۱۰ جدایی نسبتاً قطعی زوج های هالیوودی در سال ۲۰۱۸

۱۰ جدایی نسبتاً قطعی زوج های هالیوودی در سال ۲۰۱۸

زوج های هالیوودی دنیای جالبی دارند! عشق خود یک پدیده تقریباً بی ثبات است و وقتی که با فضای ملون هالیوود و سبک زندگی خاص سلبریتی ها نیز ترکیب می شود از قبل نیز غیرقابل پیش بینی تر خواهد شد. پنهان کردنی نیست که هالیوود فضای مناسبی برای شکل گیری و استمرار روابط عاطفی نیست، به همین دلیل بسیاری از زوج های هالیوود رابطه درازمدتی را تجربه نمی کنند. در حالی که در مورد دوام عشق سلبریتی ها می توان حدس هایی را زد اما هیچ گاه این حدس ها با اطمینان کافی همراه نخواهند بود.

با این وجود بعضی اوقات، با توجه به شرایط موجود زندگی برخی از این زوج های هالیوودی، می توان حدس هایی زد که به احتمال فراوان به حقیقت بدل خواهند شد. در ادامه شما را با زوج های هالیوودی مشهوری آشنا می کنیم که شرایط و قراین نشان می دهند در سال آینده میلادی از هم جدا خواهند شد.

۱۰- بن افلک و لیندزی شوکاس

زوج های هالیوودی
بر کسی پوشیده نیست که بن افلک در سال های اخیر شرایط خوبی نداشته است. وی در سال های اخیر از همسر سابقش جنیفر گارنر که بیش از ده سال در کنار هم بودند جدا شد و توسط او به خیانت و رابطه با زنان دیگر متهم گردید. علاوه بر این وی مدتی را برای ترک اعتیاد به الکل در مراکز خاص مربوط به این موضوع گذراند. علاوه بر همه این ها به نظر می رسد که وی بار دیگر عشق جدیدی پیدا کرده است. این بازیگر و کارگردان سرشناس در آوریل ۲۰۱۷ به صورت پنهانی با لیندزی شوکاس تهیه کننده برنامه «زنده شبنه شب» وارد رابطه شده و چند ماه بعد در ماه جولای رابطه اش را علنی کرد.

از آن زمان به بعد این دو بارها با همدیگر دیده شده و سراسر لس آنجلس و نیویورک سیتی را با هم گشته اند. نمی توان با اطمینان گفت که این دو قصد ازدواج دارند یا بن افلک تنها در این شرایط سخت و برهه پر دردسر از زندگی اش به یک دوست و همراه موقتی نیاز دارد. بنابراین اگر سال آینده خبر جدایی این دو را شنیدند نباید زیاد تعجب کنید.

۹- تیلور سویفت و جو آلوین

زوج های هالیوودی
زندگی شخصی و روابط عاشقانه تیلور سویفت همواره نقل محافل بوده است به خصوص وفتی که وی آلبوم یا آهنگ جدیدی را منتشر می کند نشان می دهد که اتفاق خاصی در زندگی شخصی او رخ داده است. این خواننده سرشناس رابطه اش با جو آلوین، بازیگر و مدل بریتانیایی، کاملاً دور از چشم و جنجال رسانه ها حفظ کرده است و البته باید به این خاطر نیز او را تحسین کرد. در آلبوم جدید او که بزودی منتشر خواهد شد نیز اشارات خاصی به عشق جدیدش وجود دارد. این دو بیش از یک سال است که در خفا با هم نامزد کرده اند و به نظر می رسد که رابطه بین این دو محکم تر از قبل نیز شده است.

همین تابستان، آلوین همراه با سویفت برای دیدن والدین او به نشویل سفر کرد، درست بعد از اینکه این دو در لندن ملاقاتی با خانواده آلوین داشتند. اما تجربیات گذشته نشان می دهد که بعید است این رابطه به مرحله جدی ازدواج برسد زیرا سویفت هیچ وقت رابطه عاشقانه طولانی مدتی نداشته و انتظار می رود که این رابطه نیز به سرنوشت روابط قبلی او دچار شود.

