خودکشی هوادار روس به خاطر شکست خروس‌ها

شکست میزبان تمام معادلات این جوان را به هم ریخت

خودکشی هوادار روس به خاطر شکست خروس‌ها

فوتبال همیشه استعاره ای از زندگی بوده و همین سبب شده تا در تار و پود زندگی عامه مردم جریان داشته باشد. بسیاری از طرفداران سرسخت و دوآتشه فوتبال هستند که با فوتبال زندگی می کنند و فوتبال نقش غیرقابل انکار در زندگی آنها و اتفاقات رخ داده دارد. بنابراین شنیدن اتفاقات زندگی این دسته از هواداران که در آن فوتبال محور بوده، عجیب نیست. اتفاقی که در زندگی یک هوادار روسی رخ داد، مصداق عینی این گزاره است.

فرانسه هفته گذشته در فینال جام‌ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ مقابل پرتغال شکست خورد تا جام قهرمانی را از دست بدهد. اتفاقی که اندوه و ماتم ملی را برای فرانسوی ها و طرفداران فوتبال این کشور رقم زد. شکستی که آنقدر تلخ و غیرمنتظره بود که یک قربانی گرفت. در یک اتفاق ناگوار و تراژیک یک جوان ۲۷ ساله روسی که طرفدار تیم ملی فرانسه بود، خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

فیدل نیکیتین جوان ۲۷ ساله روس به امید اینکه تمام بدهی‌های خود را پرداخت کند روی پیروزی فرانسه مقابل پرتغال در فینال با مبلغ ۲.۳ میلیون پوند شرط بندی کرد اما شکست فرانسه تمام معادلات این جوان را بهم ریخت. در این چند روز این جوان که در یکی از نمایندگان فروش تلفن همراه مشغول است بسیار تحت فشار بود و در نهایت خود را زیر ریل قطر انداخت و خودکشی کرد.

۳ نظر

ورود

  • علی تیر ۲۷, ۱۳۹۵

    این سایتتون رو روی گوشی یه چک بکنید لطفا

    • مهراد رحیمی تیر ۲۸, ۱۳۹۵

      دوست عزیز چند مدل از گوشی های مختلف و سیستم عامل های مختلف را چک کردم و مشکلی نداشت. اگر ممکنه بفرمایید شما چه مشکلی دارید

      • محمد تیر ۲۹, ۱۳۹۵

        برای من هم رو گوشی مشکل داره، بیشتر اوقات متن رو نشون نمیده و صفحه کامل باز نمیشه.