تشخیص شخصیت درونی افراد از روی فرم لب های آن ها

تشخیص شخصیت درونی افراد از روی فرم لب های آن ها

انسان ها همیشه در نخستین برخورد وقتی هنوز شناختی از هم ندارند، از روی ظاهر، فرم صورت، طرز لباس پوشیدن، صحبت کردن و رفتارهای عمومی یکدیگر را قضاوت می کنند. از این رو شاید برایتان جالب باشد بدانید که در همین کشف و شهودهای اولیه، می توانید بهترین گمانه زنی ها را در رابطه به طرف مقابل داشته باشید.

پیشتر، در مقاله هایی همانند پی بردن به شخصیت افراد از روی فرم ابروهای آن ها یا مصداق های ظاهری شان برایتان نوشته بودیم. در این مطلب هم با استناد به این که برخی دانشمندان و کارشناسان چهره خوانی بر این باور هستند که لب ها بارزترین نماد ظاهری افراد برای بازگو نمودن شخصیت درونی آنهاست، شاید برایتان جالب باشد بدانید که لب های گوناگون به چه افراد و شخصیت هایی تعلق دارند و هر کدام از آن ها بیانگر چه رازهای در مورد دیگران می توانند باشند.

برای این منظور، در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

لب های بزرگ و گوشتی

1

افرادی که چنین لب هایی دارند برای کمک کردن به دیگران آفریده شده اند. این افراد به طور ذاتی، نوعی حس مادرانه و حمایت کننده دارند که به موجب آن همیشه به دیگران توجه کرده و در صدد یاری رساندن به آن ها هستند. این افراد احتمالا در دوران کودکی دوستدار حیوانات بوده و مثلا برای گربه های خیابانی شیر می گذاشته اند یا دلشان می خواسته حیوانات بی پناه را به خانه آورده و از آن ها مراقبت کنند.

افرادی که لب های درشتی دارند، اصولا در مواقع پر استرس به جای اینکه اول به خود فکر کنند، دیگران را در اولویت توجه قرار می دهند. این افراد همیشه بهترین پدر/مادرها خواهند بود.

لب بالا بزرگ تر از لب پائین

2

افرادی که لب هایشان این شکلی است، بسیار احساساتی و پراشتیاق هستند. شخصیت این افراد را می توان اینگونه توصیف کرد: احساساتی، کاریزماتیک، عاشق پیشه و جذاب. این افراد به خود و توانائی هایشان باور دارند و به واسطه این اعتماد به خویشتن، می توانند نظر اطرافیان را به خود جلب نمایند. آن ها دوست دارند همیشه در مرکز توجهات قرار داشته باشند. در جمع های دوستانه همیشه بهترین و خنده دارترین لطیفه ها را از زبان این افراد خواهید شنید.

لب پائین بزرگ تر از لب بالا

3

اگر بخواهیم بی پرده صحبت کنیم، باید بگوئیم افرادی که لب پائین آن ها از لب بالائی گوشتی تر و بزرگ تر است، برای انجام امور اداری ساخته نشده اند. آن ها این گونه فکر می کنند: «چطور می توان بی حرکت در دفتر کار نشست وقتی بیرون کارهای هیجان انگیز زیادی برای انجام وجود دارد؟» این افراد به معنای واقعی می دانند که چگونه سرگرم شده و تفریح کنند.

چنین شخصیت هایی همیشه به دنبال هیجان، آشنایی با افراد جدید، دیدن مکان های جدید و سرگرمی های تازه هستند. در عین حال، کنجکاو، اجتماعی و روشن فکر به شمار می روند. این افراد به شدت مستعد مدیریت تورهای گردشگری و مسافرت های گروهی هستند.

لب های معمولی

4

افرادی که لب های آن ها معمولی است و هر دو لب بالا و پائین، اندازه برابر دارند اصولا دارای شخصیت های متعادل بود و با منطق و عقل سلیم به انجام کارها و رفع مشکلاتی که برایشان پیش می آید، می پردازند. نقطه قوت این افراد توانایی در گوش دادن به سخنان دیگران است. در عین حال که شنونده های خوبی هستند، خیلی آرام و نرم از دیگران انتقاد کرده یا با احترام، نظراتشان را اجرا می کنند. با اینکه ظاهرا جدی به نظر می رسند اما عاشق خندیدن و جک گفتن هستند و در بیشتر مواقع نیمه پر لیوان را می بینند.

لب های باریک

5

بر اساس اصول چهره شناسی، کسانی که لب های باریکی دارند دوستدار تنهایی و تجرد طلب به شمار می روند. آن ها به شدت متکی به خود بوده و به خوبی از عهده حل مسائل بر می آیند. این افراد هنگام بازدید از موزه، مکان های باستانی یا سفر به جزایر دور افتاده ترجیح می دهند تنها باشند. اما با وجود این حجم از انزواطلبی، چنین شخصیت هایی همیشه در میان جمع دوستان و مردم حضور دارند. آن ها بسیار سریع می توانند زبان مشترک با دیگر افراد را یافته و با آن ها ارتباط برقرار کنند. در بیشتر مواقع نیز دیگران را برای کارهای خوبشان تحسین و تشویق می کنند.

لب بالا با فرم V

6

این افراد به طور ذاتی و ۱۰۰ درصد خلاق و نو اندیش هستند. در بسیاری مواقع آن ها هنرمند یا موسیقی دان می شوند. حافظه تصویری این افراد حرف ندارد و نام ها همیشه در ذهنشان باقی می ماند. این افراد عموما ارتباط خود با کسانی که می شناسند را حفظ می کنند. کاملا اجتماعی بوده و دوست دارند به روش های گوناگون خودنمایی کنند. اکثرا نیز در کارهای خود موفق هستند.

لب بالا با فرم U

7

این افراد بسیار مهربان، هیجانی و حساس هستند. خیلی زودرنج بوده و با کوچک ترین بداقبالی غمگین شده و در خود فرو می روند. آن ها همیشه به دنبال راهی برای کمک کردن به دیگران هستند. یاری رساندن به افراد بدشانس، فقیر یا بی پناه جزو اولویت های زندگی این افراد به شمار می رود.

لب بالا بدون هیچ نوع فرورفتگی

8

این افراد بیشترین مسوولیت پذیری را داشته و به طور کامل می توان به آن ها اعتماد کرد. شعار این افراد در زندگی این است: «انجامش بده حتی اگر ناراحت کننده است.» به همین خاطر همه کارهای خود را در زمان دقیق انجام داده و تکمیل می کنند. نزدیکان این افراد می دانند که به طور کامل در هر شرایطی می توان به آن ها اعتماد کرد. این ها کسانی هستند که در شرایط دشوار به خوبی می دانند چگونه می توانند اوضاع را سامان ببخشند.

لب های گوشتی اما کوچک

9

این افراد عموما دو به هم زن، موذی و فتنه گر هستند. اولویت اصلی آن ها در زندگی راحتی خودشان است. در نخستین دیدار با چنین افرادی، بدون شک آن ها را خودخواه و از خود راضی تصور خواهید کرد اما همیشه هم این طور نیستند. این ها دوستان مهربان و وفاداری به شمار می روند و در مواقع ضرورت به کمک دیگران هم خواهند رفت. این افراد هرگز به نظر دیگران بی اهمیت نیستند اما کاری هم نمی کنند که موجب سختی خودشان بشوند.

لب بالای بسیار باریک

10

استعداد مدیریت این افراد بی نظیر است. بسیار پرانرژی و فعال هستند و به خوبی می توانند دیگران را قانع کنند. این افراد در بیشتر کارهای خود موفق ظاهر می شوند. البته در برقراری رابطه های عاطفی کمی ضعیف هستند زیرا عقیده اصلی آن ها در زندگی این است که کسی باشند نه اینکه با کسی باشند.

منبع:
مطالب مرتبط
۷ نظر

ورود