۱۳ اتفاق عجیب در گلدن گلوب ۲۰۱۷ که همه را شوکه کردند

۱۳ اتفاق عجیب در گلدن گلوب ۲۰۱۷ که همه را شوکه کردند

مراسم گلدن گلوب اسال نیز به پایان رسید و برندگان در هر بخش مشخص شدند. ما نیز در مطلبی این خبر را به طور کامل پوشش دادیم. امسال فیلم های زیادی در هر بخش شرکت داشتند و رقابت سختی میان مدعیان وجود داشت. در بخش کمدی حضور فیلمی مانند «لا لا لند» باعث شد که دیگران نتوانند موفقیت چندانی به دست آورند.

با وجود آن که تقریبا تمام پیش بینی ها درباره گلدن گلوب امسال درست از آب درآمد، اما در برخی بخش ها نیز شرایط به گونه ای دیگر پیش رفت. علاوه بر آن، برخی اسامی حتی در میان نامزدها نیز دیده نمی شدند که همین امر تعجب بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان را برانگیخت.

عدم حضور برخی چهره هایی که سال گذشته موفق به دریافت جایزه شده و یا امسال نیز آثار فاخری ارائه داده بودند، باعث شد که عده ای به رای دهندگان و عوامل این مراسم خرده بگیرند. ما در این مقاله قصد داریم ۱۳ نمونه از رویدادهای عجیب گلدن گلوب امسال را برای شما بازگو کنیم. تا پایان همراه باشید.

«امپراتوری» (Empire) (FOX)

700-w700

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به خاطر کاندید نشدن تراجی پی. هنسون برای بازی در فیلم «افراد پنهان» ناراحت بودند، طرفداران سریال «امپراتوری» نیز از بابت نامزد نشدن وی براب سریال «امپراتوری» بسیار خشمگین به نظر می رسیدند. ظاهرا عوامل مراسم گلدن گلوب چندان علاقه ای به این او نداشته اند.

جفری دین مورگان در «مردگان متحرک» (The Walking Dead) (AMC)

701-w700

علی رغم آن که آقای مورگان انرژی و شور و شوق زیادی به سریال تزریق کرد، اما او نیز نتوانست به جمع نامزدها راه یابد و دستش از جایزه کوتاه ماند.

سیلیکون والی (Silicon Valley) (HBO)

702-w700

«سیلیکون والی» یکی از خنده دار ترین و کمدی ترین سریال هایی است که به موضوعات حول فناوری می پردازد. مجموعه مذکور قبلا توانسته کاندید شود، اما محصول «HBO» امسال موفق نشد به این افتخار نائل آید.

برایان تایری هنری در «آتلانتا» (Atlanta) (FX)

703-w700

با وجود آن که سریال توانست در دو بخش گلدن گلوب نامزد شود، اما جای آقای هنری در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ایفای نقش «Paperboi» خالی بود. توانایی های وی در اجرای نقش کمدی و همچنین پیش بردن سریال همراه با دو بازیگر دیگر، باید در نظر گرفته می شد، اما مراسم چندان توجهی به این موضوعات نداشت.

کیت مک کینون و الک بالدوین در «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) (NBC)

704-w700

سال ۲۰۱۶ را باید سال موفقیت آمیزی برای خانم مک کینون دانست. او نه تنها در ایفای نفش هیلاری کلینتون موفق بود، بلکه توانست خودش را در نقش سخنگوی ترامپ نیز به خوبی جا بزند. با این حال موفق نشد به جمع نامزدهای گلدن گلوب راه یابد.

الک بالدوین هم توانست در بالاترین سطح ممکن خودش را به دونالد ترامپ نزدیک کند، اما باز هم توفیقی به دست نیاورد.

کیمی اشمیت شکست ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt) (Netflix)

705-w700

این سریال علی رقم موفقیت در جشنواره های دیگر، نتوانست در مراسم دیشب توفیقی به دست آورد. بازیگرانی مانند «الی کمپر» شایستگی کاندید شدن را داشتند.

لوئی اندرسون در «سبدها» (Baskets) (FX)

706-w700

بازی آقای اندرسون در نقش مادر در سریال بسیار خوب «سبدها» به حدی عالی بود که انتظار می رفت او را در میان نامزدها ببینیم، اما این اتفاق رخ نداد.

میلو ونتیمیگلیا و استرلیتگ کی. براون در «این ما هستیم» (This Is Us) (Netflix)

707-w700

آقای براون توانست برای بازی در «مردم علیه او.جی سیمپسون» نامزد شود، اما میلو ونتیمیگلیا موفق نشد نظر رای دهندگان گلدن گلوب را به خودش جلب نماید.

«لوک کیج» (Luke Cage) (Netflix)

708-w700

مایک کولتر و روزاریو داوسون بازی هایی قوی در این سریال ارائه دادند، اما آن ها نیز موفق نشدند در جمع نامزدهای مراسم دیشب قرار بگیرند.

رجینا کینگ در «جرم آمریکایی» (American Crime) (ABC)

709-w700

وی توانست جایزه امی را از آن خود کند، اما در گلدن گلوب موفقیتی به دست نیاورد. فلیسیتی هافمن دیگر بازیگر مجموعه، موفق شد در ردیف بهترین ها قرار بگیرد، اما جا داشت که توجه بیشتری به خانم کینگ شود.

«آینه سیاه» (Black Mirror) (Netflix)

710-w700

این مجموعه به خاطر نگاه ترسناکی که به فناوری و تاثیر آن روی بشریت داشت، یکی از پر بحث ترین سریال های سال گذشته به شمار می رفت. با این حال موفقتی عاید آن نشد.

«خانه پوشالی» (Netflix) (House of Cards)

711-w700

این مجموعه که به اتفاقات و ماجراهای درون کاخ سفید می پردازد، از سال ۲۰۱۳ تاکنون توانسته برای دریافت جوایز زیادی نامزد شود. اما این بار رای دهندگان گلدن گلوب علاقه چندانی به آن نشان ندادند.

«چیزهای بهتر» (FX) (Better Things)

712-w700

پاملا آدلون از خود عملکردی ارائه داد که شایسته جایزه گرفتن بود. با این حال او نیز موقیتی در مراسم دیشب به دست نیاورد.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود