از بزرگترین سنگ جهان چه می دانید؟

هم یوفو UFO و هم ماشین زمان!

از بزرگترین سنگ جهان چه می دانید؟

این سنگ نه‌تنها بزرگ‌ترین سنگ منطقه ملی حفاظت‌شده مجاوه Mojave National Preserve است، بلکه بزرگ‌ترین سنگ روی سیاره زمین نیز به شمار می رود. مجاوه  در صحرایی با همین نام واقع‌شده که در منطقه سن برناردینو در ایالت کالیفرنیای امریکا the Mojave Desert of San Bernardino County قرار دارد.

1-w900-h600

محدوده اطراف این سنگ غول‌پیکر درگذشته مورد تقدیس قبایل آمریکایی بود اما امروزه مکانی برای بازدید گردشگرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند. گاهی ماشین‌های مملو از انبوهی از  بازدیدکنندگان برای دیدن این سنگ به مجاوه هجوم می‌آورند

r2-w900-h600

در سال ۱۹۴۷ کل منطقه توسط فردی به نام فرانک کریتزر Frank Critzer خریداری شد. وی بر این باور بود که این سنگ دورافتاده ارزش فراوانی دارد به همین دلیل هم تصمیم گرفت که خانه خودش را در آن بسازد.

r3-w900-h600

در اواخر دهه ۷۰ میلادی این خانه به جورج ون تاسل George Van Tassel نویسنده کتاب‌های عصر جدید New Age Books رسید. او تخصص خاصی در مورد تمامی یوفاها UFO داشت و پیشگام یک مذهب خودساخته به نام Ministry of Universal Wisdom بود.

r4-w900-h600

ون تسل ادعا می‌کرد که بسیاری از شخصیت‌های داستان‌هایش موجودات غریبه و ناشناخته‌ای بودند که در زمان انجام مدیتیشن اطلاعاتی را در مورد خودشان برای او به این خانه سنگی می‌فرستادند.

r5-w900-h600

یکی از ادعاهای او، دریافت دستورالعمل‌های ساخت یک ماشین زمان بود که برای تمامی نسل بشر بشارت سلامتی و تندرستی را می‌آورد. ون تاسل شروع به ساختن این ماشین زمان کرد و آن را “The Integratron” نامید. متأسفانه او هرگز موفق به اتمام این ماشین نشد اما گنبد مربوط به ساخت این ماشین هنوز باقی‌مانده است.

r6-w900-h600

این ماشین بنا نبود مانند تصور رایجی که از ماشین زمان وجود داشت، جسم یا بدنی را به زمانی دیگر منتقل کند بلکه ون تسال قصد داشت تا تأثیر زمان را بر بدن از میان بردارد. درواقع ماشین به‌جای از بین بردم زمان، تولید زمان را بر عهده می‌گرفت. البته اگر ساخته می‌شد و کار آیی می‌داشت.

r7-w900-h600

تصویری از نمای داخلی این گنبد

r8-w900-h600

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود