فیلم هایی که تا بدین لحظه در سال ۲۰۱۷ کمترین میزان فروش و استقبال تماشاگران را به خود اختصاص داده اند

فیلم هایی که تا بدین لحظه در سال ۲۰۱۷ کمترین میزان فروش و استقبال تماشاگران را به خود اختصاص داده اند

تاکنون حدود نیمی از سال ۲۰۱۷ سپری شده و زمان خوبی است که به فیلم های پرسر و صدایی که با استقبال بسیار ناامید کننده و اسف بار تماشاگران روبرو شده اند اشاره کنیم. در حالی که فیلم های  اکران شده در سال ۲۰۱۷ مانند «برو بیرون» (Get Out)، «لوگان» (Logan)، «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)، «نگهبانان کهکشان نسخه ی دوم» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) و «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) همگی عملکرد خوبی در زمینه ی فروش داشتند فیلم های دیگری نیز وجود دارند که نتوانسته اند ذره ای از انتظارات را  برآورده کرده و معمولاً در سالن های خالی از تماشاگر به نمایش در آمده اند.

Logan-1.-Digital-Fox-Media-w700

در ادامه می خواهیم شما را با فیلم هایی که در سال جدید میلادی و تاکنون اکران شده و بدترین عملکرد را در باکس آفیس به خود اختصاص داده اند آشنا کنیم. نکته این که لیست ارائه شده در ادامه ی این مطلب تنها فیلم هایی را در بر می گیرد که توسط ۶ کمپانی عمده ی تولید فیلم در ایالات متحده تولید شده و در بیش از ۲.۰۰۰ سینما برای مدتی بیشتر از ۲ هفته به نمایش درآمده اند. همچنین باید خاطرنشان کرد که میزان فروش فیلم در سینماهای داخلی ایالات متحده و تا تاریخ نوشتن این مطلب بوده و هزینه ی ساخت فیلم نیز بدون در نظر گرفتن هزینه های بازاریابی و اکران محاسبه شده است. با ما همراه باشید.

۱۰- اسمورف ها: دهکده ی گمشده- میزان فروش  ۴۳.۸ میلیون دلار

5936bd89da6dde348628245b-750-454-w700
فیلم «اسمورف ها: دهکده ی گمشده» (Smurfs: The Lost Village) داستان روستای اسمورف ها را روایت می کند که زندگی آرامی در آن جریان دارد. کدخدای روستا یک پیرمرد باهوش و سخت گیر است. یک روز یکی از اسمورف ها با دیدن یک موجود آبی رنگ به دنبال او راه می افتد و علی رغم ممنوعیت وارد شدن به جنگل ممنوعه برای اسمورف ها وارد آن می شود. او موجود را گم می کند اما کلاه او را می یابد. بعد از مدتی وی توسط یک موجود شرور به نام گارگامل دستگیر شده و به قلعه ی خوفناکش منتقل می شود. در نهایت وی مجبور می شود که مکان روستای اسمورف ها را روی نقشه به گارگامل نشان دهد. اما در نهایت وی توسط دوستانش از دست گارگامل نجات پیدا می کند. اما این پایان ماجرا نیست و آن ها توسط رییس دهکده تنبیه می شوند و در ادامه با بازگشت به جنگل ممنوعه داستان ادامه پیدا می کند. این انیمیشن با بودجه ای بالغ بر ۶۰ میلیون دلار توسط کمپانی فیلمسازی سونی پیکچرز ساخته شده و اکران آن هنوز ادامه دارد.

۹- نگهبان ساحلی- میزان فروش  ۴۱.۷ میلیون دلار

baywatch-2017-cast-w700
داستان فیلم «نگهبان ساحلی» (Baywatch) از این قرار است که در سواحل فلوریدا گروهبان میچ بوچانون و تیم نجات غریق های او گروهی افسانه ای را تشکیل داده و تاکنون بیش از ۵۰۰ عملیات نجات موفق را به انجام رسانده اند. میچ که شدیداً مورد علاقه ی همکاران و مردم منطقه است یک روز صبح بسته ای مواد مخدر را در کنار یک کافه در نزدیکی ساحل پیدا می کند. در ادامه با ورورد افراد جدیدی به گروه اتفاقات جالبی رخ می دهد که به کشمکش ها و اتفاقات در حین انجام عملیات نجات و روابط بین اعضای گروه مربوط می شود. در ادامه آن ها به عنوان ماموران مخفی وارد کافه ی مورد نظر شده و به تحقیق در مورد توزیع مواد مخدر در این کلوب می پردازند. هزینه ی ساخت این فیلم ۶۹ میلیون دلار بوده و توسط کمپانی فیلمسازی پارامونت پیکچرز ساخته شده است. اکران فیلم «نگهبان ساحلی» همچنان ادامه دارد.

۸- شبح در پوسته- میزان فروش   ۴۰.۵ میلیون دلار

scar-jo-ghost-in-shell-w700
داستان فیلم «شبح در پوسته» (Ghost in the Shell) در آینده ای نزدیک رخ می دهد که در آن اکثریت انسان ها با استفاده از علوم کامپیوتری تقویت شده اند و قدرت بدنی، دید و هوش آن ها از یک انسان معمولی فراتر رفته است. یک شرکت پیشگام در این حوزه برنامه ای سری را برای ساخت یک بدن مکانیکی ترتیب می دهد که «پوسته» (shell) نام داشته و به جای هوش مصنوعی از مغز انسان استفاده می کند. میرا کیلیان یک زن جوان و تنها بازمانده ی یک حمله ی تروریستی سایبرنتیک به عنوان اولین انسان آزمایشی برای این پروژه انتخاب می گردد. وی در این حمله والدین خود را از دست داده و به شدت آسیب دیده است. در ادامه تصمیم گرفته می شود که از کیلیان به عنوان نیرویی زبده برای مقابله با تهدیدات تروریستی استفاده شود. وی بعد از این که عملیات ضد تروریستی متعددی را با موفقیت به پایان می رساند رفته رفته به فکر فرو می رود و درصدد آگاهی از گذشته اش برمی آید. در ادامه برای وی اتفاقاتی می افتد که سیر کلی داستان را تشکیل می دهد. این فیلم با بودجه ای ۱۱۰ میلیون دلاری توسط کمپانی فیلمسازی دریم ورکس ساخته شده و اکران آن به پایان رسیده است.

۷- شاه آرتور: افسانه ی شمشیر- میزان فروش ۳۷.۱ میلیون دلار

5936bd89da6dde348628245d-750-360-w700
فیلم «شاه آرتور: افسانه ی شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword) داستان آرتور شاه افسانه ای انگلیس را روایت می کند که در دوران کودکی پدر و مادرش به قتل رسیده و خودش نیز به شیوه ای معجزه آسا نجات پیدا کرده و بی خبر از گذشته ی خود بزرگ می شود. وی رفته رفته به یک جنگجوی خیابانی بزرگ و مشهور تبدیل شده است در یک درگیری با نیروهای شاه دستگیر شده و به زودی در می یابد که تمامی هم سن و سال های او باید سعی کنند یک شمشیر افسانه ای و جادویی را از سنگ بیرون بکشند. تنها کسی که موفق می شود شمشیر را از سنگ بیرون بیاورد آرتور است. در ادامه آرتور از گذشته ی خود باخبر می شود اما دستور قتل وی صادر می گردد. آرتور توسط دوستانش و چندین فرد غریبه نجات داده می شود اما از استفاده از شمشیر افسانه ای سرباز می زند. در نهایت وی با گروه خود و با استفاده از این شمشیر جادویی علیه نیروهایی که در قتل پدر و مادرش دخیل بوده اند وارد نبرد می شود. این فیلم با بودجه ای بالغ بر ۱۷۵ میلیون دلار توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده و اکران آن همچنان ادامه دارد.

۶- کامیون های هیولایی- میزان فروش ۳۳.۳ میلیون دلار

5936bd89da6dde348628245e-1136-639-w700
فیلم «کامیون های هیولایی» (Monster Trucks) داستان پسری را روایت می کند که با جدا شدن پدر و مادرش دچار سردرگمی شده و سعی دارد راهی برای خارج شدن از شهر و سروسامان دادن به اوضاع خود پیدا کند. به همین منظور وی در یک گاراژ ماشین های اسقاطی در پی ساختن یک کامیون منحصر به فرد است که با استفاده از آن بتواند فرار کند. یک شب وی با یک موجود عجیب و غریب مواجه می شود اما این موجود از دست وی فرار می کند. روز بعد وی درمی یابد که موجود مورد نظر از نفت تغذیه می کند و در خودروی او پنهان شده است. وی به سرعت با این موجود دوست شده و قول می دهد به او کمک کند. دوستی این دو در ادامه اتفاقاتی را برای آن ها به همراه دارد. این فیلم توسط کمپانی پارامونت پیکچرز ساخته شده و هزینه ی ساخت آن ۱۲۵ میلیون دلار اعلام شده است.

۵- زندگی، میزان فروش ۳۰.۲ میلیون دلار

5936bd89da6dde348628245f-960-480-w700
فیلم علمی تخیلی «زندگی» (Life) داستان یک گروه تحقیقاتی فضایی را روایت می کند که بعد از سفر به مریخ که گمان می رود امکان حیات در آن وجود دارد مقداری از خاک این سیاره را برای تحقیقات بیشتر با خود به ایستگاه فضایی می آورند. یک محقق زیست شناسی با انجام آزمایش بر روی این نمونه و کاشت آن موفق به زنده کردن یک ارگانیسم چند سلولی می شود که اسم «کالوین» برای آن انتخاب می گردد. بعد از یک حادثه در آزمایشگاه کالوین دوباره به حالت خفته فرو می رود اما زیست شناس فوق با نام هیو با یک شوک ملایم کالوین را زنده نگه می دارد. در ادامه کالوین به هیو حمله می کند. زمانی که هیو در اثر حمله ی کالوین بیهوش می شود وی با استفاده از دستگاه شوک خود را آزاد کرده و فرار می کند. وی با خوردن یک موش آزمایشگاهی بزرگ می شود. در ادامه وی به پای یکی از کارکنان آزمایشگاه می چسبد و بعد از وارد شدن به دهانش او را می کشد. بدین ترتیب وی بزرگ تر و بزرگ تر می شود. ادامه ی داستان به تلاش کارکنان پایگاه فضایی برای از بین بردن کالوین می پردازد. این فیلم با بودجه ی ۵۸ میلیون دلاری توسط کمپانی کلمبیا پیکچرز ساخته شده و هنوز اکران آن ادامه دارد.

۴- چیپ ها- میزان فروش ۱۸.۶ میلیون دلار

5936bd89da6dde3486282460-1536-864-w700
فیلم «چیپ ها» (CHiPs) داستان یک راننده را روایت می کند که در جریان یک دزدی خود را مامور مخفی اف بی آی معرفی می نماید و فردی که همکارش را به قتل رسانده است دستگیر می کند. در همین هنگام یک پلیس موتور سوار کهنه کار در یک مرکز آموزشی با شرایطی خاص دوره ی آموزشی خود را به پایان برساند. وی قبلاً در مسابقات حرفه ای موتور سواری حضور داشته و بعد از یک حادثه صدمات جسمی شدیدی دیده است. به همین دلیل باید دائماً داروهای مُسکن مصرف کند. وی از همسر خود جدا شده و خانه ای نیز ندارد. مامور اف بی آی مذکور برای پیگیری یک دزدی اتومبیل مسلحانه به صورت مخفیانه مامور می شود و در ادامه در می یابد که در میان افراد پلیس افراد فاسدی وجود دارد. در ادامه این دو در این پرونده همکار می شوند در حالی که موتورسوار تازه کار چیزی در مورد پرونده و عملیات سری همکارش نمی داند. در نهایت با اتفاقات فراوان این دو موفق می شوند پلیس های فاسد را شناسایی کرده و سر دسته ی آن ها را به قتل برسانند. فیلم «چیپ ها» توسط کمپانی برادران وارنر ساخته و توزیع شده است و هزینه ی ساخت آن ۲۵ میلیون دلار برآورد می شود.

۳- خاطرات یک بچه ی دست و پا چلفتی:دور- میزان فروش ۱۷.۸ میلیون دلار

wimpy-kid.jpg.size.custom.crop.1086x748-w700
فیلم «خاطرات یک بچه ی دست و پا چلفتی:دور» (Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul) داستان یک پسر بچه ی خجالتی و مضطرب به نام گرِگ هفلی را یک سال بعد از قسمت قبلی فیلم روایت می کند که سعی دارد برای بهبود اوضاع روحی روانی خود در یک مسابقه ی بازی های کامپیوتری حضور یافته و با گیمر مورد علاقه ی خود دیدار کند. وی برای حضور یافتن در این مسابقه نقشه ای طراحی می کند تا به بهانه ی حضور در مراسم جشن تولد مادربزرگ خود به محل برگزاری مسابقه برود. در ادامه نقشه ی او با مشکلاتی همراه می شود که داستان فیلم را تشکیل می دهند. این فیلم با هزینه ای ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده و اکران آن همچنان ادامه دارد.

۲- فراموش نشدنی- میزان فروش ۱۱.۳ میلیون دلار

5936bd89da6dde3486282462-1536-768-w700
فیلم «فراموش نشدنی» (Unforgettable) داستان زنی را روایت می کند که به خاطر قتل نامزد سابقش مورد بازجویی قرار می گیرد در حالی که وی ادعا می کند توطئه ای در کار است و هیچ دخالتی در قتل نامزد سابقش ندارد. اما مدارک نشان می دهند که وی بیشترین دلیل و انگیزه را برای این کار داشته و پیام های کوتاه گوشی او نیز موید این مطلب است. در ادامه فیلم به ۶ ماه قبل باز می گردد و اتفاقاتی که در این مدت برای نقش اول داستان افتاده است. این فیلم با بودجه ای ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده و یک شکست تجاری برای کمپانی فیلمسازی برادران وارنر محسوب می شود.

۱- درمانی برای سلامتی- میزان فروش ۸.۱ میلیون دلار

cureforwellness0005-w700
فیلم «درمانی برای سلامتی» (A Cure for Wellness) داستان مردی به نام موریس را روایت می کند که در یک موسسه ی تجاری بزرگ در شهر نیویورک مشغول به کار بوده و دیرهنگام در محل کارش دچار حمله ی قلبی می شود. در نتیجه یک کارمند جوان جای او را گرفته و مدیران شرکت از او می خواهند که برای بازگرداندن مدیر عامل شرکت به یک بیمارستان رازآلود در کوه های آلپ سویس برود. وی در این مرکز درمانی با اتفاقات عجیبی روبرو می شود و در می یابد که آزمایش های عجیبی در این مرکز انجام می گیرد. وی در نهایت همراه با یک دختر که برای مدتی در این مرکز بوده است موفق به فرار می شود. این فیلم توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شده و بودجه ی ساخت آن ۴۰ میلیون یورو اعلام شده است.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • sinna خرداد ۱۸, ۱۳۹۶

    شبه در پوسته فیلم خوبی نیست. خودم فقط به خاطر اسکارلت جوهانسون این فیلمو دیدم.

  • 3-aman so آذر ۲, ۱۳۹۶

    نویسنده ی عزیز خیلیها هنوز این فیلمهارو ندیدن اینجوری شما همه ی داستان و اسپویل کردین خب، حداقل مینوشتین خطر اسپویل