زوج های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند [قسمت اول]

زوج های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند [قسمت اول]

اگر چه به ندرت پیش می آید که زوج های هالیوودی و در کل زوج های سلبریتی مدت زمان زیادی را با هم زندگی کرده و در عمل دیر یا زود از هم جدا می شوند، اما گاه دیده می شود که برخی از این زوج ها نیز برای یک عمر یا دستکم چند دهه در کنار هم می مانند. برخی از این افراد حتی با وجود درگیری ها، اختلافات، مشاجرات و جدایی های موقتی باز هم طاقت دوری از هم را نداشته و همواره در حالتی بین آشتی و جدایی قرار دارند.

کاملاً مشخص است که این دسته به دلایلی نمی توانند دور از هم زندگی کنند؛ شاید دلیلشان این باشد که با هم بهشان خوش می گذرد، یا دلیلش عشق باشد، یا وابستگی متقابل و حتی فیلم بازی کردن برای رسانه ها. اما موضوع مسلم این است که آن ها نمی توانند بدون هم زندگی کنند. به عبارت ساده تر این زوج ها به همدیگر اعتیاد دارند؛ یکی به دلیلی خوب و دیگری به دلیلی بد.

۱-شایا لباف و میا گوث

شایا لباف و میا گوث در هنگام فیلم برداری فیلم «نیمفومینیاک» (Nymphomaniac) در سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شدند. در ژوئن ۲۰۱۵، وقتی که لباف برای دیدن گوث که در حال فیلم برداری فیلم «درمانی برای خوب بودن» (The Cure for Wellness) بود به آلمان سفر کرد درگیری شدیدی بین این دو شکل گرفت. درگیری آن ها در قالب یک ویدیو توسط ناظران دعوا که وارد معرکه شده و آن ها را از هم جدا کردند ضبط شد. در این فایل ویدیویی، لباف خطاب به مردمی که در اطراف آن ها جمع شده اند و قصد جا کردن این دو را از هم دارند چنین می گوید:” من نمی خواهم به یک زن دست بزنم، نمی خواهم دستم را روی یک زن بلند کنم، اما مجبورم می کنند که این کار را بکنم”.

سپس به گوث نزدیک می شود و از او می خواهد که کوله پشتی اش را به او بدهد و می گوید:” نمی خواهم به تو دست بزنم. نمی خواهم دست به خشونت بزنم. این همان چیزی است که انسان را مجبور به خشونت می کند”. سپس به مردمی که آن ها را از هم جدا می کنند می گوید:” اگر این جا می ماندم او را کشته بودم”. این دو برای مدتی با هم دیده نشدند اما در اوایل سال ۲۰۱۶ بار دیگر با هم دیده شدند. لباف در سپتامبر ۲۰۱۶ به مجله ی ورایتی گفت که یکی از عوامل درگیری های این دو مربوط به مشروبات الکلی بوده است وی در این باره گفته است:”من یک خانه متعلق به دوران ناپلئون خریدم و شروع به خوردن مشروبات الکلی کردم و از آن چیزی که بودم احساس شخصیت کمتری داشتم و از آن چیزی که باید صدایم بلند تر شد. این به درد من نمی خوره، رفیق”.

حدود یک ماه بعد، لباف و گوث در لاس وگاس با هم ازدواج کردند هر چند بعدها اعلام شد که مراسم ازدواج آن ها قانونی نبوده و تنها یک جشن تعهد به همدیگر بوده است.

۲- اما رابرتز و ایوان پیترز

رابطه ی اما رابرتز و ایوان پیترز درست مانند یک چرخ و فلک است و گاه خاموش و گاه روشن می شود و گاهی حتی خبر از خشونت خانگی شنیده می شود. این دو در فیلم «دنیای کمال» (Adult World) با هم آشنا شده و رابطه ی خود را در ژانویه ۲۰۱۳ علنی کردند.  متاسفانه دوران خوش آن ها بسیار کوتاه بود و تنها ۶ ماه بعد در جولای ۲۰۱۳، رابرتز به دلیل خشونت خانگی پس از دعوایی که بین او و پیترز در هتلی در مونترال رخ داد دستگیر شد. وقتی که پلیس سر رسید با بینی شکسته و خونین و جای دندان های رابرتز روی بدن او مواجه شد. منابع نزدیک به رابرتز گفته بودند که هر دوی آن ها علیه هم از خشونت استفاده کرده اند اما تنها رابرتز دستگیر شده بود زیرا جراحات پیترز واضح تر بوده است.

