شهریار وارد گود شد

انگيزه های سرمربي نفت برای جبران مافات

شهریار وارد گود شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در تمرینات این تیم دوباره به میادین بازگشته است. با همان جدیت و شوری که از او سراغ داریم. سرمربی نفت که این فصل با تیم تازه اش دوباره قرار است لیگ را به وجد بیاورد. دایی بسان فصل گذشته خیلی دیرتر از موعد استارت زده و زمان قابل توجهی ازفصل را به دلیل همین بلاتکلیفی از دست داده.

علی دایی

او برای جبران عقب ماندگی تیمش حالا گوشی های پرتعداد موبایلش را به کناری نهاده، لباس از تن خارج کرده و با شورت ورزشی وارد گود شده تا با همان انگیزه و جدیتش این عقب ماندگی را جبران کند. به ویژه اینکه تیمش در هفته نخست در یک بازی دشوار باید برابر استقلال باطراوت و پرستاره علیمنصور قرار بگیرد.

تیم فوتبال نفت تهران برای برگزاری اردویی ۵ روزه از روز شنبه در دهکده ورزشی چهارباغ کردان کرج به سر می برد و زیر نظر کادرفنی تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را انجام می دهد. کادرفنی تیم نفت و به ویژه علی دایی با دقت و جدیت خاصی عملکرد بازیکنان را در این تمرینات زیر نظر دارند. البته این به معنای خشک بودن تمرینات نیست بلکه تمرین کردن برخی از اعضای کادرفنی و بویژه علی دایی با بازیکنان شور و نشاط خاصی را بر تمرینات نفتی ها حاکم کرده است

یک نظر

ورود

  • Tyya مرداد ۱۰, ۱۳۹۵

    I could watch Scn’hdleris List and still be happy after reading this.