شاهزاده هری و مگان مارکل پس از ازدواج چگونه پول در می آورند؟

شاهزاده هری و مگان مارکل پس از ازدواج چگونه پول در می آورند؟

برای بسیاری از زوج ها، پول مسئله مهمی است که باید در مورد آن صحبت شود. چیزی که زوجین دارند شاید متعلق به همدیگر باشد اما ممکن است مرد که قاعدتاً هزینه های زندگی را بر عهده دارد پول کافی نداشته باشد. با این وجود به نظر می رسد برای شاهزاده هری و عروس آینده اش، پول موضوع بسیار مهمی نیست. اما آیا تابحال از خود پرسیده اید که پول های این دو از کجا می اید؟ عروسی میلیون دلاری و لباس های ۱۰.۰۰۰ دلاری بدون هزینه نیستند و البته این دو شغلی مرسوم که از ۹ صبح تا ۵ ظهر به آن مشغول باشند نیز ندارند. مگان مارکل به وضوح در مورد مشکلات مالی خود در گذشته سخن گفته است و اظهار داشته که همیشه در هزینه کردن پول هایش سعی می کند هوشمندانه عمل کند.

او در مصاحبه ای با تورنتو استار چنین گفته است:” من از آن دخترهایی نبودم که با خرید شمع های ۱۰۰ دلاری بزرگ شده باشم. من دختری هستم که هنگام رفتن برای تست بازیگری بنزین خودرویم تمام شد. در واقع هر دو در ماشینم گیر کرده بودند و باید وانمود می کردم که در صندلی عقب دنبال یک فیلم نامه می گردم و سپس با یک حرکت محیرالعقول به صندلی جلو می خزیدم”. اما اکنون که او به خانواده سلطنتی راه یافته است، او و همسرش در آینده چطور باید هزینه های زندگی تجملاتی خود را بپردازند؟

۱- حقوق هری از ارتش

شاهزاده هری به مدت ۱۰ سال در نیروی هوایی ارتش بریتانیا خدمت کرده  و مدتی را نیز به عنوان خلبان هیلی کوپتر در افغانستان ماموریت داشته است. به گزارش مجله فورچیون، حقوق سالیانه او ۴۵.۰۰۰ دلار بوده است و از آن جایی که وی در این مدت در قصر سلطنتی زندگی کرده و هزینه ای برای مسکن نداشته است به احتمال فراوان بخش زیادی از این درآمد پس انداز شده است.

۲- درآمد مگان مارکل از بازیگری

در طول بازی در سریال «Suits» که هفت سال متوالی پخش می شد، برآوردها نشان می دهد که مگان مارکل برای هر اپیزود ۵۰.۰۰۰ دلار دستمزد دریافت کرده که روی هم رفته سالیانه چیزی در حدود ۵۰۰.۰۰۰ دلار خواهد بود. همچنین هر بار که یکی از اپیزودهای این سریال بازپخش شود بار دیگر مبلغی به مارکل پرداخت خواهد شد. بنابراین باید انتظار داشت که در سال های آینده نیز این سریال همچنان برای وی درآمد داشته باشد هر چند وی دیگر در آن حضور نخواهد داشت. علاوه بر این مارکل در چند فیلم نیز بازی کرده و بدون شک دستمزدهای خوبی از بابت حضور در این فیلم ها گرفته است.

۳- فعالیت های مارکل در حوزه مد و لباس

علاوه بر بازیگری، مارکل خط تولید لباس مخصوص خودش را از طریق کمپانی تولید لباس ریتمنز راه اندازی کرده و از طریق وبلاگ خود که اخیراً به فعالیت آن پایان داده است نیز درآمدهایی داشته است. بر اساس گزارش ها، مارکل از این دو سرمایه گذاری بیش از ۸۰.۰۰۰ دلار درآمد داشته است.

۴- مالیات دهندگان

بله درست متوجه شده اید! شهروندان بریتانیایی نیز در پر کردن حساب های بانکی خانواده سلطنتی نقش دارند که البته موضوع جدیدی نیز نیست. شهروندان بریتانیایی سالی ۲۹۲ میلیون پوند (حدود ۳۹۱ میلیون دلار) برای هزینه های خانواده سلطنتی مالیات می پردازند. هر مالیات دهنده ای تنها در سال ۸۵ سنت پرداخت می کند و در مقابل نیز ملکه تمامی درآمدهای بدست آمده از املاک سلطنتی را تقدیم دولت می کند. در مقابل نیز حق استفاده از قصرهای سلطنتی، هزینه ی سفرهای ملکه و خانواده سلطنتی و حقوق آن ها بر عهده دولت خواهد بود.

۶- ارثیه پرنسس دایانا

دایانا، پرنسس ولز، قبل از مرگ تمامی تمهیدات لازم برای اطمینان از این که فرزندانش در آینده با مشکل روبرو نشوند را اندیشیده بود. وی برای دو پسر خود، ویلیام و هری، ثروتی متشکل از سهام، سهم های شراکتی، جواهرات، متعلقات شخصی و ۲۲.۵ میلیون دلاری که هنگام جدایی از شاهزاده چارلز دریافت کرده بود به جای گذاشت که به طور مساوی بین این دو تقسیم کرد. شاهزاده هری نیز وقتی به سن ۳۰ سالگی رسید سهم ۱۳.۴ میلیون دلاری خود از این ثروت را دریافت کرد.

۷- دوکی کورنوال

در سال ۱۳۳۷، ادوارد سوم مقام دوک کورنوال را قانونی کرد که بتواند نوادگان خود را با استفاده از آن حمایت مالی کند. در واقع این مقام اختیار یک عمارت و زمین های متعلق به آن را در اختیار دوک کورنوال قرار می دهد که روی هم رفته ۱۳۵.۰۰۰ هکتار خواهد بود. شاهزاده چارلز نیز از درآمدهای ناشی از این ملک برای کارهای خیریه و هزینه های شخصی و جاری خانواده خود استفاده می کند. این ملک و عنوان در حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد و تنها در سال گذشته به شاهزاده هری، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون ۱۳.۳ میلیون دلار پرداخت کرده است.

به نظر می رسد که شاهزاده ویلیام نیز بعد از رسیدن به مقام سلطنت همین رویه را ادامه دهد و بدین ترتیب شاهزاده هری و مگان مارکل نیز می توانند روی این درآمد حساب ویژه ای باز کنند. بر اساس گزارش مجله فوربس، شاهزاده هری در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون دلار و مگان مارکل نیز ۵ میلیون دلار ثروت خالص دارند و با این شرایط به نظر نمی رسد که آن ها برای تامین هزینه های سنگین زندگی شان در آینده مشکلی داشته باشند.

منبع: shared
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود