واکنش های احساسی سلبریتی ها به خودکشی «آنتونی بوردین»؛ سرآشپز و مجری سرشناس

واکنش های احساسی سلبریتی ها به خودکشی «آنتونی بوردین»؛ سرآشپز و مجری سرشناس

جسد آنتونی بوردین، سرآشپز و نویسنده سرشناسی که شیوه داستان پردازی و اجرای او تماشاگران بسیاری را در سراسر جهان با شیوه های آشپزی و فرهنگ های جدیدی آشنا ساخت، دیروز پیش در اتاق هتلی در استراسبورگ فرانسه و در حالی که ظاهراً به دلیل خودکشی جان داده بود پیدا شد. مرگ تراژیک و غیرمنتظره آنتونی بوردین بسیاری را در شوک فرود برد و همین موضوع واکنش های متفاوت و جالبی را نسبت به خودکشی (ظاهراً) وی در پی داشت.

وی که در زمان مگر ۶۱ سال داشت برنامه های تلویزیونی پرطرفداری مانند «بخش های ناشناخته» (Parts Unknown) را در کارنامه داشت که توسط شبکه سی ان ان پخش شده و جوایز متعددی نیز دریافت کرده بود. خبر مرگ غیرمنتظره بوردین به سرعت در رسانه های اجتماعی بازتاب یافته و بسیاری از همکاران و دوستان سلبریتی وی با کامنت هایی به این مرگ نابهنگام واکنش نشان دادند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از واکنش ها نسبت به مرگ این مجری و برنامه ساز دوست داشتنی آشنا کنیم.

۱- گوردون رمزی

آنتونی بوردین

گوردون رمزی که یک سرآشپز و رستوران دار مشهور بوده و دوستی دیرینه ای با آنتونی بوردین داشت در سخنانی اعلام کرده که پذیرش مرگ این چهره سرشناس برای وی بسیار سخت است. وی که مجری برنامه «Master Chef» است در واکنش به مرگ بوردین در حساب توییتری خود چنین نوشت:” از مرگ آنتونی بوردین شوکه و غمگین شدم. او دنیا را به خانه های ما آورد و الهام بخش بسیاری از افراد در کندوکاو فرهنگ ها و شهرها از طریق غذاهایشان بود”. وی همچنین در ادامه این توئیت شماره تلفن هایی برای مشاوره روانی در بریتانیا و ایالات متحده درج کرده است.

۲- رُز مک گووان

آنتونی بوردین

رُز مک گووان نیز ویدیویی را در حساب توئیتری خود منتشر کرده که اشک ریزان در آن چنین می گوید:” آنتونی من از تو بسیار عصبانی هستم. تو بسیار دوست داشتنی بودی، دنیا بدون تو بهتر نخواهد بود. من برای کسانی که خودکشی را راه حلی برای یک مشکل موقتی می بینند پیامی دارم. لطفا با خطوط تلفن اضطراری تماس بگیرید. لطفاً برای دریافت کمک دست دراز کنید. آسیا [آرجنتو] به شما نیاز دارد. ما به شما نیاز داریم. لطفاً برگردید”.  بوردین در هنگام مرگ با آسیا آرجنتو که دوست صمیمی مک گووان بود زندگی می کرد. بر اساس ادعای روزنامه میرور، بوردین بعد از اعلام این که آرجنتو نیز یکی از قربانیان بدرفتاری های جنسی هاروی واینشتاین بوده، به شدت احساس ناراحتی می کرده است.

۳- کریسی تیگن

آنتونی بوردین

کریسی تیگن که علاوه بر فعالیت در دنیای مد و تلویزیون، خود نیز در زمینه آشپزی فعالیت داشته و کتاب هایی به چاپ رسانده است، از مرگ ناگهانی آنتونی بوردین غمگین شده است. وی در پیامی توئیتری چنین نوشته است:” آنتونی، یکی از الگوهای من بود. صریح و الهام بخش و یکی از بهترین داستان پردازهای روی سیار، نویسنده کتاب پرفروش هوس ها: دستورالعمل هایی برای تمام غذاهایی که دوست دارید بخورید. ممنون از این که غذا را انقدر هیجان انگیز کردی. و همیشه برای هر چیز درستی قد علم کردی. چرا چرا چرا. اکنون در آرامش باش”.

۴- برایان کرانستون

آنتونی بوردین

برایان کرانستون، بازیگر سرشناس سریال معروف «بریکینگ بد» در پیامی توییتری به آمار تکان دهنده خودکشی در ایالات متحده اشاره کرده و از همه خواسته که در مقابل کسانی که در خفا و در اطرافمان رنج می کشند احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم. وی در این باره چنین نوشته است:” بر اساس آمارها سالانه نزدیک به ۴۵.۰۰۰ خودکشی در ایالات متحده رخ می دهد. شوک کننده است. از مرگ کیت اسپید و آنتونی بوردین بسیار ناراحت شدم. این موضوع نشان می دهد که شهرت نیز در مقابل افسردگی ایمن نیست. ما همگی باید نسبت به دوستانمان که رنج می کشند توجه بیشتری نشان دهیم”.

۵- جیک تیپر

آنتونی بوردین

جیک تیپر، دوست و همکار بوردین در شبکه سی ان ان در پیامی توئیتری مرگ او در اثر خودکشی را تایید کرده و گفته که وی هنگام مرگ نیز مشغول کار بوده است. تیپر در پیامی توئیتری چنین نوشته است:”بسیار دردناک است. آنتونی بوردین، ۶۱ ساله درگذشت. او خودکشی کرد. او در فرانسه و در حال کار بر روی یکی از اپیزودهای جدید مجموعه تلویزیونی برنده جایزه اش در سی ان ان بود. دوست صمیمی اش، اریک ریپرت، سرآشپز فرانسوی، صبح روز جمعه جنازه بی جان بوردین را در اتاق هتلش پیدا کرد”.

۶- لوسی هیل

آنتونی بوردین

لوسی هیل، بازیگر و خواننده معروف در پیامی توئیتری به تاثیر بوردین بر میلیون ها نفری که بیننده برنامه های او بودند اشاره کرده است:” آنتونی بوردین به شیوه ای زندگی کرد که بسیاری از ما باید [به همان سبک زندگی کنیم]. او مردی در جستجوی ناشناخته و مردی بخش های خارق العاده ای از جهان را از طریق تلویزیون هایمان به ما عرضه داشت. حتی نمی دانم چه بگویم و این موضوع بسیار مرا غمگین می کند. من بسیار او و آن چه که به آن اعتقاد داشت را حقیقتاً دوست می داشتم”.

۷- الیجا وود

آنتونی بوردین

الیجا وود، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان جوان هالیوود به تحسین آنتونی بوردین پرداخته و ناراحتی خود را از فقدان این مرد چنین اعلام کرده است:” هوش او، بصیرت او، شوخ طبعی او، مهربانی او، ایستادگی رخنه ناپذیر او در مقابل چیزهای غیرمعتبر و حمایت از تمام چیزهایی که از قلب انسان سرچشمه می گرفت، اشتیاق او به زندگی که با ما به اشتراک گذاشته بود… پردازش جهانی که آنتونی بوردین در آن نباشد بسیار سخت است”.

۸- امبر تمبلین

آنتونی بوردین

امبر تمبلین در پیامی از فالوورهای حساب توئیتری خود خواست که از دوست خود و نامزد بوردین، آسیا آرجنتو، در دورانی که نیاز به کمک دارد حمایت کنند. وی در این پیام چنین نوشته است:” جادوگران: لطفاً امروز قوی ترین وردهای محافظت کننده خود را برای خواهرمان آسیا آرجنتو آماده کنید. لطفاً او را با تمام عشق و نوری که توان تولید آن را دارید از زمین بلند کنید”.

آنتونی بوردین، آشپز معروف آمریکایی به زندگی خود پایان داد

۱۰ کشوری که بیشترین آمار خودکشی در جهان را به خود اختصاص داده اند

خودکشی در مقابل دوربین؛ شوک آورترین لحظه تاریخ برنامه های تلویزیونی

همسر رابین ویلیامز از دلایل خودکشی او می گوید

منبع: nickiswift
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مریم خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

    یکی از اپیزودهای تاثیرگذار آنتونی بوردن در غزه فلسطین بود و مرگ او هم در روز قدس رقم خورد
    ظاهرا او به یکی از دوستانش گفته بود دیگر هرگز نخواهد خندید , نیمه گمشده اش در آسیا پیدا کرده است ,
    مادرش گفته بود خودکشی او از محالات است و او آخرین فردی در دنیا میتوانست باشد که به خودکشی فکر کند