۸- لیدی گاگا و کریستین کارینو

زوج های هالیوودی
رابطه بین لیدی گاگا و کریستین کارینو خیلی زود شکل گرفته و به سرعت پیش می رود. در حالی که به نظر می رسد لیدی گاگا پس از جدایی اش از تیلور کینی در جولای ۲۰۱۶ هنوز شرایط روانی مناسبی ندارد ما بر این باوریم که لیدی گاگا و مشاورش کریستین کارینو کار سختی در پیش دارند. اخیراً مشخص شده که این دو در تابستان گذشته به صورت پنهان نامزد کرده و چند ماه بعد نیز در انظار عمومی رابطه شان را علنی کردند. پیش رفتن یک رابطه به این سرعت همیشه نشانه خوبی نیست به خصوص برای کسانی که در دنیای سرگرمی و هالیوود زندگی می کنند و تجربیات ناموفق زیادی را در روابط عاشقانه تجربه کرده اند.

۷- کایلی جنر و تراویس اسکات

زوج های هالیوودی
مدت زمان زیادی طول نکشید تا کایلی جنر ۲۰ ساله بعد از دو سال رابطه با نامزدش، تایگا، سراغ مرد دیگری برود. این سلبریتی جنجالی تنها چند هفته بعد از جدایی از تایگا با یک رپر دیگر نامزد شد. جنر و تراویس اسکات برای اولین بار در آوریل ۲۰۱۷ در کواچلا با هم دیده شدند. تنها بعد از ۵ ماه که از رابطه این دو می گذشت خبر رسید که آن ها به زودی بچه دار نیز خواهند شد! در حالی که جنر برای بدنیا آوردن اولین فرزندش هیجان زده به نظر می رسد اما این چالشی بزرگ برای یک رابطه تازه شکل گرفته به نظر می رسد به خصوص برای کسانی که هر دو بسیار جوان هستند. دختر کوچولوی این دو می تواند تعیین کننده ادامه رابطه یا جدایی این دو از هم باشد.

۶- وال شمرکوفسکی و جنا جانسون

زوج های هالیوودی
برای رقص تانگو دو نفر لازم است و خوشبختانه این دو رقصنده مشهور نیز خوب این رقص را بلدند. وال شمرکوفسکی و جنا جانسون که در برنامه تلویزیونی «رقصیدن با ستارگان» (Dancing with the Stars) همبازی بودند در دو سال اخیر رابطه پر فراز و نشیبی داشته اند. اما در ماه های اخیر رابطه این دو بسیار خوب بوده و حتی شمرکوفسکی در یک عکس در رسانه های اجتماعی در حالی که جانسون را بغل کرده اعلام می کند که به شدت عاشق اوست. در حالی که ما دوست داریم رابطه این دو به همین شکل باقی بماند اما وقتی که رابطه دو نفر تا این حد فراز و نشیب و جدایی و وصل های متوالی داشته باشد نشان می دهد که دفعه بعد که این دو با هم قهر کنند شاید دیگر بازگشتی در کار نباشد.

۵- راشل لیندزی و برایان آباسولو

زوج های هالیوودی
راشل لیندزی و برایان آباسولو جایی ثابت و همیشگی در این فهرست دارند. این دو زمانی که لیندزی در فصل سیزدهم برنامه ی تلویزیونی «دختر مجرد» (Bachelorette ) حضور داشت و آباسولو نیز یکی از مسابقه دهندگان بود با هم آشنا شدند. این دو در آخرین اپیزود این فصل با هم نامزد شده و قصد دارند که در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ با هم ازدواج کنند. اما چند ماه پیش آن ها در مصاحبه ای اعلام کردند که هنوز نتوانسته اند برای زندگی در یک مکان خاص با هم توافق کنند که اصلاً نشانه خوبی نیست.

۴- کورتنی کارداشیان و یونس بندجیما

زوج های هالیوودی
کورتنی کارداشیان به زنی تبدیل شده که خیلی زود رابطه هایش را با مردان تغییر می دهد. از زمان جدایی توافقی از اسکات دیزیک در سال ۲۰۱۵، کورتنی کارداشیان ۳۸ ساله همه را با نامزدی با یک مدل ۲۳ ساله به نام یونس بندجیما شگفت زده کرد. این دو از دسامبر ۲۰۱۶ با هم رابطه داشته و تصاویری نشان دهنده رابطه بین این دو در یک قایق تفریحی دیده شد. از آن زمان به بعد این دو بارها با هم دیده شده و سفرهای متعددی را نیز با هم داشته اند.

در حالی که به نظر می رسد این دو زوجی بسیار مناسب باشند اما ما شک داریم که رابطه این دو پایدار بماند. مهم ترین نکته این است که تفاوت سنی این دو بسیار زیاد بوده و کورتنی نیز ۳ بچه دارد. این موضوعات می تواند قدرت یک مدل جوان که در دهه چهارم زندگی اش قرار دارد را برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مرد دلخواهش به شدت کاهش دهد.

۳- جسی ویلیامز و مینکا کلی

زوج های هالیوودی
جسی ویلیامز بازیگر سریال «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy ) و مینکا کلی در ژانویه ۲۰۱۷ زمانی که روی یک بازی ویدیویی کار می کردند با هم آشنا شدند. رابطه این دو تنها به شکل یک دوستی ساده آغاز شد اما از زمانی که ویلیامز یک طلاق پر سر و صدا را تجربه کرده رابطه این دو رمانتیک شده است. در می ۲۰۱۷ یکی از نزدیکان این دو در مصاحبه با مجله یو اس ویکلی ادعا کرد که ویلیامز و کلی چند ماهی است با هم نامزد شده و رابطه ی محکمی بین این دو شکل گرفته است. اما در حال حاضر ویلیامز برای بدست آوردن حضانت بچه هایش درگیری سختی با همسر سابق خود دارد و این موضوع ممکن است روی رابطه اش با کلی تاثیر زیادی بگذارد.

۲- اسکات دیزیک و سوفیا ریچی

زوج های هالیوودی
قبل از این که وارد جزییات رابطه این دو در میان زوج های هالیوددی بشویم، باید بگوییم که نشانه های واضحی وجود دارد که نشان می دهند رابطه این زوج هالیوودی پایان خوشی نخواهد داشت. اول این که دیزیک ۳۴ ساله مردی است که به سرعت از زنی به سمت زنی دیگر می رود و از تعهد واهمه دارد. علاوه بر این وی هنوز به خاطر جدایی از نامزد طولانی مدتش،کورتنی کارداشیان مشکلات روحی دارد. در طرف دیگر سوفیا ریچی تنها ۱۹ سال سن دارد که نشان می دهد تفاوت سنی ۱۵ ساله بین او دو فراتر از یک اختلاف سنی معقول و قابل قبول است. علاوه بر این ادعاهایی وجود دارد مبنی بر این که این دو که رابطه خود را در می ۲۰۱۷ آغاز کردند دچار اختلافاتی شده اند. ریچی از دیزیک انتظار دارد که به رابطه اش با او پایبند بوده و تعهد بیشتری به این موضوع نشان دهد اما دیزیک به رابطه اش با ریچی جوان اهمیت زیادی نمی دهد.

۱-امبر پورتوود و اندرو گلنون

زوج های هالیوودی
امبر پورتوود بازیگر ۲۷ ساله سریال «مادر نوجوان» (Teen Mom) هیچگاه در عشق خوش شانس نبوده است. وی در طول سال های اخیر رابطه پر فراز و نشیبی را با مت بایر، پدر دخترش، داشته است تا این که اخیراً در طلاقی جنجالی از هم جدا شدند. اگر چه این دو در حال جدا شدن از هم بودند اما در کنار هم فیلم « Marriage Boot Camp» را بازی کردند که در آن پورتوود با یک فیلم بردار به نام اندرو گلنون ۳۳ ساله آشنا شد.

چهار ماه که از رابطه این دو گذشت خبر رسید که پورتوود باردار است و دومین فرزند گلنون و اولین فرزندش از پورتوود به زودی به دنیا خواهد آمد. این دو در این فهرست از زوج های هالیوودی قرار گرفته اند زیرا رابطه آن ها بسیار جدید بوده و اضافه شدن یک کودک به چنین رابطه تازه شکل گرفته ای در اغلب موارد تاثیر منفی بر رابطه طرفین داشته است.

چهره های سرشناسی که در هنگام طلاق از همسرانشان نقره داغ شدند

با تمامی روابط عاشقانه برد پیت قبل از ازدواج با آنجلینا جولی آشنا شوید

۱۲ زوج مشهوری که کلیشه های رایج ازدواج را کنار گذاشته و با بقیه متفاوت هستند

چهره های مشهوری که کوتاه ترین ازدواج ها در تمام طول تاریخ را داشتند

منبع: fame10
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ۰sania شهریور ۲, ۱۴۰۰

    هه ، حالا بگید ببینم جو و تیلور بهم زدن؟?
    چقد جالبه که میاین روابط عاشقانه مردم رو آنالیز میکنید بابا سرتون تو کار خودتون باشه

    • Bita فروردین ۲۱, ۱۴۰۲

      الان بهم زدن/: