روز چهارم در ریو چه گذشت؟ + عکس

روز چهارم در ریو چه گذشت؟ + عکس

رقابت های المپیک ۲۰۱۶ روزگذشته وارد روز چهارم خود شد و ورزشکاران در رشته های مختلف به رقابت با حریفان پرداختند. روزی که باز هم برای ما مدال نداشت و هنوز کاروان ایران در انتظارنخستین مدال در ریو باقی ماند.

با کاروان ایران

حذف ملایی در دور اول

در جودو نخستین نماینده ما سعید ملایی بود که در دور اول در برابر حریف روس روی تاتامی رفت و با قبول شکست در همین نخستین پیکارش از گردونه رقابت ها کنار رفت. جودوی ایران چند سالی است که از روزهای خوبش فاصله گرفته و این شکست اصلا جای تعجب نداشت.

سعید ملایی جودو

سبقت الهی، بیست و هشتم شد

گلنوش سبقت الهی نماینده کشورمان در بخش تیراندازی، این بار در تپانچه ۲۵ متر در کنار حریفانش رقابت کرد اما در مجموع دو بخش دقت و سرعت در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت.

گلنوش سبقت الهی

والیبال در حسرت برد

بامداد امروز تیم والیبال کشورمان در دومین دیدار خود برابر لهستان پرقدرت قرار گرفت و در پایان یک ماراتن والیبالی ۳-۲ مغلوب شد تا همچنان در حسرت پیروزی در المپیک باقی بماند.

Generated by IJG JPEG Library

نعمتی؛ شایسته اما بدشانس

پرچمدار کاروان ایران، در جمع ۳۲ نفر پایانی برابر نماینده قدرت مند روس با نتیجه نزدیک شکست خورد اما چیزی از شایستگی های او کم نمی شود. باد زیادی نیز در جریان مسابقه نعمتی و استپانوا بود که این هم باعث شد تا کمی تیر های نعمتی با دردسر از کمان رها شود.

آریا و ضعف شنای ایران

نماینده ۱۶ ساله کشورمان که با سهمیه فدراسیون جهانی به ایران به مسابقات اعزام شده بود، در همان دور مقدماتی در گروه خود هفتم شد و از رسیدن به دور بعد باز ماند تا ضعف ایران در ورزش پرمدال شنا کاملا نمایان شود. البته آریا استعداد خوبی دارد و امیدواریم در آینده برای ما افتخارآفرین باشد.

آریا نسیمی شاد

از فرنگ چه خبر

در والیبال روز گذشته آرژانتین با نتیجه عجیب ۳-۱ روسیه پرقدرت را شکست داد و با ۲ پیروزی و امتیازات کامل در صدر گروه قرار گرفت. کوبا نیز مغلوب مصر شد. در گروه دیگر نیز، ایتالیا موفق شد آمریکای پرقدرت را شکست دهد؛ فرانسه، مکزیک را شکست داد و میزبان مقابل کانادا به برتری دست یافت.

فاکوندو کونته والیبال

در هندبال، تیم های فرانسه، آلمان، دانمارک و کرواسی حریفان خود را شکست دادند. برزیل هم برابر اسلوونی شکست خورد تا کمی کارش برای صعود با مشکل رو به رو شود. تیم قطر که نماینده آسیا به شمار می رود و بازیکنان خارجی زیادی را در اختیار دارد، روز گذشته مقابل فرانسه پرقدرت مغلوب شد.

هندبال

در شنا، مایکل فلپس در ۲۰۰ متر پروانه یک طلای دیگر کسب کرد تا بازهم قدرت خود را به دنیا اثبات کند. همچنین تیم شنای آمریکا در ۴*۲۰۰ متر آزاد (کرال سینه) مدال طلا را کسب کرد.

michael-phelps-

رکوردشکنی

شنای ۱۰۰ متر قورباغه بانوان المپیک ریو ؛ لیلی کینگ ۱۹ساله با ثبت رکورد ۱.۰۴.۹۳ رکورد المپیک در این رشته را بهبود بخشید و اولین مدال طلای خود در این دوره از مسابقات را هم کسب کرد. همچنین ایپی واتانابه ژاپنی در ۲۰۰ متر قورباغه ۶ صدم ثانیه رکورد المپیک را بهبود بخشید.

جینگ ژانگ از چین نیز در ۲۵ متر تپانجه بانوان یک امتیاز، رکورد جهان را ارتقا داد تا یک مدال خوش رنگ برای کشورش به ارمغان آورد.

                                                                                  طلا   نقره  برنز  مجموع

۱ آمریکا ۹ ۸ ۹ ۲۶
۲ چین ۸ ۳ ۶ ۱۷
۳ مجارستان ۴ ۱ ۱ ۶
۴ استرالیا ۴ ۰ ۵ ۹
۵ روسیه ۳ ۶ ۳ ۱۲
۶ ایتالیا ۳ ۴ ۲ ۹
۷ کره جنوبی ۳ ۲ ۱ ۶
۸ ژاپن ۳ ۱ ۱۰ ۱۴
۹ فرانسه ۲ ۳ ۱ ۶
۱۰ تایلند ۲ ۱ ۱ ۴
۱۱ انگلیس ۱ ۳ ۲ ۶
۱۲ سوئد ۱ ۲ ۰ ۳
۱۲ آلمان ۱ ۲ ۰ ۳
۱۴ برزیل ۱ ۱ ۰ ۲
۱۵ چین تایپه ۱ ۰ ۲ ۳
۱۶ هلند ۱ ۰ ۱ ۲
۱۶ بلژیک ۱ ۰ ۱ ۲
۱۶ یونان ۱ ۰ ۱ ۲
۱۹ کوزوو ۱ ۰ ۰ ۱
۱۹ کلمبیا ۱ ۰ ۰ ۱
۱۹ کرواسی ۱ ۰ ۰ ۱
۱۹ آرژانتین ۱ ۰ ۰ ۱
۱۹ اسلوونی ۱ ۰ ۰ ۱
۱۹ ویتنام ۱ ۰ ۰ ۱
۲۵ آفریقای جنوبی ۰ ۲ ۰ ۲
۲۵ نیوزلند ۰ ۲ ۰ ۲
۲۵ کره شمالی ۰ ۲ ۰ ۲
۲۵ اندونزی ۰ ۲ ۰ ۲
۲۹ کانادا ۰ ۱ ۴ ۵
۳۰ قزاقستان ۰ ۱ ۳ ۴
۳۱ اوکراین ۰ ۱ ۱ ۲
۳۲ اسلواکی ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ ترکیه ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ فیلیپین ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ مغولستان ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ دانمارک ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ آذربایجان ۰ ۱ ۰ ۱
۳۲ مالزی ۰ ۱ ۰ ۱
۳۹ ازبکستان ۰ ۰ ۲ ۲
۴۰ امارات ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ اسپانیا ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ سوئیس ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ لهستان ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ پرتغال ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ قرقیزستان ۰ ۰ ۱ ۱
۴۰ گرجستان ۰ ۰ ۱ ۱

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود