فیلم برداری نفس گیرترین و مهیج ترین صحنه نبرد سریال «بازی تاج و تخت» در ۵۵ روز

فیلم برداری نفس گیرترین و مهیج ترین صحنه نبرد سریال «بازی تاج و تخت» در ۵۵ روز

سریال تاریخی-فانتزی «بازی تاج و تخت» همواره ثابت کرده که ارزش هزینه و وقتی که برای آن صرف می شود را دارد. بر اساس یادداشتی که از اتفاقات صحنه های فیلم برداری این سریال به رسانه ها درز کرده است، بازیگران و عوامل تولید سریال بزرگ و پرهزینه «بازی تاج و تخت» فیلم برداری طولانی ترین و مهیج ترین نبرد این سریال را در مدت ۵۵ روز به پایان رسانده اند که آن را به طولانی ترین و شلوغ ترین نبرد به تصویر کشیده شده در تاریخ سریال های تلویزیونی تبدیل می کند. بدون توجه به این که ماهیت واقعی این نبرد بزرگ و، به احتمال فراوان، خونین بر سر چه بوده است اما بدون شک باید این صحنه را طولانی ترین و پرهزینه ترین سکانس نبرد در تاریخ سریال های تلویزیونی دانست.

بازی تاج و تخت

اختصاص چنین وقت و بودجه ای برای سریالی پرهزینه و پر زرق و برق مانند «بازی تاج و تخت» نیز بی سابقه بوده است. بر اساس گزارش ها، فیلم برداری معروف ترین صحنه نبرد این سریال که در فصل ششم و با عنوان «نبرد حرام زاده ها» رخ داد تنها ۲۵ روز به طول انجامید و نتیجه آن نیز بهترین و طولانی ترین نبردی بود که تاکنون در این سریال شاهد بوده ایم. هر چه باشد صحنه نبردی که فیلم برداری آن این همه مدت طول کشیده بدون شک بسیار خشن تر، دیدنی تر و خسته کننده تر برای شخصیت های داستان خواهد بود. خبر فیلم برداری این نبرد توسط سایت هواداران این سریال با نام «نگهبانان دیوار» منتشر شد که تصویری از یادداشت های یکی از تهیه کنندگان سریال را بدست آورده بودند.

بازی تاج و تخت

در این یادداشت از تمامی کسانی که در فیلم برداری طولانی مدت این صحنه حضور داشته اند تشکر شده است. در این یادداشت چنین آمده است:” این یادداشت برای اژدهایان شب است، برای این که ۵۵ شب بی وقفه را تحمل کردند. وقتی که ده ها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان در یک سال آینده این اپیزود را تماشا کنند آن ها نخواهند دانست که شما چقدر سخت تلاش کرده اید. آن ها اهمیتی نمی دهند که شما چقدر خسته بودید، چقدر سخت بود که در دماهای بسیار سرد کارتان را انجام دهید. آن ها درک می کنند که در حال تماشای چیزی هستند که قبلاً انجام نشده است. و این موضوع تنها به خاطر شماست”.

بازی تاج و تخت

اما در واقع عجیب ترین موضوع در مورد این یادداشت این است که ظاهراً تمام این نبرد در یک اپیزود رخ خواهد داد و نه در تمام ۶ اپیزود پایانی. برای این که تعداد اپیزودهای این سریال برخلاف گذشته کوتاه تر باشد گفته می شود که اپیزود پایانی بسیار بیشتر از یک ساعت طول خواهد کشید که در تاریخچه این سریال به ندرت طول هر اپیزود بیشتر از یک ساعت بوده است. در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد این نبرد و هدف ان در این یادداشت نیامده اما به نظر می رسد این نبرد با داستان محاصره یک منطقه که دو ماه پیش فیلم برداری شده و ویدیویی از آن به رسانه ها درز کرد در ارتباط باشد. البته شاید هم این نبرد کاملاً مجزا بوده و ارتباطی با نبرد اول نداشته باشد.

بازی تاج و تخت

به نظر می رسد که فصل نهایی سریال «بازی تاج و تخت» پر از نبردهای طولانی و خونین باشد؛ از این رو باید منتظر کشته شدن بسیاری از شخصیت های اصلی داستان بود که خبر خوبی برای طرفداران این سریال نیست. بعد از پایان پخش فصل نهایی سریال «بازی تاج و تخت» بدون شک سوالات زیادی در ذهن تماشاگران باقی خواهد ماند که باید در اسپین آف های آتی به دنبال جواب آن ها باشند. از آن گذشته اتمام این سریال در سال آینده میلادی خبری ناخوشایند و بسیار بد برای طرفداران سریال های تلویزیونی خواهد بود و  پر کردن خلأی که با پایان این سریال ایجاد می شود با دیگر سریال های جدید همطراز، برای مدت طولانی تقریبا غیرممکن خواهد بود.

بازی تاج و تخت

شاید یکی از اسپین آف های پنجگانه ای که مدیران شبکه HBO در حال آماده سازی آن ها هستند بتواند این شکاف ها را پر کنند. اگر این اتفاق نیفتد بدون شک طرفداران سریال «بازی تاج و تخت»، برای پر کردن خلأ نبود این سریال به سراغ سریال «ارباب حلقه ها» خواهند رفت که سرویس اینترنتی آمازون قصد ساخت آن را در سال های آینده دارد. بهرحال باید چیزی برای جایگزینی سریال پرطرفدار و بی نظیر «بازی تاج و تخت» پیدا کنیم زیرا تنها کمی بیش از یک سال به اتمام داستان های جذاب وستروس مانده است.

هر آن چه که در مورد اسپین آف های سریال «بازی تاج و تخت» باید بدانید

هر اپیزود فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» ۱۵ میلیون دلار هزینه خواهد داشت

راهکارهای عجیب و باورنکردنی سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» برای جلوگیری از افشای فیلم نامه

اتفاقاتی که در فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» باید منتظر وقوع آن ها باشید

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود