نمایش «هری پاتر »با بلیط هشت هزار پوندی

قیمت بلیت‌های نمایش «هری پاتر و کودک نفرین شده» در وب‌سایت‌های فرعی فروش بلیت به حدی بالا رفته که سبب اعتراض تهیه‌کنندگان این نمایش شده است

نمایش «هری پاتر »با بلیط هشت هزار پوندی

تهیه‌کنندگان این نمایش به کسانی که گاهی چند هزار پوند برای خرید بلیت از مکان‌های غیرمجاز و بازار سیاه صرف می‌کنند، هشدار دادند که در صورت محرز شدن این امر از ورود آن‌ها به سالن تئاتر جلوگیری خواهد شد.

به گزارش گاردین،در یکی از وب‌سایت‌هایی که بلیت‌ این نمایش را برای فروش عرضه کرده است، قیمت بلیت به بیش از هشت هزار پوند رسیده، در حالی که بالاترین قیمت بلیت در وب‌سایت رسمی نمایش تنها ۱۴۰ پوند است.

این نمایش که در دو بخش در پالاس تئاتر لندن به صحنه می‌رود، تا کنون تمام رکوردهای فروش را شکسته است. استقبال از این نمایش به حدی است که هواداران گاهی ساعت‌ها وقت صرف می‌کنند تا به صورت آنلاین یک بلیت برای تماشای نمایش بخرند. اما در همین حال که بسیاری موفق به خرید بلیت از مکان‌های مجاز نمی‌شوند، بلیت‌ این نمایش با قیمت بسیار بیشتر در وب‌سایت‌های فرعی موجود است.

تهیه‌کنندگان نمایش از کسانی که با سوءاستفاده از علاقه تماشاگران به نمایش سعی در کسب درآمد دارند نیز انتقاد کردند. این نمایش به حدی پرهوادار است که بسیاری از دیگر کشورها به لندن سفر می‌کنند تا بلکه «هری پاتر و کودک نفرین شده» را برصحنه ببینند.

آن‌ها در این رابطه گفتند: «بازارهای فرعی فروش بلیت همانند یک بیماری مسری در تمام صنعت سایه انداخته است، و ما به عنوان تهیه‌کننده این موضوع را جدی می‌گیریم. اولویت ما حفاظت از مشتریان است و برای مبارزه با این مشکل تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.»

این نمایش به کارگردانی جک ترون و با نمایشنامه‌ای جی‌.کی رولینگ، جک ترون و جان تیفانی از ماه ژوئن در لندن به صحنه می‌رود و اجرای آن تا دسامبر سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت.

برای درک میزان محبوبیت این نمایش کافی است بدانیم که ۲۵۰ هزار بلیت نمایش تنها در یک روز به فروش رسیده است.

بدون نظر

ورود