وقتی کاربران توئیتر دهان دونالد ترامپ را به قورباغه سبز درختی تشبیه می کنند

وقتی کاربران توئیتر دهان دونالد ترامپ را به قورباغه سبز درختی تشبیه می کنند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، از پیش از رسیدن به این مقام والای سیاسی در مرکز توجه کاربران اینترنتی و مخالفان خود قرار داشت و از همان زمان با حاشیه های تازه ای در رابطه با وی مواجه بوده ایم و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

یکی از رایج ترین حاشیه سازی ها در مورد رئیس دولت ایالت متحده آمریکا، تشبیه چهره وی به انواع حیوانات و اشیا و موجودات زنده ی دنیاست. به دنبال این مساله، کاربران توئیتر جدیدا کشف تازه ای در رابطه با صورت ترامپ داشته اند که بسیار جالب و خنده دار به نظر می رسد؛ شبیه سازی دهان و چانه رئیس جمهوری آمریکا به قورباغه سبز درختی!

داستان از این جا شروع شده که یکی از کاربران شبکه اجتماعی یاد شده، به نام «مایک میتشل» که متولد و ساکن تگزاس است، با خودش فکر می کند دهان ترامپ چقدر شبیه قورباغه است، سپس آن را تصویرسازی کرده و اثر هنریِ خنده دار خود را با این عبارت توئیت می کند: «اخبار فوری: ترامپ جدیدترین عضو کابینه ی خود را به ما معرفی کرد، نقش یک قورباغه ی سبز روی صورتش.»

این عبارت به همراه یک عکس سه بخشی (در زیر) پست شد و جالب است بدانید تاکنون بیش از ۱۳ هزار بار به اشتراک گذاشته شده و بیش از ۳۰ هزار مرتبه لایک شده است. همین حرکت، جرقه ای برای دیگر کاربران شد تا آن ها نیز این مساله را دست آویز شوخی های خود کرده و تصویرسازی های خود را در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارند.

1

از شما دعوت می کنیم در ادامه بخشی از این شوخی های تصویری را مشاهده کنید. جالب است که وقتی فقط به قورباغه نقاشی شده روی دهان ترامپ نگاه کنید، با قورباغه واقعی مو نمی زند و تصاویر ساخته شده واقعا خنده دار و جالب از آب درآمده اند.

با روزیاتو همراه باشید.

2

 

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

منبع: boredpanda
یک نظر

ورود

  • mostafa اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۶

    خیلی جالب بود حسابی خندیدم
    ممنون