کاوه آفاق: از اجرای کنسرت تا جشنواره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا»

کاوه آفاق: از اجرای کنسرت تا جشنواره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا»

کاوه آفاق از سال ۱۳۸۲ فعالیت حرفه ای خود  در موسیقی راک را آغاز کرده است و به تازگی نخستین آلبوم رسمی و با مجوز او منتشر شده است.

کاوه آفاق پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود «با قرص‌ها می‌رقصد»، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای برای برگزاری نخستین کنسرت رسمی‌اش در ایران شد و این کنسرت در تاریخ ۲۱ مرداد در دو سانس و در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

طبق برنامه‌ریزی‌های گروه؛ قرار است آثار پرطرفدار گروه The ways مثل «شال»، «اتاق آبی» اجرا شود و در کنار آن آلبوم جدید کاوه آفاق هم برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

آرمان مهربان رهبری ارکستر کاوه آفاق را در این کنسرت و برنامه‌های آینده برعهده خواهد داشت. این کنسرت آغاز پرفورمنس «سمفونی صلح» و فعالیت‌های تجسمی این هنرمند است.

از سوی دیگر میثم محمدحسنی دبیر اجرایی سومین جشنواره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در نشست خبری سه شنبه ۵ مرداد این جشنواره در جمع خبرنگاران از اجرای ترانه ای سروده یغما گلرویی توسط کاوه آفاق در اختتامیه این جشنواره خبر داد و گفت: ما هر سال برای این جشنواره یک ترانه ای را تولید و اجرا می کنیم که در دو دوره قبل حامد زمانی این ترانه ها را خوانده بود. امسال در یک اتفاق متفاوت یغما گلرویی ترانه ای برای این جشنواره سروده که توسط کاوه آفاق اجرا می شود و همزمان با اختتامیه در مراسم اهدای جوایز و همزمان در رسانه ملی و شبکه های مجازی منتشر خواهد شد.

او درباره اجرای متفاوت کاوه آفاق در این تک آهنگ گفت: این تک آهنگ در سبک راک تولید شده و بسیار کار متفاوتی است و همه مخاطبان را سورپرایز خواهد کرد.

بلیت‌فروشی کنسرت کاوه آفاق از عصر امروز (سه‌شنبه پنجم مرداد) آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت‌های این کنسرت اقدام نمایند.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Sina مرداد ۹, ۱۳۹۵

    بخشی از این خبر جعلی و نادرست است
    یغما گلرویی شعری برای جشنواره ی مرگ بر آمریکا نداده است و خودش نیز این خبر را در صفحه ی رسمی فیس بوکش تکذیب کرد
    متاسفانه این خبر کذب توسط خیلی از خبرگذاری ها نیز درج شده
    لطفا خبر را تصحیح نمایید