نگاهی به جالب‎ ترین کیک های عروسی خاندان‎ های سلطنتی دنیا

نگاهی به جالب‎ ترین کیک های عروسی خاندان‎ های سلطنتی دنیا

مراسم عروسی خاندان های سلطنتی بسیار پر هزینه هستند. برای مثال هزینه ی مراسم عروسی پرنس هری و مگان مارکل ۴۵ میلیون دلار برآورد شده است. و البته کیک های این مراسم ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. این کیک ها که توسط گروه هایی از بهترین و حرفه ترین سرآشپزها آماده می شوند، اغلب چندین طبقه هستند و صدها کیلوگرم وزن دارند، با گل های ظریف و اشکال خامه ای تزئین می شوند و در نهایت روی پایه هایی زیبا به نمایش در می آیند.

در ادامه نگاهی می اندازیم به ۱۲ مورد از جالب ترین کیک های مراسم عروسی خاندان های سلطنتی سراسر دنیا.

خاندان های سلطنتی برای هر چیزی در مراسم عروسی خود سنگ تمام می گذارند.
کیک مراسم عروسی پرنس چارلز و پرنسس دایانا در سال ۱۹۸۱، یک متر ارتفاع و ۱۰۲ کیلوگرم وزن داشت.
کیک مراسم عروسی ملکه الیزابت دوم و پرنس فیلیپ در سال ۱۹۴۷، ۲۲۶ کیلوگرم وزن و ۲ متر ارتفاع داشت و آماده کردن آن دو هفته به طول انجامید.
در تصویر بالا، دو افسر پلیس لندن از کیک عروسی ملکه و همسرش محافظت می کنند.
کیک عروسی پرنس ویلیام و کیت میدلتون کمی کوچک تر بود اما از ظرافت و جزئیات چیزی کم نداشت.
در تصویر بالا، فیونا کارینز را در کنار کیک مراسم عروسی پرنس ویلیام و کیت میدلتون در سال ۲۰۱۱ می بینید. او و تیمش کار آماده سازی این کیک را بر عهده داشتند.
کیک مراسم عروسی شاهزادگان اتیوپیایی، پرنس خوئل داویت ماکونن هایل سلاسی و پرنسس آریانا در سال ۲۰۱۷، شش طبقه بود.
کیک مراسم عروسی ولیعهدهای نروژ، پرنس هاکون و پرنسس مته ماریت در سال ۲۰۰۱، هفت طبقه بود.
کیک مراسم عروسی شاهزادگان کشور موناکو، پرنس آلبرت دوم و پرنسس شارلین در سال ۲۰۱۱، با یک شاخ، طرحی از انفجار ستاره ها و گل های فراوان تزئین شده بود.
بعضی از خاندان های سلطنتی کیک مراسم عروسی شان را با شمشیر می برند.
در تصویر بالا، حمزه بن حسن، ولیعهد اردن و همسرش، پرنسس نور در حال بریدن کیک مراسم عروسی خود در سال ۲۰۰۴ در ضیافت شامی در بندر سرخ شهر عقبه هستند.
در تصویر بالا، پرنسس ماکسیما و پرنس ویلم الکساندر، ولیعهد هلند آماده ی بریدن کیک مراسم عروسی شان در سال ۲۰۰۲ در قصر سلطنتی آمستردام می شوند. حدود ۱۷۵۰ مهمان در مراسم ازدواج بزرگ ترین پسر ملکه بئاتریکس در کلیسای ششصد ساله ی نیوکرک حضور یافتند.
در تصویر بالا، رشید بن حسن، شاهزاده ی اردن و همسرش پرنسس زینا کیک مراسم عروسی خود در سال ۲۰۱۱ را در کاخ سلطنتی عمان می برند.
در تصویر بالا، پرنسس ویکتوریا، ولیعهد سوئد و پرنس دنیل، دوک واسترگاتلند مشغول بریدن کیک مراسم عروسی شان در سال ۲۰۱۰ در قصر سلطنتی استکهلم هستند.
پایه ی کیک هم می تواند یک اثر هنری باشد.
در تصویر بالا، سوفیا پرنسس سوئدی و همسرش پرنس کارل فیلیپ در حال بریدن کیک مراسم عروسی شان در سال ۲۰۱۵ در قصر سلطنتی استکهلم هستند.
در تصویر بالا، مارتا لوییز، پرنسس نروژ و همسرش آری بن اولین تکه از کیک مراسم عروسی شان در سال ۲۰۰۲ را با یکدیگر سهیم می شوند.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • لي لي اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

    بالای کیک شاهزاده موناکو شاخ نیست، گوش ماهیه..