طرز تهیه ۱۰ مدل مختلف پاستا برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

طرز تهیه ۱۰ مدل مختلف پاستا برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

این شماره از آشپزی های عید ۹۶ به انواع گوناگون پاستا اختصاص دارد که می توانید با سس های گوناگون در خانه تهیه و سرو کنید.

برای آشنایی با روش تهیه این پاستاهای خوشمزه و آسان در ادامه با روزیاتو همراه باشید. لازم به یادآوری است که برای دیدن دستور پخت و ویدئوی آموزشی هر کدام از موارد زیر، فقط کافی است روی نام آن کلیک کنید تا به صفحه موردنظر ارجاع داده شوید.

پاستای چیکن آلفردو در فر

1

چیکن آلفردو به دلیل داشتن خامه و پارمسان یکی از خوشمزه ترین پاستاها محسوب می گردد. حالا با توجه به محبوبیت این غذا، یک روش پخت جدید از آن را آموزش داده ایم که به مواد اولیه آن پنیر موزارلا نیز اضافه شده و در فر قرار داده می شود و طعمی لذیذتر به آن بخشیده است.

پاستای مرغ و قارچ

2

پاستایی که در این شماره خواهید آموخت به همراه اسفناج، مرغ و قارچ تهیه می شود و به دلیل وجود خامه، بافت لطیف و طعمی عالی دارد. پیشنهاد می کنیم در خانه یک بار آن را درست کنید.

پاستا با سس بلونز سوسیس

3

سوسیس ایتالیایی که در مواد این غذا نوشته شده، در واقع گوشت چرخ کرده است که با سیر و سبزیجات عطری چرخ می شود و در آخر یا دودی می گردد یا پخته. در واقع شما خودتان در خانه هم می توانید آن را تهیه نمایید.

پاستای هات داگ

4

این پاستا خیلی سریع آماده شده و طعم خوبی هم دارد. برای مواقعی که فرصت کافی برای تهیه غذا ندارید، می توانید از دستور پخت آن برای تهیه یک وعده غذائی کامل بهره بگیرید.

پنه پاستای خامه ای

5

بیشتر ما، پنه را با قارچ و مرغ و خامه تهیه کرده و سرو می کنیم، اما این پاستا را می توان به شکل های دیگری نیز درست کرد. از جمله با گوجه فرنگی و اسفناج که درون سس خامه جوشیده و مزه دار شده اند.

پاستای کدو حلوائی

6

این پاستا با گوشت بوقلمون و کدو حلوائی تهیه می شود.

پاستای میگو با طعم لیمو و پاپریکا

7

پیشنهاد می کنیم این پاستای میگو با عطر پاپریکا و طعم لیمو ترش را حتما یک بار امتحان کنید.

پاستا گوجه فرنگی و ریحان

8

برای پخت این پاستا، روش جدیدی به شما آموزش داده ایم که شاید برایتان جالب باشد؛ به جای اینکه پاستا را درون آب جوشیده ریخته و روی حرارت بگذارید تا نرم شود، آن را درون پوره گوجه فرنگی می ریزید و به مدت ۴۵ دقیقه در فر می پزید. در نتیجه این کار یک پاستای لذیذ خواهید داشت.

پاستا ریگاتونی با سس گوشت چرخ کرده

9

ریگاتونی به پاستای لوله ای و توخالی گفته می شود که دو سر آن به صورت صاف برش خورده. این نوع پاستا را با سس های مختلف تهیه و سرو می نمایند که ما در این مطلب، با سس گوشت چرخ کرده را برایتان آموزش داده ایم.

پاستا مرغ و مارچوبه

در این مطلب روشی متفاوت برای پخت پنه برایتان در نظر گرفته ایم که امیدوار هستیم از آن خوشتان بیاید. البته برای پخت این غذا حتما باید طعم مارچوبه را دوست داشته باشید چون در غیر این صورت، برایتان جذابیتی نخواهد داشت.

منبع: روزیاتو
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود