زلاتان و کانتونا؛ پادشاه و خدا!

پادشاه رفته است؛ زنده باد شاهزاده

زلاتان و کانتونا؛ پادشاه و خدا!

حضور زلاتان در منچستریونایتد با خوشامدگویی کنایه آمیز اریک کانتونا اسطوره فرانسوی این تیم روبرو شد و حالا ایبرا پاسخ کنایه های کینگ اریک را داده است. کانتونا لقب “پادشاه” را به دوش می‌کشد و محبوبیت بسیار بالایی بین هواداران یونایتد دارد. زلاتان نیز توسط هوادارانش با چنین لقبی خطاب می‌شود ولی کانتونا در این مورد به او هشدار داد.

کانتونا در این باره گفت: یک پیام شخصی به زلاتان دارم. تو تصمیم گرفتی سرخ پوش باشی که این بهترین تصمیمی است که تا به حال گرفته ای.  وقتی وارد تئاتر رویاها می‌شوی و روح اسطوره‌هایی که پیشتر آنجا بازی کرده اند را حس می‌کنی، وقتی مقابل جایگاه استرنتفورد گلزنی می‌کنی، وقتی هواداران نامت را صدا می‌زنند، وقتی قلبت انقدر محکم می‌زند که می‌خواهد سینه ات را بشکافد، وقتی حس می‌کنی به همان اندازه که تو را دوست دارند، دوستشان داری، آن موقع متوجه می‌شوی که پا به خانه ات گذاشته ای. ولی فقط یک چیز. فقط یک پادشاه در منچستریونایتد حضور دارد. اگر می‌خواهی می‌توانی شاهزاده باشی و اگر تمایل داشتی می‌توانی پیراهن شماره ۷ را بپوشی. این هدیه خوش آمد من به تو بود. پادشاه رفته است. زنده باد شاهزاده.

چند بعد از این استقبال طعنه آمیز حالا زلاتان پاسخ پادشاه یونایتد را داده. زلاتان اما در مصاحبه ای با فیفا به این خوشامدگویی واکنش نشان داده است:«چیزی که کانتونا گفته است را شنیده‌ام و به او تبریک می گویم چون همیشه او را ستوده ام. اما وی باید بداند که من به پادشاهی در منچستر فکر نمی‌کنم. من خدای منچستریونایتد خواهم شد

بدون نظر

ورود