آیا موهای دونالد ترامپ واقعی است؟

آیا موهای دونالد ترامپ واقعی است؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از زمان انتخابات تاکنون به صورت بی وقفه سوژه رسانه های خبری بوده و در کنار مسایل سیاسی و رویدادهای مهم این کشو پهناور، زندگی شخصی و ظاهر او همیشه خبرساز بوده اند.

از جمله مسایلی که بسیار موردتوجه خبرنگاران قرار دارد، موهای دانلد ترامپ است که آن را به انواع حشره و حیوان و میوه تشبیه می کنند. اخیرا نیز این سوال پیش آمده که آیا این موها واقعی هستند یا وی از گلاه گیس استفاده می کند؟

در پاسخ به این پرسش ها، پزشک خانوادگی و قدیمی ترامپ به نام «دکتر هارولد بورنستاین» به نیویورک تایمز اعلام کرده که این میلیاردر آمریکایی داروئی به نام finasteride مصرف می کند که برای پیشگیری از تاسی در مردان تجویز می شود.

دکتر بورنستاین تائید کرده که این غول املاک و مستغلات نیویورک، که حدود ۳۶ سال تحت درمان وی قرار دارد، هر روز دوز ضعیفی از این دارو را مصرف می کند. او همچنین بیان داشته که خودش نیز برای حفظ موهای خود این قرص را می خورد.

اگر خاطرتان باشد چند وقت پیش نیز آرایشگر سابق دونالد ترامپ در رابطه با موهای وی گفته بود: «من تصور نمی کنم که دونالد ترامپ از آرایشگر حرفه ای برای پیرایش و رنگ موهای خود کمک بگیرد. هنگامی که به پشت موهای او نگاه می کنید، بی نظمی و غیرحرفه ای بودنِ کات خوردن موها را به وضوح مشاهده خواهید کرد. این نمی تواند کار یک آرایشگر حرفه ای باشد. حدس من این است که همسر یا دختر ترامپ موهای او را کوتاه کرده و رنگ می کنند. زیرا حتی رنگ موها هم یکدست نیست و این طور به نظر می رسد که ریشه ها اصلا رنگ نمی شوند.»

داروی فیناستراید چیست؟

در واقع نمونه ضعیف از پادتن ویژه پروستات (PSA) است که به عنوان تحریک کننده رشد موها شناخته می شود.

این دارو که ترامپ به مقدار کمی مصرف می کند، از تبدیل شدن تستسترون به هورمونی که موجب تاسی در مردان می شود، پیشگیری می کند.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • payman بهمن ۲۰, ۱۳۹۵

    مستغلات!!!؟؟
    مستقلات رو اینجوری مینویسن!

  • amin morovati آذر ۲۹, ۱۳۹۶

    فیناستراید یا همون جور که تو ایران به این دارو میگم فین پشیا سمه. آدم زیادی به امید اینکه بتونن موهاشونو حفظ کنن درمان با این دارو رو شروع کردن و بعد از مدتی ناگهان قدرت نعوظشون رو از دست دادن. توی کاتالوگ این دارو نوشته این عوارض مقطعی و اینا ولی کافیه یه سرچ کنید تا ببیند چقدر تا حالا شکایت از این دارو شده. به طوری که شرکت دارویی مرک سازنده این دارو کاتالوگ رو اخیرا تغییر داده و گفته ممکنه این عوارض باقطع مصرف دارو باقی بمونه. خلاصه کچل بودن به این وضعیت می ارزه