بلندی موها چه رازهایی در مورد شخصیت زنان را برملا می کند

بلندی موها چه رازهایی در مورد شخصیت زنان را برملا می کند

در ماه های گذشته، مطالب متعددی در باب ارتباط شکل ظاهری افراد با شخصیت درونی آن ها برایتان منتشر کردیم که از جمله می توان به شخصیت شناسی از روی شکل انگشت ها، شکل ابروها، فرم لب ها، تیپ ظاهری، اثر انگشت و فرم کلی چهره اشاره کرد که تا حدی بیانگر روحیه و ویژگی های رفتاری شما هستند.

به دنبال همین موضوع در این مطلب نیز به بیان ویژگی شخصیتی افراد بر اساس اندازه موهای آن ها پرداخته ایم. البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی ها به زنان مربوط است و در مورد مردان مصداق ندارد. برای آشنایی با این خصوصیات در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

موهای کوتاه و پسرانه

این افراد اعتماد به نفس بالایی داشته، اجتماعی، جذاب و دوست داشتنی هستند. به آسانی با غریبه ها ارتباط برقرار کرده و می توانند برای خود دوستان جدید پیدا کنند. از انجام کارهایی که روی هوش و ذکاوت آن ها تائید و تاکید دارند، لذت می برند و می دانند که چگونه با مشکلات مواجه شوند. صداقت و خود کنترلی نیز از دیگر مشخصه های مثبت آن ها به شمار می رود. اما گاهی بدون فکر رفتار می کند که می توان به عنوان ایراد از این افراد یاد کرد.
این افراد اعتماد به نفس بالایی داشته، اجتماعی، جذاب و دوست داشتنی هستند. به آسانی با غریبه ها ارتباط برقرار کرده و می توانند برای خود دوستان جدید پیدا کنند.
از انجام کارهایی که روی هوش و ذکاوت آن ها تائید و تاکید دارند، لذت می برند و می دانند که چگونه با مشکلات مواجه شوند. صداقت و خود کنترلی نیز از دیگر مشخصه های مثبت آن ها به شمار می رود. اما گاهی بدون فکر رفتار می کند که می توان به عنوان ایراد از این افراد یاد کرد.

موهای کوتاه تا روی شانه ها

این افراد کاملا راستگو، درستکار و صادق هستند که حتی اگر به ضررشان باشد، باز هم از گفتن حقیقت سر باز نمی زنند. آن ها به خوبی بین زندگی شخصی و شغل خود تعادل برقرار کرده و هیچ کدام را قربانی دیگری نمی کنند. از ویژگی های این افراد می توان به بی باکی و منظم بودنشان اشاره کرد. آن ها از تکرار و روزمرگی فراری هستند و همیشه در پی کشف مسائل جدید و جالب در زندگی هستند. البته این دسته از زنان نیز گاهی بدون فکر رفتار می کنند که می تواند برایشان مشکل ایجاد کند.
این افراد کاملا راستگو، درستکار و صادق هستند که حتی اگر به ضررشان باشد، باز هم از گفتن حقیقت سر باز نمی زنند. آن ها به خوبی بین زندگی شخصی و شغل خود تعادل برقرار کرده و هیچ کدام را قربانی دیگری نمی کنند.
از ویژگی های این افراد می توان به بی باکی و منظم بودنشان اشاره کرد. آن ها از تکرار و روزمرگی فراری هستند و همیشه در پی کشف مسائل جدید و جالب در زندگی هستند.
البته این دسته از زنان نیز گاهی بدون فکر رفتار می کنند که می تواند برایشان مشکل ایجاد کند.

موهای بلند تا روی شانه ها

این افراد از زن بودن خود بسیار خرسند بوده و از زیبایی و جذابیت ظاهری خود لذت می برند. آن ها عاشق ارتباط برقرار کردن و حرف زدن با دیگران هستند و جاذبه درونی آن ها، همیشه موجب جلب نظر اطرافیان می شود. این افراد از انجام کارهای جدید و چالش های تازه در زندگی هراسی ندارند و با انگیزه به استقبال چنین مواردی می روند. همچنین باید گفت که آن ها استاد دوست یابی بوده و به خوبی می دانند که چگونه دوستی های خود را برای مدت های طولانی حفظ کنند.
این افراد از زن بودن خود بسیار خرسند بوده و از زیبایی و جذابیت ظاهری خود لذت می برند. آن ها عاشق ارتباط برقرار کردن و حرف زدن با دیگران هستند و جاذبه درونی آن ها، همیشه موجب جلب نظر اطرافیان می شود.
این افراد از انجام کارهای جدید و چالش های تازه در زندگی هراسی ندارند و با انگیزه به استقبال چنین مواردی می روند. همچنین باید گفت که آن ها استاد دوست یابی بوده و به خوبی می دانند که چگونه دوستی های خود را برای مدت های طولانی حفظ کنند.

موهای بلند و خیلی بلند

این افراد عموما محافظه کار، صبور و رویاپرداز هستند. در زمینه مسائل عاطفی، همیشه به دنبال یافتن رابطه های پایدار و طولانی مدت هستند. البته در این رابطه بسیار گزینشی عمل کرده و حس و حالشان به طور مستقیم به طرف مقابلشان بستگی دارد. این افراد برای رویاهای خود مبارزه می کنند و حتی برای تحقق اهداف خود، ناممکن ها را هم ممکن می سازند. عزم راسخ و پشتکار این زنان به آن ها کمک می کند تا آنچه می خواهند را به دست بیاورند.
این افراد عموما محافظه کار، صبور و رویاپرداز هستند. در زمینه مسائل عاطفی، همیشه به دنبال یافتن رابطه های پایدار و طولانی مدت هستند. البته در این رابطه بسیار گزینشی عمل کرده و حس و حالشان به طور مستقیم به طرف مقابلشان بستگی دارد.
این افراد برای رویاهای خود مبارزه می کنند و حتی برای تحقق اهداف خود، ناممکن ها را هم ممکن می سازند. عزم راسخ و پشتکار این زنان به آن ها کمک می کند تا آنچه می خواهند را به دست بیاورند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود