فدرر و حسرت طلای المپیک

تنیسور سوییس به ریو نمی‌رود

فدرر و حسرت طلای المپیک

راجرر فدرر، اسطوره سوئیسی دنیای تنیس به دستور پزشکان برای بدتر نشدن مصدومیتش، قید حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو را زد تا حسرتش برای کسب مدال طلای انفرادی تنیس مردان المپیک ابدی شود.

شاید کمتر کسی باشد که یکبار تنیس دیده باشد و فدرر را نشناسد. یکی از پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ که همیشه نام او را در جمع خوبان این رشته حتی در آینده هم خواهیم شنید. راجر که یکی از محبوب ترین های دنیای ورزش به لحاظ اخلاقثی نیز به شمار می رود، از مدل های اصلی برند نایک است و البته چند سالی است که خودش نیز برند “RF” که اول ناسم و فامیل او می باشد را معرفی کرده و سود به نسبت خوبی را نیز به جیب زده است. این مسئله نشان می دهد که او علاوه بر ورزش در اقتصاد هم موفق است.

اما یک حسرت شاید برای همیشه بر دل فدرر باقی بماند و آن هم طلای المپیک است. بزرگترین رقابتی که راجر هیچگاه نتوانست در آن قهرمان شود و البته تنها رقابت.

فدرر از ماه فوریه دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از رقابت‌های رولان‌گاروس( دومین گرنداسلم سال) هم کناره‌گیری کرد اما حتی پس از جراحی هم اوضاع برای فاتح ۱۷ گرنداسلم خوب پیش نرفت. از آنجایی که رقابت در المپیک می‌توانست به شدت یافتن مصدومیت و کناره‌گیری او از دنیای تنیس بینجامد، فدرر ترجیح داد با توصیه پزشکان از حضور در این رقابت‌ها انصراف دهد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود