وقتی بزها در اینستاگرام جولان می دهند

وقتی بزها در اینستاگرام جولان می دهند

اینستاگرام به معرفی نیاز ندارد؛ یک شبکه اجتماعی عکس محور که کاربران تصاویر لحظات گوناگون زندگی خود را آنجا با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

در این دنیای تصویری که مملو از عکس و ویدئوهای حداکثر یک دقیقه ای است، صفحات بی‌شمار در زمینه های گوناگون وجود دارد و هر روز شاهد ساخت و استفاده از هشتگ های جدیدی در آن هستیم. معرفی دنیای بی حد و حصر اینستاگرام به هیچ عنوان آسان نیست. اما در این مطلب شما را به تعدادی از صفحات پربازدید و پر کاربر این شبکه اجتماعی آشنا می کنیم که تا حدی عجیب به نظر می رسند.

در این راستا باید بگوئیم که سگ و گربه، از محبوب ترین حیوانات خانگی هستند و برایمان عادی است که صاحبان آن ها تصاویر متعددی از این حیوانات را در صفحات خود یا پیج های اختصاصی این جانداران به اشتراک بگذارند. اما «بز» از آن دسته حیواناتی است که ما در زندگی واقعی به ندرت با آن ها مواجه می شویم.

بنابراین، کمی عجیب است که در اینستاگرام شاهد صفحه هایی باشیم که به طور اختصاصی به بزهای فشن، کوچک، خاص و … پرداخته باشند.

این گرایشی است که بیشتر در میان مردم آمریکا رواج یافته و به گزارش انجمن بزهای آمریکایی، تعداد افرادی که بز را به عنوان حیوان خانگی خود برگزیده اند از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون در آمریکا حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته است.

در همین رابطه، تعدادی از پیج هایی که به طور اختصاصی در زمینه توجه ویژه به بزها فعالیت می کنند را می توانید در زیر مشاهده کنید.

goatloversanonymous

1

goatstigram

2

partygoatsla

3

lucigoat

4

goatsoftheboom

5

sabailey6

6

goatsofanarchy

7

nuggetthebucket

8

hostilevalleyliving

9

goats_gone_grazing_acres

10

منبع: nytimes
دیجیاتو
یک نظر

ورود