ستاره‌ها در خانه خلوت: رحمتی؛ همسر شماره ۱

گلر استقلال جزو بااخلاق ها و خوب‌های فوتبال است

ستاره‌ها در خانه خلوت: رحمتی؛ همسر شماره ۱

شاید خیلی ها به این نکته اذعان داشته باشند که سیدمهدی رحمتی بدون شک یکی از بهترین دروازبان های حداقل یک دهه گذشته ایران باشد. او که جزو بااخلاق ها و خوب های ورزش فوتبال است در برخی مواقع که البته خیلی تعداد آن بسیار کم است کمی از کوره خارج شده و عصبی می شود اما شماره ۱ سابق تیم ملی و فعلی آبی های پایتخت در خانه یک همسر و البته پدر شماره ۱ است.

مهدی رحمتی یک مرد خانواده دوست است. او همیشه تاکید کرده که همسرش یکی از دلایل موفقیتش در فوتبال است. او می گوید:«همسرم در پیشرفت من چه در فوتبال و ورزش و چه در زندگی تاثیر زیادی داشته و به نوعی باید بگویم او بیشترین نقش را داشته. چون از زمانی‌که فوتبال حرفه‌ای را آغاز کردم، او بود که کنارم حضور داشت و شرایط را درک کرد. من هم شخصا تمام سعی‌ام را می‌کنم که همسر خوب و ایده‌آلی باشم، ولی در یک‌سری زمینه‌ها نمی‌توانم. این هم به دلیل حرفه‌ام است و مسلما کمبودهایی وجود دارد.»

مدیر خانه رحمتی، همسرش است. چون دروازبان استقلال مدام در اردو و تمرین حضور دارد و نمی تواند به امور خانه رسیدگی کند. خودش می گوید:« مدیریت خانه بیشتر با همسرم است، به‌خاطر اینکه من زیاد منزل نیستم و او هم انصافا مدیر خوبی است. هرچند همسرم در مسائل اقتصادی، زیاد خودش را دخالت نمی‌دهد چون علاقه‌ای به مادیات ندارد. هیچ‌وقت در این موارد من چالش نداشته‌ام و در این زمینه آرامش فکری دارم.»

دیجیاتو
بدون نظر

ورود