بودای قایقران به دنبال طلای ریو

از معبد تا آب‌های خروشان

بودای قایقران به دنبال طلای ریو

در ریو نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار در رشته های مختلف برای مدال طلا با یکدیگر به رقابت می پردازند. در میان ورزشکاران البته ستاره هایی عجیب و غریبی نیز حضور دارند نظیر کازوکی یازاوای ۲۷ ساله که رهبر بودای ژاپن به شمار می رود و به دنبال کسب مدال طلای قایقرانی در المپیک ریو است. یازاوا در رشته کانو اسلالوم در بازی‌های ریو به آب خواهد زد و ابراز امیدواری کرده در این بازی‌ها بتواند با مدال به کشورش بازگردد.

کازوکی یازاوا، قایقران ۲۷ ساله ژاپنی این ورزشکار در کشور خودش صرف نظر از کارهای ورزشی و فعالیت در رشته کانو، رهبر بودا است. او امیدوار است از قدرت ذهنی بالایی که از نظر خود از فعالیت‌های مذهبی‌اش به دست می آورد در راستای کسب طلای المپیک استفاده کند. او در معبد دایکانجین فعالیت می‌کند. وی هر روز قبل از طلوع آفتاب به عنوان یک روحانی تازه‌کار در معبد ناگانو دعا می‌کند. وی با سری تراشیده و لباس بلندی که می‌پوشد ساعت‌ها مناجات راز و نیاز می‌کند. ساعت ۳ بعدازظهر بعد از اتمام وظایف مذهبی، وی کارش را به عنوان یک ورزشکار آغاز و در رودخانه سیاگاوا تمرین می‌کند. این ورزشکار در المپیک لندن در کایاک تک نفره مردان در رده نهم قرار گرفت.

این ورزشکار در رقابت‌های انتخابی توانست بهترین رکورد ژاپن را به نام خود ثبت کند. این کانوسوار ژاپنی سومین المپیک خود را در ریو تجربه خواهد کرد

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود