵۵ دقیقه صبح (به وقت محلی) را تایید می کند. تمام دنیا خانم فیشر را دوست داشتند و به طور حتم جای خالی او احساس می شود. تمام خانواده از شما برای دعا ها و نگرانی هایان تشکر می کنند.

فیشر با بازی در نقش «پرنس لیا» به شدت مطرح شد و مردم دنیا این گونه با وی آشنا شدند. با این حال او به نویسندگی خود ادامه داد. هر دو کتاب زندگی نامه مانند او یعنی «Wishful Drinking» و «The Princess Diarist» بازتابی طنز و دردناک از خود اوست. صداقت کری فیشر درباره سلامت روانی اش و شوخ طبعی در این رابطه، وی را مورد تحسین همگان قرا داده است.

خانم فیشر به غیر از جنگ ستارگان، در فیلم های دیگری نیز بازی کرده بود. «برادران بلوز»، «هانا و خواهران»، «وقتی که هری سالی را ملاقات کرد» و «مرگ ناگهانی فِرِد»، از جمله فیلم هایی هستند که ستاره هالیوود در آن ها به ایفای نقش پرداخته بود.

علاوه بر بازیگری و نویسندگی، وی در کارهای دیگری نیز مشارکت داشته است. «آقا و خانم اسمیت»، «جیغ ۳» و خود «جنگ ستارگان»، از جمله شاخص ترین کارهایی هستند که از زیر نظر وی رد شده اند. مراسم مختلف، سخن رانی ها و کتاب های وی، از شخصیت بالا و هوش سرشار خانم فیشر حکایت داشتند. وی آخرین نقش خود را در قسمت هشتم جنگ ستارگان ایفا نمود. این فیلم سال میلادی آینده اکران خواهد شد.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود