راهنمای پیدا کردن محل اقامت ارزان برای مسافران جام جهانی روسیه

چگونه در روسیه،‌ هتل و هاستل و خانه ارزان پیدا کنیم؟

راهنمای پیدا کردن محل اقامت ارزان برای مسافران جام جهانی روسیه

اقامت ارزان و پیدا کردن هتل و خانه ارزان در ۱۲ شهر روسیه یکی از دغدغه های مسافران جام جهانی است. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ۲۴ خرداد ماه سال جاری به مدت ۱ ماه در شهرهای مختلف روسیه برگزار می شود و جهان، هیجان انگیز ترین رقابت ورزشی سال ۲۰۱۸ میلادی را از سرزمین دیدنی و تاریخی تزارها نظاره خواهد کرد. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ۱۲ ورزشگاه شیک که هر یک حداقل گنجایش ۴۰ هزار نفر را دارد، به مدت ۳۰ روز  برگزار شده و بازی افتتاحیه و اختتامیه در پایتخت روسیه خواهد بود. اکثر بلیط های جام جهانی به فروش رفته و فن کارت های صدها هزار تماشاچی  رقابت ها نیز به منظور دریافت تسهیلات ویژه در طول برگزاری رقابت ها، صادر شده است. البته اکنون بلیط برخی از رقابت های کمتر مطرح آفریقایی باقیمانده است که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت فیفا یا فدراسیون فوتبال کشورمان مراجعه کنید.

برخی از هموطنان به دلیل برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ که در ماه خرداد در این کشور برگزار می شود، قصد سفر به روسیه دارند و میخواهند از تسهیلات صدور آسان روادید استفاده کنند. توجه کنید که شما میتوانید به مدت ۸ روز  به شرق دور روسیه  بدون روادید سفر کنید و در قالب گروه های ۱۵ نفره، از دریافت ویزا معاف شوید. در غیر اینصورت، می بایست روادید سفر به روسیه را در تهران دریافت کرده که به تناسب مدت زمان سفر و فوریت ویزا، قیمتی در حدود ۲۷۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار  تومان دارد. مراحل دریافت روادید گردشگری کوتاه مدت روسیه آسان است و در سایت سفارت این کشور در تهران، اطلاعات لازم ارائه شده است.

برنامه پخش مستقیم ۶۴ مسابقه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به وقت ایران

اگر قصد سفر هوایی یا زمینی به روسیه دارید و خارج از تور، قصد روسیه گردی در تابستان ۹۷ دارید، یکی از مهم ترین  موضوعات، پیدا کردن محل اقامت خوب، ارزان و با دسترسی مطلوب به ورزشگاه های رقابت های امسال است. در گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو شما را با چندین روش آشنا میکنیم.

با ما همراه باشید.

رزرو محل اقامت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هتلز

اقامت ارزان در روسیه با هتلز. یکی از سایت های مطرح برای رزرو محل اقامت در شهرهای مختلف روسیه در طی  برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸، استفاده از سایت  hotels.com است. این سایت، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که در صورت رزرو ۱۰ شب، ۱ شب اقامت رایگان به آن ها تعلق بگیرد. هم چنین در صورت رزرو گروهی، میزان تخفیف دریافتی افزایش می یابد. در سایت هتلز دات کام، شما با ده ها هزار فرصت اقامتی ارزان تا لوکس در شهرهای روسیه مواجه هستید که متناسب با بودجه تخصیصی، نسبت به رزرو اینترنتی محل اقامت اقدام کنید.

رزرو محل اقامت در  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با بوکنیگ

اقامت ارزان در روسیه با بوکنیگ!مطرح ترین سایت رزرواسیون محل اقامت در جهان همین سایت  booking.com است که توانسته سالانه به میلیون ها گردشگر در سراسر جهان خدمات خوبی ارائه کند. شما میتوانید ارزان ترین و بهترین فرصت های اقامتی در شهرهای روسیه به خصوص در ۱۲ شهری که محل برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ است، نسبت به اجاره محل اقامت ارزان تا لاکچری اقدام کرده و هزینه را اینترنتی پرداخت کنید. ضمنا، این سایت به شما امکان میدهد تا قبل از رزرواسیون، نظر مسافران و مشتریان قبلی را نسبت به واحد اقامتی، جویا شوید. بوکینگ، امکان رزرواسیون با کنسل رایگان (free crenelation) را نیز فراهم می کند که برای صدور ووچر رایگان برای اعطا به سفارتخانه های اروپایی در تهران مناسب می باشد.

رزرو محل اقامت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هاستل ورلد

اقامت ارزان در روسیه با هاستل  ورلد، برای کسانی که کوله پشتی گرد هستند و دوست دارند با هزینه کمی به جام جهانی رفته و اقامتی ارزان را تجربه کنند، توصیه می شود. در روسیه، هزاران هاستل تاسیس شده که شما میتوانید بر اساس بودجه خود، نسبت به رزرو هاستل های ارزان اقدام کنید. پراکندگی  هاستل ها به گونه ای است که میتوانید نزدیک ترین هاستل به محل برگزاری رقابت مورد نظر را انتخاب و در  آنجا اقامت کنید. دو شهر  دیدنی و پر توریست مسکو و سنت پترزبورگ به خصوص در اطراف میدان سرخ و کرملین و محدوده شانزلیزه سنت پترزبورگ و ورزشگاه زنیت، هاستل ها کمی گران است. پس گروهی  رزرو کنید یا محدوده دور تر در نظر داشته باشید.

فرق هاستل با هتل این است که در هاستل، خدمات هتل ارائه نمی شود و آشپزخانه به اشتراک گذاشته شده وجود دارد تا نسبت به پخت و پز اقدام کنید. بعضا، یک یا چند حمام برای استفاده مهمانان نیز در دسترس می باشد. هزینه هاستل  در روسیه به مراتب پایین تر از هتل است و شما میتوانید هاستل های معروف شهرهای مختلف روسیه مثل مسکو و سنت پترزبورگ را از طریق روسیه گردهای تریپ ادوایزر جویا شوید.

رزرو محل  اقامت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با ایر بی ان بی

اقامت ارزان در روسیه با ایر بی ان بی. یکی از معروف ترین سایت های آشنایی با محل اقامت خودمانی در شهرهای مختلف جهان، همین سایت airbnb.com است. شهروندان هزاران شهر دنیا، یک اتاق یا یک طبقه  یا یک خانه کامل و دربستی را در این سایت با شرایط مختلف و قیمت های گوناگون آگهی داده و در اختیار گردشگران قرار می دهند. شما میتوانید به جای رزرو هتل یا هاستل در مدت برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از خدمات ایر بی ان بی استفاده کرده و در خانه شهروندان روسیه مقیم شوید. قیمت و شرایط و نوع خانه ها و نزدیکی به محل برگزاری رقابت ها را با ورود به سایت بررسی کنید. پیش از انتخاب نهایی خانه  مورد نظر، کامنت های سایر مسافران را در سایت بخوانید.

اگر هتل و هاستل مناسب پیدا نکردید، توصیه میکنیم که از فرصت های اجاره خانه در ایر بی ان بی  استفاده کنید.

رزرو محل اقامت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تریپ ادوایزر

اقامت ارزان در روسیه با تریپ ادوایزر. معروف ترین و تخصصی سایت  آشنایی با مقصدهای گردشگری، جاذبه های توریستی و دیدنی های جهان و آشنایی با نظرات حرفه ای های گردشگری همه در tripadvisor.com در دسترس شما است. بیش از نیم میلیارد توصیه سفر و استفاده از مکان های اقامتی و خوراکی و دیدنی در تریپ ادوایزر ارائه شده و به مناسبت جام جهانی، بیش از ۲۴۰۰ انجمن ویژه نیز در این سایت  فعال شده و پاسخگوی نیازهای مسافران  جام جهانی فوتبال است. میتوانید از فرصت های اقامتی  معرفی شده در این سایت برای اقامت در روسیه استفاده کنید.

روسیه، ۱۵۷ هزار میزبان مهمان نواز ثبت شده در کوچ سرفینگ دارد

سایت هایی مثل اینترنیشن (Internations.org)، لونلی پلنت (Lonelyplanet.com)، تریواگو (trivago.com)، کایاک (kayak.com) نیز برای آشنایی با فرصت های اقامتی و گردشگری در روسیه در مدت برگزاری رقابت های امسال توصیه می شود. روسیه، ده ها هزار میزبان مهمان نواز رایگان دارد. به  couchsurfing.com مراجعه کنید.

لحظه به لحظه با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با هشتگ Worldcup در اینستاگرام دنبال کنید. 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • موسوی خرداد ۲, ۱۳۹۷

    ببخشید جناب زمانی الان میشه با ایر بی ان بی خونه نزدیک ورزشگاه ها گرفت؟ قیمتش چطور هست؟ از دامنه اطلاعات گسترده ای که میدین بسیار سپاسگزارم

    • علی زمانی خرداد ۶, ۱۳۹۷

      سلام.
      میتوانید، به بخش مسکو سایت airbnbرجوع کنید

  • نوید خرداد ۴, ۱۳۹۷

    سلام. ضمن سپاس از این گزارش مفید، شمامیدانید چگونه میتوان در اطراف ورزشگاه لوژنیکی مسکو،هاستل یا خانه ارزان رزرو کرد؟ درباره فن آی دی چه میدونید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
    موید باشید

    • علی زمانی خرداد ۶, ۱۳۹۷

      خانه های ارزان اطراف ورزشگاه لوژنیکی را میتوانید در اسرع وقت در سایت ایر بی ان بی جستجو کنید که از هتل ها ارزان تر است. البته باید زودتر اقدام کنیدتا حجم میلیونی مسافران مسکو، این ظرفیت ها را اشغال نکند. فن آی دی رااز سایت فیفا جستجو کنید تا هزینه مترو و اتوبوس در شهرهای برگزاری جام جهانی روسیه برای شما مجانی باشد. این موضوعی نیست که فدراسیون فوتبال بتواند به شما کمک کند