«اما واتسون» برای حفظ تناسب اندام خود چه کارهایی را انجام می دهد؟

«اما واتسون» برای حفظ تناسب اندام خود چه کارهایی را انجام می دهد؟

برای آنکه بازیگری بتواند در نقش یکی از پرنسس های کمپانی دیزنی حضور پیدا کند لازم است که از خصوصیات خاص شخصیتی و ظاهری برخوردار باشد.

«اما واتسون» نیز برای بازی در نقش «بل» در فیلم «دیو و دلبر» نیز از این جریان مستثنی نبوده. وی از جمله بازیگرانی است که به خواسته های خود دست پیدا می کند و برای این کار نیز تلاش فراوانی می کند.

وی باید انرژی کافی برای ایفای بخش هایی چون سوارکاری را می داشت بنابراین ناگزیر به پیگیری رژیم غذایی و انجام تمرین های ورزشی خاصی بود. آنچه او برای ایفای نقش خود در فیلم نامبرده انجام داد، چندان هم از زندگی واقعی وی به دور نبود.

برخی از برنامه هایی که او برای حفظ تناسب اندام خود انجام داد تا در نقش «بل» به موفقیت دست یابد را با هم مرور می کنیم:

۱- در مورد معنای حقیقی نقش «بل» توضیحات تکمیلی داد

از آنجایی که شخصیت «بل» یک دختر سوارکار بود که ییلاق های فرانسه را با اسب می پیمود به جای پوشیدن کفش های تخت مخصوص باله، چکمه های سوارکاری به پا کرد.

برخی از صحنه های این فیلم حقیقتا تکنیکی بودند و نیاز به تمرین فراوان و طاقت فرسا داشتند که گاهی حدود یک ماه به طول می انجامید و واتسون با تلاش خود از پس تمام آنها برآمد.

او در مصاحبه ای با «اینترتینمنت» می گوید: “اگرچه کار دشوار و پرهزینه بود اما نتیجه نهایی نشان داد که ارزش تمام این دشواری ها را داشت.”

۲- روز خود را با مصرف پروتئین کافی آغاز می کند

«اما واتسون» که یکی از طرفداران غذاهای مکزیکی است و خود نیز در منزل چنین غذاهایی را تهیه می کند، در صبحانه خود را از غذاهای مکزیکی الهام می گیرد.

وی به «ماریا کری» گفت: “غذای مکزیکی مورد علاقه من است و برای خودم گوآکاموله، سالسا، نیمرو و تورتیلا تهیه می کنم که هم راحت و هم بسیار خوشمزه است.”

۳- از سه تکنیک ورزشی کمک می گیرد

«اما واتسون» حدود یک ساعت در باشگاه ورزش می کند سپس در کنار مربی بدنسازی خود «امیلی درو»، حدود ۳۰ دقیقه تمرین های مرتبط با تناسب اندام را نیز انجام می دهد.

برنامه این مربی بدنسازی بر سه پایه استوار است: حرکات کششی، قدرتی و بی تحرک. حرکات کششی در کشیده به نظر رسیدن اندام او موثر است.

حرکات قدرتی برای تقویت و صاف نگه داشتن عضلات شکم و پا کاربرد دارد و در انتها هم ورزش هایی با تحرک کمتر همچون تمرین های یوگا و مدیتیشن را انجام می دهد.

۴- ترفند صبحانه انگلیسی را در دورهمی های دوستانه دنبال می کند

3

یکی از ترفندهای او برای زمانی که با دوستانش دور هم جمع می شوند این است که برای پرهیز از نوشیدن نوشیدنی های پرکالری از ترکیبات صبحانه انگلیسی یعنی سوسیس و لوبیای پخته استفاده می کند.

۵- در کنار فعالیت بدنی، فعال اجتماعی بودن را نیز تمرین می کند

یکی از دلایلی که واتسون پیاده روی می کند، این است که اندام مناسبی داشته باشد که اخیرا این کار را با هدف دیگری نیز دنبال می کند.

وی به جای آنکه دائم موبایل خود را به دست بگیرد، با خود کتاب حمل می کند و بر این باور است که با این کار می توان فرهنگ استفاده دائم از موبایل را با در دست داشتن چیز مفیدتری جایگزین کرد.

۶- به طور مداوم از برخی از مکمل های دارویی استفاده می کند

وی که یکی از ستارگان فیلم های «هری پاتر» نیز به شمار می آید از مکمل های «امگا ۳» نیز استفاده می کند. بر اساس نتایج پژوهش های انجام شده در دانشگاه «مریلند»، این مکمل از تورم بدن جلوگیری به عمل آورده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد.

همچون خانم واتسون «ویتامین ث» نیز مصرف می کند تا به افزایش سیستم ایمنی بدن خود کمک کند. خصوصا زمانی که برای ایفای نقش در فیلم هایی چون «دیو و دلبر» که دائم در سفر است باید از سیستم ایمنی بدن خود مراقبت بیشتری کند.

منبع: thisisinsider
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • ali اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    تیتر زدین emma stone !

  • ARSHIASR اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    در عنوان به جای نام اما واتسون نام اما استون نوشته شده است

  • سینا حسن زاده اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    خانم سارا، مقاله خوبی نوشتید و سوژه جالبی انتخاب کردید. اما در متن کم‌دقتی داشتید و چندین بار اما واتسون را با اما استون اشتباه گرفتید 🙂

  • Masoudseven اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    بالاخره اما استون یا اما واتسون ؟؟؟؟
    تیتر استونه:/
    عکس واتسون:/

  • Masoudseven اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    توی متن هم یه جا استونه یه جا واتسون:/

  • آرمان اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    این عکس Emma Watson هست، اصلاح کنید Emma Stone بازیگر دیگه ای هست

  • ba2k sh اسفند ۲۶, ۱۳۹۵

    ایشون اما واتسون هستن نه اما استون.