اما پیترز این ادعاها را رد کرد. اما به گفته ی رسانه ها عشق آن ها بسیار عمیق و پایدار و دیوانه وار است. در دسامبر سال ۲۰۱۳، آن آن ها بار دیگر به هم پیوستند و در ژوئن ۲۰۱۵ از هم جدا شدند. اما تنها سه ماه بعد با هم دیده شدند و در می ۲۰۱۶ بار دیگر اعلام کردند که از هم جدا شده اند و رابرتز وارد رابطه با کریستوفر هاینس شد. آن ها یک بار دیگر در سپتامبر ۲۰۱۶ با هم آشتی کرده و در نوامبر ۲۰۱۶ نیز رسانه ها تایید کردند که این دو نامزد شده اند.

۳-جاستین بیبر و سلنا گومز

سلنا گومز و جاستین بیبر در فوریه ۲۰۱۱ عشق دراماتیک خود را در مراسمی که توسط ونیتی فیر ترتیب داده شده بود علنی کردند. در نوامبر سال ۲۰۱۲ بعد از اینکه ظاهراً در مراسم فشن شو ویکتوریا سکرت، جاستین بیبر بیش از حد به مدل های معروفی مانند باربارا پالوین و میراندا کر نزدیک شده بود این دو از هم جدا شدند. اگر چه گومز در پیام توییتری خود به رابطه ی بیبر با این دو اشاره کرده بود اما این دو ماجرا را به کلی تکذیب کردند. اما این پایان کار بیبر و گومز نبود. به گزارش رسانه ها بعد از جدایی اولیه این دو، بیبر و گومز یک سال تمام را به آشتی و جدایی چند باره گذراندند و در مدت جدایی هر کدام با شخص دیگری وارد رابطه شدند.

در ژانویه ۲۰۱۴، گومز تور خود را کنسل کرده و به صورت پنهانی بستری شد. اما پس از تنها دو هفته برنامه ی  درمانی خود را ناتمام گذاشت. سپس تصاویری از این دو با هم در رسانه ها دیده شد. در سال آینده این دو هر از چند گاهی با هم دیده می شدنددر فوریه ۲۰۱۶، گومز در مصاحبه ای گفت:” من بسیار درمانده شده ام. واقعا خسته شده ام. به سلامتی او و شرایط جسمی اش اهمیت می دهم. اما دیگر نمی توانم این کار را بکنم”. در آگوست ۲۰۱۶ بیبر رابطه ی کوتاهی را با سوفیا ریچی آغاز کرد و گومز در صفحه ی اینستاگرامش ناخشنودی خود را از این ماجرا ابراز نمود.

سپس بیبر از رسانه های اجتماعی دور شده و گومز نیز بار دیگر با کنسل کردن تور خود برای بازیابی دوباره خود اقدام نمود. البته بعدها اعلام شد که به دلیل فشار کاری و نگرانی هایش برای سلامتی بیبر، پزشکان به گومز توصیه کرده اند که مدتی را به استراحت بپردازد.

۴- مگان فاکس و برایان آستین گرین

مگان فاکس و برایان آستین گرین در هنگام بازی در فیلم «امید و ایمان» (Hope & Faith) در سال ۲۰۰۴ با هم آشنا شدند. آن زمان فاکس تنها ۱۸ سال سن داشته و گرین نیز ۳۰ ساله بود اما فاکس به این نتیجه رسیده بود که گرین مرد رویاهای اوست و در همان نگاه اول عاشق او شد. وی گفت که از همان ابتدا گرین او را جادو کرده و او این جادو شدن را در تمام بدنش حس کرده است. در نوامبر ۲۰۰۶، آن ها با هم نامزد شدند اما در فوریه ۲۰۰۹ اعلام شد که این دو از هم جدا شده اند. اما این جدایی خیلی زود به پایان رسید و در سال ۲۰۱۰ آن ها به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

این دو صاحب دو بچه شده و در سال ۲۰۱۴ فاکس اعلام کرد که بچه داشتن باعث شده که این دو به رابطه بینشان پایبند بمانند. فاکس گفته که به گرین علاقه دارد و او را برای سرپرستی فرزندانش مناسب می بیند و بهترین مرد برای اوست. در سپتامبر ۲۰۱۵، فاکس درخواست طلاق داد و علت آن را مانند همیشه تفاوت های غیرقابل حل اعلام کرد. با این که زمان جدایی این دو ژوئن ۲۰۱۵ اعلام شده اما از آن زمان بارها این دو با هم دیده شده اند. کمتر از یک سال بعد فاکس بار دیگر باردار شد و این دو بار دیگر با هم آشتی کردند.

۵- آزی آزبورن و شارون آزبورن

آزی و شارون آزبورن هر چیزی را که فکرش را بکنید تجربه کرده اند_ اعتیاد، بدرفتاری و حتی شکست روحی شدید_ و هر بار بدتر از دیروز بوده اند. این دو در سال ۱۹۸۲ با هم ازدواج کردند و سال گذشته با اتفاقی باورنکردنی از هم جدا شدند. در تابستان ۲۰۱۶، اعلام شد که آزی با آرایشگر خانوادگی شان، میشله پو، رابطه داشته و این که او تنها زن دیگری نیست که وی در دوران زندگیش با شارون با وی رابطه داشته است. بعد از مدتی گفته شد که وی به بیماری روانی-جنسی مبتلا شده و برای درمان در بیمارستان بستری  شده است.

در می ۲۰۱۶، شارون وی را به دلیل خیانت از خود راند اما در نهایت با هم آشتی کردند. اگر چه این دو از سال های دور به مواد مخدر اعتیاد داشته و در سال ۱۹۸۹ نیز آزی سعی کرده بود همسرش را به قتل برساند اما این دو به نظر می رسد که به یکدیگر اعتیاد دارند و توان دوری از هم در آن ها دیده نمی شود.

۶- کایلی جنر و تایگا

علی رغم بحث های فراوان و قرض های بی پایان،  به نظر می رسد که کایلی جنر و تایگا به هم معتاد هستند. به گفته ی رسانه ها این دو از زمانی که جنر ۱۷ ساله بود با هم رابطه داشته و در نوامبر ۲۰۱۵ زمانی که تایگا ۲۶ ساله شد به دلیل خیانت تایگا از هم جدا شدند. آن ها یک بار دیگر با هم آشتی کردند اما در می ۲۰۱۶ بار دیگر از هم جدا شدند. علی رغم این که این دو برای مدتی با اشخاص دیگری وارد رابطه شدند اما بار دیگر در سپتامبر ۲۰۱۶ به هم پیوستند و خیلی زود به مناسبت تولد کایلی به سفر رفتند. در نوامبر ۲۰۱۶ نیز کایلی جنر جشن تولد غافلگیر کننده ای برای تولد ۲۷ سالگی تایگا گرفت و این دو به خوبی و خوشی در کنار هم هستند.

۷-مایلی سایروس و لیم همسوورث

مایلی سایروس در هنگام فیلم برداری فیلم «آخرین ترانه» (The Last Song) در سال ۲۰۱۰ با لیام همسوورث آشنا شد. همان سال این دو نامزدی خود را اعلام کردند اما به همان سرعت نیز اوضاع به هم ریخت. در آگوست ۲۰۱۰ آن ها از هم جدا شدند زیرا به دلیل مشغله کاری نمی توانستند زیاد همدیگر را ببینند و تنها یک ماه بعد بار دیگر به هم ملحق شدند. در نوامبر ۲۰۱۰ آن ها به قول خود یک دوره کوتاه استراحت تعیین کرده تا بر روی کارهای خود متمرکز شده و مدتی را به تنهایی بگذرانند اما نه برای یک مدت خیلی طولانی.

در آوریل ۲۰۱۱، این دو بار دیگر به هم پیوستند و در ژوئن ۲۰۱۲ نامزدیشان را اعلام نمودند. اما بعد از چند ماه بار دیگر همه چیز را منکر شده و به مدت دو سال تمام نشانه هایی از آشتی و جدایی مجدد بین این دو دیده می شد. تا این که در نوامبر ۲۰۱۵ آن ها بار دیگر به هم پیوستند.

۸- کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک

کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک برای بیش از یک دهه همواره در موقعیت آشتی و جدایی بوده اند. ارتباط آن ها در سال ۲۰۰۶، با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار از هم جدا شدند. اما وقتی که مشخص شد کورتنی باردار است با هم آشتی کردند و سپس اولین پسرشان میسون بدنیا آمد. آن ها دوباره در اکتبر سال ۲۰۰۹ که دیزیک در جشن تولد کارداشیان مست شد از هم جدا شدند اما در دسامبر ۲۰۰۹ بار دیگر با هم آشتی کردند. این دو بار دیگر در ژوئن ۲۰۱۰ برای مدت کوتاهی از هم جدا شده و با به دنیا آمدن دخترشان در جولای ۲۰۱۲ با هم آشتی کردند.

این دو تا سال ۲۰۱۴ رابطه ی بسیار خوب و مستحکمی داشتند اما در نهایت به دلیل بدرفتاری های دیزیک او را از خود طرد نمود. در همان ماه دیزیک به دلیل زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی در بیمارستان بستری شد. در دسامبر ۲۰۱۴ با بدنیا آمدن پسر دومشان این دو بار دیگر به هم ملحق شدند. در جولای ۲۰۱۵ دیزیک با یک آرایشگر به نام خلویی بارتولی وارد رابطه شد اما در نوامبر ۲۰۱۶ اعلام شد که دیزیک و کورتنی بار دیگر در کنار هم زندگی می کنند. آشنایی با تعدادی دیگر از زوج های عاشق هالیوودی در ادامه این مطلب خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: nickiswift
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود