گشتی در پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان

۶.۶ میلیون فالور با انتشار ۶۶۶ پست

گشتی در پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان

مهناز افشار ، امروزه پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام را در میان ده ها میلیون صفحه ایرانیان در این شبکه در اختیار دارد. اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس محور دنیا که یکی از برترین استارت آپ های یک دهه اخیر به شمار می رود، امروزه بر روی گوشی های هوشمند بیش از هشتصد میلیون نفر از شهروندان دهکده جهانی نصب شده و بخش از سبک زندگی دیجیتالی بیش از یک دهم از ساکنان کره زمین را از صبح تا شام به خود اختصاص داده است.

جنبش های فرهنگی و هنری و اجتماعی بسیاری در چند سال اخیر توسط دنیای لایک و فالو و هشتگ های اینستاگرام راه اندازی و مدیریت شد و به موازات آن، کسب و کارهای جذاب و هیجان انگیزی نیز در حوزه های مختلف، توسط کارآفرینان دیجیتال خلاق و نوآور این اکو سیستم، طراحی و راهبری گردید که حتما با طوماری از این کسب و کارهای دیجیتالی از فینگرفود و کیک های تصویری تا فشن بلاگرها و توریسم بلاگرهای اینستاگرام آشنا هستید که گردش مالی برخی از انها جالب توجه است.

رقم دقیقی از شمار کاربران ایرانی اینستاگرام بیان نشده است اما حضور ۱۰ تا ۱۵ میلیونی ایرانیان در این شبکه خیلی دور از واقعیت نیست. بسیاری از سلبریتی های عرصه موسیقی، سینما، سیاست، فرهنگ و ورزش، حضور فعالی در این شبکه داشته و هویت دیجیتالی آنها برای مخاطبان ایرانی، بیشتر از هویت واقعی آنان شناخته شده است.

در چند سال اخیر، صفحه اینستاگرامی بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان به جهت حضور فعال ایشان در رسانه ملی و پرده نقره ای و بیلبورد و مراسم گوناگون فرهنگی و هنری و فعالیت های تجاری و فوتوشوت های تبلیغاتی با استایل و ژست های مختلف، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرامی ایرانیان بود. اما پس از حضور مهناز افشار، هنرپیشنه سینما و تئاتر کشورمان، آرام آرام این عنوان از بهنوش که ۵ میلیون و اندی کاربر داشت، گرفته شد.

امروز، صفحه اینستاگرامی مهناز افشار با بیش از ۶.۶ میلیون فالور، پر فالور ترین و به نوعی پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان به شمار می رود و به نظر می رسد حدود نیمی از کاربران فعال ایرانی این شبکه ( با نگاه بدبینانه)، مخاطب صفحه مهناز افشار باشند و ارتش بهنوشی های خانم بختیاری، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

مهناز افشار و همسرش در مگامال تهران

مهناز افشار در صفحه خود، قریب به ۶۶۰ پست را به اشتراک گذاشته که متن و حاشیه فعالیت های سینمایی و پشت صحنه فعالیت های تئاتری  و اخبار رویدادهای مختلف زندگی از کودک و همسر تا مسائل اجتماعی را شامل می شود. برای آشنایی با جدید ترین پست های پر بیننده ترین صفحه اینستاگرامی ایرانیان، با گزارش امروز سرویس هنری روزیاتو همراه ما باشید.

مهناز افشار
آخرین پست مهناز افشار در دی ماه ۹۶: احله گلشیفته هستم ? بازی مهناز افشار در مجموعه نمایش خانگی “گلشیفته” به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی آغاز شد. این بازیگر با گریمی متفاوت در نقش راحله گلشیفته در این مجموعه بازی می کند.” تصویربرداری این سریال با سرمایه گذاری صادق یاری هم اکنون در تهران ادامه دارد. پیش از این مهدی هاشمی،نازنین بیاتی،سیامک انصاری،هومن سیدی،شیلا خداداد و محمد بحرانی جلوی دوربین رفته اند. ‏‎پخش مجموعه “گلشیفته” بر عهده موسسه سرو رسانه پارسیان و همچنین جانشین تهیه کننده در این پروژه مهدی یاری است.
مهناز
در کنار گلاب بانو آدینه جان در نمایش شیرهای خان بابا سلطنه چه کردید اخه شما جانم❤️ ساعت ۹ شب پردیس تئاتر شهرزاد به کارگردانی اقا افشین جان هاشمی کار درجه یکی بود تک تک بازیگران درخشان موسیقی عالی در اثر نوکری و زحمت ارباب می کنه هر لحظه دلم کُپ کُپ و تاپ تاپ مثل الاغ به زیر بارم همیشه صبح ها توی آفتاب و شبا تو دل مهتاب عکس از مریم جان تختکشیان ❤️
مهناز افشار
اگه روز هی بمون گیر میدن کشیشا شب با چشمک میخوان بریم به کلیسا نانسی در الیورتوییست? عکس حسین حاجی بابایی?
مهناز
هی سلامت باشید الهی که از بلا دور باشید?? درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد نهال دشمنی بَرکَن که رنج بی‌شمار آرد چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد یلدا مبارک❤️?
هیچ صیادی در جوی حقیری که به گودالی می ریزد مرواریدی صید نخواهد کرد ??
نانسی با سارا جان اسکندری طراح گریم نمایش موزیکال الیورتویست و اقا صادق عکاس عزیز
صحنه ای از نمایش الیورتویست برای سعید چنگیزیان عزیزم ۱۵ اجرا ازت آموختم متانت و اخلاق حرفه ای تو همه و همه برایم درس بزرگی شد. ? وحالا نانسی ( من ) با عزیز دیگری همسفر هستم نوید محمدزاده عزیزم عکس از محمد صادق زرجویان
امروز در کنار هم بودیم به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه کودکان? ایشون هم یکی از میهمان های ویژه ما بودن که میخ زدن به تابلو برای اثر هنری بزرگمهر حسین پور عزیز. عکس از حانیه زاهد عزیز #بدسرپرست_تنهاتر_است
با پانی جان پناهی ها از طرف پروژه اعلام شد اجازه نداشتم عکس فیلم رو فعلا بذارم ? ببخشید پاک کردم دیگه
عشق یعنی حالت خوب باشه دیالوگ و عکس پشت صحنه فیلم سینمایی پل چوبی با همکار و رفیق عزیزم بهرام رادان ??

متوسط لایک تصاویری که مهناز افشار در صفحه شش و نیم میلیون فالوری خود به اشتراک میگذارد، بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار مورد است. در واقع پست های ایشان معمولا با لایک کمتر از ۵ درصد کل هوادارانش مواجه می شود که این تناسب، نسبتی منطقی و متداول در میان صفحات پر بیننده اینستاگرام است.

حدود ۵ درصد از کل مخاطبان صفحه اینستاگرامی مهناز افشار، پست های ایشان را لایک می کنند

به گونه ای که صفحه ۱۲۰ میلیون فالووری کریستیانو رونالدو، مهاجم سرشناس رئال مادرید اسپانیا که تقریبا یک ششم کاربران اینستاگرام ، مخاطب صفحه وی هستند، معمولا به ازای هر پست، کمتر از ۶ میلیون لایک (حدود ۵ درصد) دریافت می کند.

کریس
سلفی کریستیانو رونالدو و هسمر جدیدش که ۶ میلیون لایک و ۲۰ هزار کامنت دریافت کرد و از پر لایک ترین پست های اینستاگرامی اسطوره فوتبال جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی لقب گرفت

برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام،  باید به ارزش قدرتمند هشتگ های پر مخاطب آشنا بوده و با مخاطب شناسی صحیح و تعیین ماموریت اطلاع رسانی دیجیتالی، روشی خلاقانه برای تولید محتوای عکس محور و ویدیو محور را در دستور کار خود قرار دهید.

به نظر شما، چرا صفحه مهناز افشار، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرامی ایرانیان محسوب می شود؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود