دایی؛ آقای سرشلوغ

وقتی بيزنس مهمتر از فوتبال است

دایی؛ آقای سرشلوغ

علی دایی و چهار گوشی تلفن. این عکس نشان می دهد که سرمربی نفت جدا از فوتبال به بیزنس مشغول است و به این تعداد موبایل برای راه انداختن کارهایش احتیاج دارد. زنگ خور دایی بالاست و او در پرسپولیس هم نشان داده که دقایقی از تمرین را مجبور است به صحبت با پشت خطی هایش بپردازد و با آنها چک و چانه بزند. او البته با این تعداد موبایل، خیلی سخت به تلفن خبرنگاران پاس می دهد و قریب به اتفاق تماس ها را بی جواب می گذارد. شاید اگر هر کسی جای دایی بود و هم در بیزنس فعالیت می کرد و هم فوتبال به این تعداد تلفن نیاز داشت. هر چند بیزنس تمرکز هر مربی را بر هم می زند اما دایی نشان داده که با این حجم فعالیت، همچنان روی فوتبال زوم است و یک مربی موفق محسوب می شود.

یکی از دلایلی که دایی به هیچوجه مایل نیست که خارج از تهرتان و شهرهای اقماری اش فعالیت کند و روی نیمکت مربیگری بنشیند، همین  سرشلوغی های استاد است. دغدغه های تجاری وی و بیزنسی که حضور دائم او را در تهران می طلبد سبب شده تا دایی را همیشه گوشی به دست و در حال چانه زدن ببینیم.

شهریار به تازگی نمایندگی جدید خود را نیز که مربوط به برند نایکی است را افتتاح کرده و به طور حتم سر او شلوغ تر از قبل نیز خواهد شد. به هر صورت برای علی دایی که از مفاخر فوتبال ایران در سطح دنیا به شمار می رود، آرزوی موفقیت می کنیم. تا باشد از این نمایندگی های خوب و شیک.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود