سینگ؛ جوانترین ورزشکار ریو

سینگ؛ جوانترین ورزشکار ریو

در المپیک همیشه، “ترین ها” مورد توجه عامه هستند و بیش از بقیه به چشم می آیند به ویژه اینکه این “ترین ها” همیشه به موفقیت های حداقلی برسند. جوانترین ستاره حاضر در ریو حالا سوژه المپیک است. گوریکا سینگ، شناگر نپالی که با ۱۳ سال سن “جوان‌ترین” ورزشکار المپیک ریو محسوب می شود. او توانست در مسابقه ۱۰۰ متر کرال پشت در گروه خود اول شود، البته او از ادامه مسابقات بازماند. گوریکا سینگ که در بین ۱۰ هزار ورزشکار ریو جوان‌ترین فرد به حساب می‌آید، توانست در گروه خود در بین سه نفر اول شود. او در این باره گفت: بسیار هیجان انگیز بود که بالا را نگاه کردم و رکوردم را بر روی برد دیدم. من با مربی ام از طریق تلفن تماس داشتم. او به من پیام می فرستاد و راهنمایی‌ام می‌کرد.

سینگ که سال گذشته در زمان زلزله نپال در این کشور حضور داشت از این حادثه جان سالم به در برد. او در باره این مساله نیز اظهار کرد: خوشحالم که از آن زلزله وحشتناک نجات پیدا کردم و توانستم این جا باشم. خوشحالم که توانستم باعث افتخار کشورم باشم.

سینگ که از دیدن یکی از قهرمانان شنا که طرفدار اوست در ریو به وجد آمده بود درباره این اتفاق، گفت: وقتی داشتم تمرین می‌کردم، متیچ لارکین را دیدم. او در تمرینات در لاین کناری من بود. تلاش کردم با او حرف بزنم، اما هیچ کلمه‌ای از دهانم خارج نشد.

بدون نظر

ورود